Miksi jotkut naiset aina aloittavat keskustelun naimisissa olevien miesten kanssa?
Esim nainen päiväkodista, mutta puhuu vain miehille. Jos joku meistä naisista juttelee hänelle, ei häneltä saa aina edes vastausta.
Kommentit (26)
Älkääs ny. Ap:llä on ollut raskas viikko. Ensin miestä yritti iskeä naapurin yh, sitten oma kaveri ja nyt päiväkodin työntekijä. Työstähän tuo miehen vahtiminen jo käy.
Minäkin ihmettelisin naista joka puhuu miehille, mutta ei niitten vaimoille. Epäkohteliasta. Olen kohta 60 v nainen. Jos minulla olisi mies ja joku nainen puhuisi vain miehelleni kun minä olen vieressä ja ei vastaisi minulle, niin kyllä kokisin sen nontsaleeraamisena, huomiotta jättämisenä, jopa piiloloukkaamisena. Ja mustasukkainen en ole tippaakaan. Saa mies jutella naisten kanssa niin paljon kuin haluaa, jos kuitenkin minä olen paikalla ja miehelle jutteleva nainen ei ole huomaavinaankaan minua niin ei se kohteliaalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa olevan kanssa on turvallista keskustella, hän ymmärtää että keskustelu on keskustelua eikä esileikkiä.
Aloittaja ei tunnu ymmärtävän.
Ei naiset muita kunnioita kun ovat päättäneet haluta jotain
Itselleni oli turvallista puhua sikäli varatulle miehelle että tämä ei heti luullut ilmeisesti että olisin kiinnostunut vaan halusin oikeasti keskustella.
Ehkä se on tottunut siihen, että naisilla on aina vaan valittamista. Miehet ei ala heti syytteleen ja kyseleen tyhmiä Mirkkoermelin kadonneesta sukasta.