Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnitteletteko nimi- ja syntymäpäivinä puolisonne kanssa

Vierailija
14.06.2022 |

Siinäpä oikeastaan kysymykseni.... minä olen tottunut että onnitellaan mutta ilmeisesti ei kuulu uuden miesystäväni tapoihin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimipäivistä onnitellaan ihan vitsinä. Syntymäpäivän juhliminen aikuisena on lapsellisen typerää, ellei ole pyöreistä vuosista kysymys.

Surullista, että joku oikeasti ajattelee noin. Meillä voidaan juhlia vaikka kissan nimppareita. Aina on elämä hauskempaa kun osaa löytää juhlan aihetta.

Mikä teidän kissan nimi on ja miten juhlitte hänen nimipäiväänsä?

Meidän kissan nimi on Kalevi ja Kalevin nimppareita vietettiin pienimuotoisella tilaisuudella, johon osallistui perheen lisäksi lapsen kavereita, naapureita ja isovanhemmat. Tarjoiluna oli kakkukahvit ja Kaleville tarjolla mm. tonnikalakakkua sekä kissanminttua. Lempilahja oli sellainen tikku, jonka päässä roikkui kala. Päivänsankari valitettavasti oli hieman pahalla päällä ja vetäytyi yläkertaan lepäämään kesken juhlien.

Näen sieluni silmin noin 65v sedän, joka on vähän pahalla päällä ja vetäytyy yläkertaan lepäämään. :D:D:D

Vierailija
22/22 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin AP:n aloituksen niin, että onnitteleeko pariskunnat toisiaan? Kyllä meillä ainakin jo ihan käytöstapoihin kuuluu sanoa aamulla "Hyvää nimipäivää" tai "Hyvää syntymäpäivää" ja jopa halauksen kera.

Käymme paljon ravintolassa syömässä, joten syntymäpäivinämme (talvella) ja nimipäivinämme (kesällä) teemme ainakin niin ihan vartavasten.

Tuota hän varmaan tarkoitti, mutta kysymys on hassu. Sen pitäisi olla "Onnitteletteko toisianne" tai "Onnitteletteko puolisonne kanssa toisianne" (nimi- ja syntymäpäivinä)

Minä onnittelen puolisoani nimipäivänä, hän ei yleensä muista minun oikeaa nimipäivääni, kun on oppinut aikoinaan tuntemaan minut vain kutsumanimelläni ja harvoin tulee tilanteita, joissa oikea nimeni tulee puheeksi. Syntymäpäivinä onnittelemme ja annamme lahjan/lahjoja ja usein juhlistamme päivää jotenkin. Käymme joko varsinaisena syntymäpäivänä tai seuraavana viikonloppuna ulkona syömässä tai korkkaamme skumpan kotona ja olemmepa jokusen kerran tehneet viikonloppureissun ulkomaillekin. Ei varsinaisesti syntymäpäivän takia mutta kun on oltu muutenkin aikeissa lähteä, niin on järjestetty matka sen aikaan ja juhlittu siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla