Miksi sukkahousuja ei enää pidetä?
Jopa uutislukija naiset ilman jne. Suonikohjut näkyy. Ihmeellinen trendi.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Koska on kesä eikä tarvi.
Suonikohjut saa näkyä. Ei ne oo sen rumempia kuin sun mielesikään.
Ympäri vuoden pidetään. On nähty. On kyllä ruma tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ei pidetä ja sitten pidetäänkin ympäri vuoden? Koita nyt päättää.
Koska nykyään käytetään leggingsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ruma tapa kommentoida ja arvostella toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Pieraisin. Nyt haisee paska 🤮
Pierun kuuluu haista pierulle. Mene lääkäriin.
En ole käyttänyt enää vuosiin. Olin aikoinaan töissä paikassa, jossa mun pakollinen työasu oli jakkupuku, sukkahousut ja avokkaat. Aloin niinä vuosina inhoamaan sukkahousuja ja kun sieltä lähdin, olen ollut lähes ilman niitä. Talvella käytän housuja ja kesällä mekkoja ja molempia ilman sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään käytetään leggingsejä.
Legginsit ovat kyllä ehdottomasti parempi keksintö kuin sukkikset. Mulla aina sormet ja varpaat jäässä, mutta silti sellainen kylmä hiki kasteli myös varpaat ja sukkiksen jalkaterä kostea. Ei sellaisia kesken päivän missään oikein voinut pois ottaa tai vaihtaa. Nyt voi laittaa legginsien kaveriksi sopivan määrän sukkia, ohuita tai paksuja tilanteen mukaan tai vaihtaa jos kastuvat kesken päivän.
Niille on harvoin sopivia kelejä Suomessa. Keväällä ja syksyllä joskus käytän mekon tai hameen kanssa. Kun vuosia pyöräilin töihin, eipä tullu mieleen laittaa sukkiksia.
Kun Tornion Nanson sukkatehdas lopetettiin ei ole saatavilla kun vain ohuita mustia sukkahousuja tai niitä ihon värisiä sukkahousuja ,
Ja kokoa 36- 40
Tuollaiset sukkahousut kun , jotka on 36-40 ne räksähtää heti haaroista halki!
Eli ne ei ole tehty kestäviksikään,
Ennen sentään sai edes pikku paikka kunnankin kaupoista edes valkoisia sukkahousuja.
Nyt ei ole kun noita kahta väriä, mustia tai ihon värisiä
Eli , jospa sama juttu ei ole muun värisiä sukkiksia ja on juurikin niin ne ihon väriset kiiltävät vielä.
Koska suomalaiset naiset ovat tyylittömiä.
Vähän sama tapa kuin ukot krockseissa ja sukissa joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset ovat tyylittömiä.
Höpö höpö. Nimenomaan lähetystöjen kansainvälisillä vastaanotoilla Suomen ulkopuolella olen oppinut, ettei sukkahousuja enää tarvitse käyttää, ja lopetin itsekin (ohuiden kesäsukkahousujen, talvi on toinen asia). Koitapa jossain Usassa edes ostaa sukkahousuja.
Sukkahousut on epämukavat. Käytän stay up sukkia niiden tilalla ja kesällä paljain säärin. Töissä suosin pellavahousuja tms helteellä ehkä olen vähän konservatiivinen tässä.
Vanhemmat naiset vielä käyttävät, nuoret on niistä luopuneet.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut on epämukavat. Käytän stay up sukkia niiden tilalla ja kesällä paljain säärin. Töissä suosin pellavahousuja tms helteellä ehkä olen vähän konservatiivinen tässä.
Stay upit on vielä epämukavammat.