Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Hyvinkö nukutti!

Vierailija
13.06.2022 |

Mukavan oloinen kesäinen aamu päivä tulossa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä on yhdyssana.

Vierailija
2/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä nukuttanut, asiat pyöri päässä.

Mutta mukava aurinkoinen kesäpäivä tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuttanut, kiitos poliisin. Soittelivat siinä puolen yön maissa, ensin yrittivät pari kertaa minulle mutta kun en vastannut niin soittivat pari kertaa lisää miehen puhelimeen. Hän lopulta sitten vastasi ja voitte kuvitella että sitä säikähtää kun tulee keskellä yötä puhelu poliisilta. Halusivat kuitenkin vaan kysellä että onko kuulunut jotain meteliä naapurustosta. No ei ollut ennen kuin he itse päättivät herättää meidät. Hetken siinä meni sydämentykytysten laantumiseen ennen kuin tuli uudestaan uni. 

Vierailija
4/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nukuttanut, kiitos poliisin. Soittelivat siinä puolen yön maissa, ensin yrittivät pari kertaa minulle mutta kun en vastannut niin soittivat pari kertaa lisää miehen puhelimeen. Hän lopulta sitten vastasi ja voitte kuvitella että sitä säikähtää kun tulee keskellä yötä puhelu poliisilta. Halusivat kuitenkin vaan kysellä että onko kuulunut jotain meteliä naapurustosta. No ei ollut ennen kuin he itse päättivät herättää meidät. Hetken siinä meni sydämentykytysten laantumiseen ennen kuin tuli uudestaan uni. 

Oikeastiko nykyään tuolla tavalla häiriköivät? Laittomasti vielä onkivat ihmisten numeroita tiedostoista.

Vierailija
5/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko nykyään tuolla tavalla häiriköivät? Laittomasti vielä onkivat ihmisten numeroita tiedostoista.

Vähän itsekin hämmästyin, mutta näköjään. Olisi luullut että vähintään joku on kuollut ennen kuin tuolla tavalla soitellaan ihan random ihmisille. 

Vierailija
6/6 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä nukutan hyvin jokainen yö aamun virkkuna illan torkkuna.Hyvää viikkoa kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi