Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniille ollaan ilkeitä?

Vierailija
12.06.2022 |

Monesti työpaikalla nuoret, nätit naiset saavat kaiken p*skan niskaansa. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko että ajatellaan että tuo on jo syntymälahjakseen saanut niin monta nallekarkkia ettei tarvi yhtään enää että jää muillekin.

En tiedä onko tässä mitään järkeä.

Tai sit vaan perinteisesti koetaan uhaksi.

Niin alkeellinen ameeba ihminen on.

Vierailija
2/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, olen ruma nainen ja minulle ollaan ilkeitä, kauniita suositaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kauniille ollaan ystävällisempiä ja häntä kohdellaan paremmin kuin rumia tai tavallisen näköisiä. Kauniiseen henkilöön myös liitetään helpommin positiivisia ominaisuuksia kuin muihin, vaikka niillä ei olisi todellisuuspohjaa.

Vierailija
4/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harmittaa, jos kilpasisar on nätimpi ja nuorempi.

Vierailija
5/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kilpa ja mistä?

Vierailija
6/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kauniille ollaan ystävällisempiä ja häntä kohdellaan paremmin kuin rumia tai tavallisen näköisiä. Kauniiseen henkilöön myös liitetään helpommin positiivisia ominaisuuksia kuin muihin, vaikka niillä ei olisi todellisuuspohjaa.

Tutkimus koskee lähinnä tuntemattomia tai satunnaisesti tavattuja.

Vierailija
7/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että meille rumillekin ollaan ilkeitä jos se lohduttaa.

Vierailija
8/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katso kauneutta, vaan jotkut päättävät ottaa toiset silmätikuikseen. Riippuu ihmisestä kuka ketäkin sorsii.

Vierailija
9/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen henkilö sitten on kaunis? Mulle kaikki näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä.

Vierailija
10/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kilpa ja mistä?

Mahdollisesta ylennyksestä ja paremmasta palkasta.

Vierailija
11/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metdä vastaa niin kuin sinne huudetaan

Vierailija
12/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Eli kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti positiivisesti, kunnes heidät opitaan tuntemaan paremmin.

Vierailija
13/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko että ajatellaan että tuo on jo syntymälahjakseen saanut niin monta nallekarkkia ettei tarvi yhtään enää että jää muillekin.

En tiedä onko tässä mitään järkeä.

Tai sit vaan perinteisesti koetaan uhaksi.

Niin alkeellinen ameeba ihminen on.

Tämä! Tämän takia miehen suku on minua kohtaan vittumainen. Paitsi että olen kaunis, olen myös fiksu ja lapsenikin kauniita ja fiksuja! Tämän takia minulle ilmeisesti saa olla ilkeä. Se on ihan oikein että saan vähän edes kärsiä

Vierailija
14/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tärkeintä on miellyttää omaa aviomiestä. Niin meillä isäntäkin sanoo!

Vierailija
15/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
16/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän niille ollaan ilkeitä, jotka omaavat joitain ärsyttäviä piirteitä tai sitten vastapuoli on ihastunut, kun kiusaa.

Vierailija
17/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin kiusaaminen ja ilkeily noudattaisivat aina jotain järjestystä ja ymmärrettäviä perusteluita.

Itse olin aikanaan niin naivi, että kuvittelin, että kun pääsen lukioon, jonka sisäänpääsyyn lukuaineiden keskiarvon tuli olla 9+ Kuvittelin ja luulin, että siellä minulla olisi niin fiksuja ja järkeviä luokka-kavereita, ettei kiusaamista esiintyisi. -  Olin valitettavasti väärässä.

Vierailija
18/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tärkeintä on miellyttää omaa aviomiestä. Niin meillä isäntäkin sanoo!

Taas ymmärrän miksi itse en ole perussuomalaisten äänestäjä. - Mutta joo. En ymmärrä täysin Ap:n avaust. Jos on kaunis, niin miksi sen pitäsi olla jokin erityine este tai suoja ilkeilyä vastaan? - Ei kenenkään pitäisi joutua olemaan ilkeilyn kohde oli oma ulkonäkö millainen tahansa. 

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
19/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi harmittaa että miksi nuoret naiset ovat aina vaan niin tyhmiä, masentavaa.  Jos ovat.  Ihailen jos kaunis on myös itsenäinen ja osaa käyttää lahjojaan.  

Vierailija
20/22 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat kuvittelevat, että kaunis nainen saa niin paljon hyvää kohtelua ja etuoikeuksia, että häntä täytyy rankaista. Riippumatta siitä pitääkö kiusaajien luulot ollenkaan paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän