En usko, että suomalaiset antavat moneen sukupolveen Turkille anteeksi
Venäjän hyökkäys Ukrainaan aktivoi talvisodan aikaisen syvän trauman. Tämä Erdoganin petos (ensin valehteli, että Turkki tukee Suomen Nato-jäsenyyttä, ja sitten veti julmasti maton pois alta) iski suomalaisia niin syvälle sydämeen, etteivät turkkilaiset, tai useimpien muidenkaan maiden kansalaiset, luultavasti edes ymmärrä, miten suuresta loukkauksesta on kyse. Turkki näkee tämän pelinsä tapana saada tavoitteensa läpi, mutta suomalainen näkee tämän oman perheensä hengellä leikkimisellä. Vaikka Turkki ilmoittaisi huomenna puoltavansa Suomen Nato-jäsenyyttä, niin valtava ja anteeksiantamaton vahinko on jo syntynyt. Historiamme takia tämä on meille haudanvakava asia.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen, että Turkki estää Suomen Natoon joutumisen. Sen kunniaksi voisin mennä Turkkiin lomalle.
Parempi, jos menisit pysyvästi. Tai pysy Pietarissa, miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, anteeksianto tapahtuu sekunnissa kun Turkkiin pääsee viikoksi 250 eurolla (lennot ja hotelli).
Ei todellakaan.
Aika paljon näkee esim. FB matkailuryhmissä ihmisiä jotka kyselee Rodos-Marmaris-reissuista kun Turkissa on niin kiva ja halpa shoppailla. Ei kuulemma haittaa Turkin touhut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Turkin maine on mennyttä suomalaisten silmissä.
LOL. Kuka luulet olevasi? Miten kuvittelet voivasi edustaa kaikkien suomalaisten mielipiteitä?
Eipä Turkkia heilauta suuntaan tai toiseen suomalaisten anteeksiannot.
Mä taas en usko tähän, että suomalaiset eivät anna anteeksi. Kyllä antavat, kun Alanyaan ja Marmarikseen pääsee parilla sadalla viikoksi. Suomalaisten poliittinen muisti on maailman lyhin, samaten sukulaiskansa unkarilaisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiitollinen, että Turkki estää Suomen Natoon joutumisen. Sen kunniaksi voisin mennä Turkkiin lomalle.
Hahahaha Pietari sitä ja Pietari tätä. JES JES JES me ei jouduta Natoon ja sekös sua sotahullua ottaa päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha Pietari sitä ja Pietari tätä. JES JES JES me ei jouduta Natoon ja sekös sua sotahullua ottaa päästä.
Sotahullu ei halua Natoon, koska silloin pääsee tappelemaan r y z z ä ä vastaan.