Miksi kauniille ollaan ilkeitä?
Monesti työpaikalla nuoret, nätit naiset saavat kaiken p*skan niskaansa. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (22)
Ei pidä paikkaansa, olen ruma nainen ja minulle ollaan ilkeitä, kauniita suositaan
Tutkimusten mukaan kauniille ollaan ystävällisempiä ja häntä kohdellaan paremmin kuin rumia tai tavallisen näköisiä. Kauniiseen henkilöön myös liitetään helpommin positiivisia ominaisuuksia kuin muihin, vaikka niillä ei olisi todellisuuspohjaa.
Naisia harmittaa, jos kilpasisar on nätimpi ja nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kilpa ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kauniille ollaan ystävällisempiä ja häntä kohdellaan paremmin kuin rumia tai tavallisen näköisiä. Kauniiseen henkilöön myös liitetään helpommin positiivisia ominaisuuksia kuin muihin, vaikka niillä ei olisi todellisuuspohjaa.
Tutkimus koskee lähinnä tuntemattomia tai satunnaisesti tavattuja.
Voin kertoa että meille rumillekin ollaan ilkeitä jos se lohduttaa.
Ei se katso kauneutta, vaan jotkut päättävät ottaa toiset silmätikuikseen. Riippuu ihmisestä kuka ketäkin sorsii.
Millainen henkilö sitten on kaunis? Mulle kaikki näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kilpa ja mistä?
Mahdollisesta ylennyksestä ja paremmasta palkasta.
Metdä vastaa niin kuin sinne huudetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Eli kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti positiivisesti, kunnes heidät opitaan tuntemaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oisko että ajatellaan että tuo on jo syntymälahjakseen saanut niin monta nallekarkkia ettei tarvi yhtään enää että jää muillekin.
En tiedä onko tässä mitään järkeä.Tai sit vaan perinteisesti koetaan uhaksi.
Niin alkeellinen ameeba ihminen on.
Tämä! Tämän takia miehen suku on minua kohtaan vittumainen. Paitsi että olen kaunis, olen myös fiksu ja lapsenikin kauniita ja fiksuja! Tämän takia minulle ilmeisesti saa olla ilkeä. Se on ihan oikein että saan vähän edes kärsiä
Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tärkeintä on miellyttää omaa aviomiestä. Niin meillä isäntäkin sanoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Yleensähän niille ollaan ilkeitä, jotka omaavat joitain ärsyttäviä piirteitä tai sitten vastapuoli on ihastunut, kun kiusaa.
Ikään kuin kiusaaminen ja ilkeily noudattaisivat aina jotain järjestystä ja ymmärrettäviä perusteluita.
Itse olin aikanaan niin naivi, että kuvittelin, että kun pääsen lukioon, jonka sisäänpääsyyn lukuaineiden keskiarvon tuli olla 9+ Kuvittelin ja luulin, että siellä minulla olisi niin fiksuja ja järkeviä luokka-kavereita, ettei kiusaamista esiintyisi. - Olin valitettavasti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tärkeintä on miellyttää omaa aviomiestä. Niin meillä isäntäkin sanoo!
Taas ymmärrän miksi itse en ole perussuomalaisten äänestäjä. - Mutta joo. En ymmärrä täysin Ap:n avaust. Jos on kaunis, niin miksi sen pitäsi olla jokin erityine este tai suoja ilkeilyä vastaan? - Ei kenenkään pitäisi joutua olemaan ilkeilyn kohde oli oma ulkonäkö millainen tahansa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Se voi harmittaa että miksi nuoret naiset ovat aina vaan niin tyhmiä, masentavaa. Jos ovat. Ihailen jos kaunis on myös itsenäinen ja osaa käyttää lahjojaan.
Kiusaajat kuvittelevat, että kaunis nainen saa niin paljon hyvää kohtelua ja etuoikeuksia, että häntä täytyy rankaista. Riippumatta siitä pitääkö kiusaajien luulot ollenkaan paikkaansa.
Oisko että ajatellaan että tuo on jo syntymälahjakseen saanut niin monta nallekarkkia ettei tarvi yhtään enää että jää muillekin.
En tiedä onko tässä mitään järkeä.
Tai sit vaan perinteisesti koetaan uhaksi.
Niin alkeellinen ameeba ihminen on.