Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odottajia Tampereen seudulta?

15.10.2006 |

Hei!

Odotan toista lastani ja olisi kiva tietää, löytyisikö muita samalla seudulla vauvaa odottavia tältä palstalta.. Laskettu aika minulla on 3.4.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkyy olevan sama laskettu aika. Meille toinen tulossa, kolmekymppisiä ollaan ja Itä-Tampereella asutaan. Että laitoksella ehkäpä törmätään, vaikka eipä esikoinenkaan syntyny, ennenku la:sta oli kulunu 2 viikkoa!

Udidi ja Dumbo rv 17+1

Vierailija
22/26 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teidän ensimmäinen on syntynyt? Meillä on poika 03/05, mun vauvoilla on vain päivän ero lasketuilla ajoilla. Poika syntyi 27 maaliskuuta (la oli 25.) ja nyt on la 24. päivä.

Olis kiva järkätä joku tapaaminen tms. Tamperelaisten kesken, joilla on la tuossa kevättalvella tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda, ootkos se SINÄ Linda? Muistatko/tunnistatko mun nikistä kuka oon? Teillekin on nyt sitten toinen tulossa :-). Meille on kans toinen tulossa la 9.6.2007.

Niin ja tamperelainen odottaja olen toistaiseksi vielä Hervannasta (loppuvuodesta muutetaan Pohtolaan).

-satu-

Vierailija
24/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odottelen syntyväksi toukokuun alkuun 2007. Tarkempi laskettuaika varmistuu parin viikon päästä np-ultrassa. Esikko 09/05.

Onnipapunen rv 10+6 tai 11+3 & " iivari" 1v1kk

Vierailija
25/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelin, että pakkohan täällä nyt joku tuttu on olla. Minäpä se, gradua puuhailen ja se tarttis saada valmiiks ennen vauvaa... O-ou. No ehkäpä tämä tästä. Mites teidän taloprojekti? Ja miten päivähoidon aloitus? Meillä alun kangertelun jälkeen hyvin. =)

Linda

Vierailija
26/26 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääköhän muita kun me Linda vaihdetaan tässä ketjussa kuulumisiamme ;-). Toivottavasti ei! Tyttö on viihtynyt todella hyvin hoidossa. Alkoi loistavasti (tyttö ennemminkin itki kun sen haki pois...) - sitten tuli hieman takapakkia kun tyttö kait tajusi, että jaa, tänne pitää tulla " joka päivä" ja itki joka aamu kun vietiin hoitoon - nyt menee taas todella hienosti.

Työt ei mulla oo alkanu ihan yhtä hyvin kun mulla iski taas paha pahoinvointi tästä alkuraskaudesta :-/. No, ehdinhän mä olla töissä melkein 2kk ennenkuin tää alkoi... Oon joutunut olemaan sairaslomalla kun ei töissä oo kiva oksennella vähän väliä eikä töistä muutenkaan tuu mitään. Saa nähdä kuinka kauan tätä jatkuu ja miten työpaikan kans käy.

Talo valmistuu pikkuhiljaa ja edelleen on toiveissa päästä muuttamaan siihen yksiöön tän vuoden lopulla. Meilläkin on hyvä motivaattori nyt saada koko talo valmiiksi ennen kesäkuuta ;-).

Tsemppiä gradun kanssa ja A:lle haleja!

-satu rv 6+2