Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä näyttää minulta

Vierailija
13.06.2022 |

Mitä ajatuksia herättää se, että poikani tyttöystävä näyttää ihan minulta nuorena ja käytämme ihan samanlaisia vaatteita?

Olemme siis hämmästyttävän saman näköiset. Jos kuljemme porukalla jossain, on varmaan ilmiselvää, että tuossa kulkee äiti ja tytär. Pukeudumme mielestäni molemmat ihan normaalisti (minä en pukeudu nuorisovaatteisiin, eikä hän mummovaatteisiin), mutta meillä on ihan samanlaisia vaatteita. Hiukset ovat ihan samanlaiset.

Onko muille käynyt näin? Ainahan sanotaan, että tytöt rakastuvat isänsä näköiseen mieheen, mutta käykö pojillakin noin? En ole kuullut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kokeilemaan kolmen kimppaa

Vierailija
2/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sinulta eli pojalta itseltään. Tuttuus viehättää ja vetää puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä+sinä+näköisesi tyttö = ihanuutta

Vierailija
4/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on ihan sattumaa. Älä vaivaa päätäsi asialla. 

Vierailija
5/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että mies valitsee äitinsä kaltaisen naisen.

Vierailija
6/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää sinulta eli pojalta itseltään. Tuttuus viehättää ja vetää puoleensa.

Juu, poika näyttää myös minulta ja siis tyttöystävältään, mutta luonnollisesti vähemmän kuin minä (kun esim. hiukset ihan erilaiset, saman väriset tosin). Naimanaamat sanoi vanha väki.

Ap

Vierailija
7/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan, että mies valitsee äitinsä kaltaisen naisen.

Ai sanotaanko? Tarkoitetaanko luonnetta vai ulkonäköä vai kaikkea? Olen vaan kuullut sen että nainen valitsee isänsä näköisen miehen (niin minäkin tein, luonne kyllä täysin erilainen).

Ap

Vierailija
8/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan mies etsii siskonsa tai itsensä näköistä naista. Tai samantyyppistä nenää. Ns. naimanaamateoria. Tai etsii kaltaistaan. Liekö siinä selitys vai jokin muu selitys. Itse en seukkaisi naisena itseni tai sukulaisen näköisen kanssa.

Vierailija
9/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus tutkimuksen jonka mukaan mies etsii siskonsa tai itsensä näköistä naista. Tai samantyyppistä nenää. Ns. naimanaamateoria. Tai etsii kaltaistaan. Liekö siinä selitys vai jokin muu selitys. Itse en seukkaisi naisena itseni tai sukulaisen näköisen kanssa.

Harvemmin niitä sinun näköisiä miehiä tuppaa vastaan tulemaan

Vierailija
10/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän mieheni jo edesmenneeltä äidiltä. Yhdennäköisyys on todella suuri. Olimme olleet jo useamman vuoden yhdessä ennen kuin näin ensimmäisen kerran kuvan hänen äidistään. Oli kuin olisin itseni kuvassa nähnyt. Miehen äiti kuoli miehen ollessa 13v. Ajoittain asia häiritsee, että olenko (ja varmaan olenkin) jollain kieroutuneella tavalla äidin korvike.

Vierailija
11/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären 16v poikaystävä on kuin isänsä. Ulkonäöllisesti ja samoja mielenkiinnon kohteita.

Vierailija
12/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viisi veljeä. Monen kirjavaa naista on vuosien aikana nähty, muttei yhtäkään meidän näköistä. Meidän sisarusparvi on saman näköisiä, etenkin sen nenän osalta.

Näinkin empiirinen tutkimus. ;)

Vierailija
13/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viisi veljeä. Monen kirjavaa naista on vuosien aikana nähty, muttei yhtäkään meidän näköistä. Meidän sisarusparvi on saman näköisiä, etenkin sen nenän osalta.

Näinkin empiirinen tutkimus. ;)

Luulisi että biologisesti siskon näköiset ei kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän