Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit varmaan ihmettelee (siisti omakotialue) miksi mun nurmikko kasvaa puolimetristä heinää

Vierailija
13.06.2022 |

No, ruoholeikkuri (3 vuotta vanha) ei käynnisty, en osaa korjata eikä varaa korjaamoon tai uuteen :( Mennään sitten näillä koko kesä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten lopulta aiot ajaa sen?

Vierailija
2/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatko viikatteen käytön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä se sitten trimmerillä joudun vetämään, mutta ei se varmaan lopuutomasti kasvakaan.

Vierailija
4/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti nyt: jos minun naapurilla olisi tuo tilanne, toivoisin tosiaan että hän tulisi kysymään, saako lainata leikkuriani kun oma on rikki ja korjaaminen ei heti onnistu. Tietysti ostat jonkun desin bensaa, mitä nyt pihasi ajeluun menee. Kyllä naapurikin haluaa, että se punkkipesäke niitetään!

Vierailija
5/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteiset ja pörriäiset kiittää! :)

Vierailija
6/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösakset on myös ihan hyvät

Vierailija
7/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

oletko kattonut onko siinä bensaa ja öljyä , molemmat eri lokerossa? ja sitten kun ei käynnisty on ryyppynappi, sitä painat pari kolme kertaa niin lähtee käyntiin

Kiitos. Tää on joku halpismalli Alpina, ei siinä ole edes ryyppyä. Olen koettanut youtube videoiden avulla korjata, mutta ei tulosta. Ostin uuden sytytystulpankin.

Vierailija
8/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikate, sirppi tai käsivoimilla työnnettävä ruohonleikkuri ajaa saman asian. Kumma miten lehtiäkään ei enää jakseta haravoida vaan ne pitää kerätä yhteen paikkaan erittäin meluisilla lehtipuhaltimilla.

Vierailija
9/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyönteiset ja pörriäiset kiittää! :)

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/09/14/polyttajien-hatahuuto-on-kuult…

Jotkut nylppäävät ruohon liiankin lyhyeksi ja kuivana kautena se ruoho muuttuu vihreästä keltaiseksi.

Vierailija
10/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri että molemmat naapurit on leikanneet ruohon, mulla kasvaa viidakko vaikka pari viikkoa sitten leikkasin sen 😁

Vierailija
11/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikate, sirppi tai käsivoimilla työnnettävä ruohonleikkuri ajaa saman asian. Kumma miten lehtiäkään ei enää jakseta haravoida vaan ne pitää kerätä yhteen paikkaan erittäin meluisilla lehtipuhaltimilla.

Mutta käsivoimin työnnettävällä ei saa korkeaa ruohoa nurin.

Vierailija
12/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naapuri luultavasti myös osaa tehdä ainakin alkeellisimman vianetsinnän. Onko jotakin irti mitä pitäisi olla kiinni, vaihtaa tulpan, jne.

Vierailija
13/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri että molemmat naapurit on leikanneet ruohon, mulla kasvaa viidakko vaikka pari viikkoa sitten leikkasin sen 😁

Voikukat ovat kauniita.

Vierailija
14/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan oikeasti nyt: jos minun naapurilla olisi tuo tilanne, toivoisin tosiaan että hän tulisi kysymään, saako lainata leikkuriani kun oma on rikki ja korjaaminen ei heti onnistu. Tietysti ostat jonkun desin bensaa, mitä nyt pihasi ajeluun menee. Kyllä naapurikin haluaa, että se punkkipesäke niitetään!

Heinäksi kasvanutta nurmikkoa enää ajeta ruohonleikkurilla. Sehän tukkii koko masiinan. En itsekään lainaisi hyvinpidettyä, siistiä leikkuriani jollekin elämämkoululaiselle. Omansa on jo saanut hajalle.

Vierailija
15/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä asut omakotitalossa jos ei ole varaa edes ruohonleikkurin korjaamiseen?

Vierailija
16/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se naapuri luultavasti myös osaa tehdä ainakin alkeellisimman vianetsinnän. Onko jotakin irti mitä pitäisi olla kiinni, vaihtaa tulpan, jne.

Ihan näkemättä osaan epäillä, että ap:n leikkuria on käytetty niin kauan kuin toimi, ilman puhdistusta ja huoltoa. Jätetty varmaan myös ulos koko kesäksi (ja talveksi...) sään armoille.

Ap voi tilata jostain puskaradiosta itselleen ruohonleikkuun, jos tuttavapiirissä ei ole innostunutta leikkuria.

Vierailija
17/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käynnistysvaijeri on lukkiutunut?

Onko ajettu syksyllä moottoritila täyteen olkea?

-Eri, jolla sama ongelma

Vierailija
18/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurillani olisi sama tilanne , toivoisin että uskaltaisi tulla kysymään apua tai lainaa jos osaisin auttaa vaikka olenkin tunari mutta koneeni voisin lainata .

Vierailija
19/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muotia jättää nurmikko ajamatta koska pörriäiset. Oot vaan trendien tasalla!

Vierailija
20/20 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruohonleikkuri toimii kyllä, mut haluan pitää kukkaniittyni ja naapurit voi soittaa vaikka poliisit mun puolesta.