Kokovartalopeilin kautta suihkuun päivittäin
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennään ovesta.
Ovesta lenkille. ;)
Käytössä olevat vakiovaatteet ovat hyvä mittari painonhallinnassa. Jos alkavat tuntua ahtailta, tietää, että paino, on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Käytössä olevat vakiovaatteet ovat hyvä mittari painonhallinnassa. Jos alkavat tuntua ahtailta, tietää, että paino, on noussut.
Kyllä, kokomitoitus vaatteissa on suurempi nykyään, se saattaa vähän hämätä. M-kokoa käyttänyt aina, nyt saattaa sopia S-koot, vaikka en ole laihtunut. Mittanauha on myös hyvä, mittaa vyötärön ja lantion.
Vaaka viikottain,jos korjattavaa reagoin heti. Ei kerry kilot.
Mä en ole vielä oppinut, miten kokovartalopeilistä pääsee läpi ja jos siitä pääsisi, päätyisi eteisen kaappiin eikä suihkuun. Ehkä siksi mulla onkin muutama ylikilo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä oppinut, miten kokovartalopeilistä pääsee läpi ja jos siitä pääsisi, päätyisi eteisen kaappiin eikä suihkuun. Ehkä siksi mulla onkin muutama ylikilo.
Jos seuraavan kerran vaan vilkaiset siihen peiliin, joku varmaan auttaa, jos et osaa. :)
"Kokovartalopeilin kautta suihkuun päivittäin
Niin pysyy hoikkana, vaakaa ei edes tarvita. :)"
No kappas! Ylipaino- ja lihavuusongelma ratkaistu! Ei muuta kuin kokovartalopeili jokaiseen kotiin.
Mutta kai siinä sitten samalla saa ohjeet miten sen peilin kautta pääsee kulkemaan?
Lihavuuden ydin onkin ymmärryksessä, ei siis geeneissä ja kilpirauhasesta. ;)
Ei ole välttämättä totta. Kärsin syömishäiriöstä, tai niin ainakin tuttavani sanovat. Olen pudottanut 38kg alle kahden vuoden aikana. Peilistä katsoo lihava nainen, vaikka painankin 53kg. Eli järki sanoo että olen hoikka, mutta peili ei. Haluaisin laihtua vielä lisää.
Ei peiliin katsominen laihduta. Ruuan syömisen vähentäminen laihduttaa.
Vaatteet ovat hyvä mittari. Juuri ne vakiot. Uusista ei tiedä. Mullakin on kledjuja xs - xl, oikeesti.Ilman, että itse oisin muuttunut. On mulla kyllä tuo iso peili kylppärissä myös, se on aika brutaalin rehellinen kaveri.
Ihailen itseäni peilistä, menen suihkuun, ja suihkusta tultuani teen läskiviha-aloituksia palstalle pyyhkeeseen kietoutuneena.
Se on hoikkuuteni salaisuus 😉
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei peiliin katsominen laihduta. Ruuan syömisen vähentäminen laihduttaa.
Heko, heko. Voi kun hauskaa... not.
Usein teen juuri näin. On vain niin hyvät geenit, että näytän aivan mahtavalta pullukkana :)
Onneksi voi olla tyytyväinen itseen ihan lihavanakin 😊 Myös kokovartalopeilin kautta suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen itseäni peilistä, menen suihkuun, ja suihkusta tultuani teen läskiviha-aloituksia palstalle pyyhkeeseen kietoutuneena.
Se on hoikkuuteni salaisuus 😉
Ap
En sentään ole noin ilkeä. Taitaa olla lihavien omaa ajatusmaailmaa tuollainen. :)
t. aito ap
Peilistä se näyttää isommalta. Hienoa!
Mäkin luulin että toi toimii, kunnes huomasin lihoneeni 10 kg.
Nykyään käyn vaa'alla viikottain. Peilikuvalle sokeutuu.