Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään hyviä, terveellisiä säästövinkkejä

Vierailija
13.06.2022 |

Pakko kiristää kukkaron nyöriä, kun hinnat vain jatkavat nousuaan. Keksitään hyviä, kuitenkin terveellisiä ja suht helposti toteutettavia arjen säästövinkkejä, mitkä eivät laske elämänlaatuakaan kovin paljon.

Aloitan:
- Totuttelin miedompaan kahviin, ja nyt laitan kahviin vähemmän kahvinpurua kuin ennen, jotta paketti riittää pidempään
- Opettelin tekemään hyvää ruokaa kasviproteiinin lähteistä, mitkä ovat huomattavasti edullisempia kuin eläinperäiset, ja vielä terveellisiäkin
- Nautiskelen suihkussa puolet lyhyemmän ajan kuin ennen
- Kaikki lyhyemmät matkan kuljen nyt auton sijasta pyörällä
- Siirryin halpaketjujen vaatteista kirpputoreille
- Ajattelin pitkästä aikaa jaksaa lähteä tänä kesänä poimimaan marjoja, ja olen tutkinut mitä muuta ravintoa voisi suoraan luonnosta hyödyntää. Villiyrttejä ja sieniä ajattelin maistella
- Opettelin pari hyvää sämpyläreseptiä, ja teen vaaleat herkkuleivät tästä eteenpäin itse. En tosin ole varma tuleeko tässä kovinkaan paljon säästöä, kun niitä varten on lämmitettävä sähköuuni. Teen kyllä ison satsin kerralla, ja laitan pakkaseen

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuukaillut jo kaiken minimiin. En tosiaan tiedä enää mistä voisin säästää. Nyt ruokakulut alle 200e kuussa. Muuhun en kuluta, vaan laskut maksan. Vaikka muutama ylimääräinen kulu siellä esim internetyhteys, koska tämän kännykän yhteyttä voi käyttää jakamiseen. Pitääkin harkita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi