Lomalla ennemmin Lappiin vai etelään?
Kommentit (15)
Etelään.
Lapissa talvella kylmä ja kesällä hyttyset.
Etelässä sisko jolla finca ja tilaa.
Mikä se "etelä" on? Joku rantalomakohde vai? Suomesta etelään on vähän monta maata ja kaupunkia.
Nyt ihan kotona. Kevättalvella Lappiin, keväällä etelään, syksyllä Lappiin, sydäntalvella etelään.
Ilman muuta etelän lämpöön. Lapissa kylmä ja hyttysiä. Majoitus ja ruoka tosi kallista. Etelässä lämmin ja pääsee uimaan. Ruokakin taivaallista ja edullista.
Etelään heinäkuussa...ei lappiin ryöstettäväksi niillä hinnoilla.
Ulkomaat. Koska voi valita kohteen ja mitä haluaa sieltä. Lapissa hyttysiä, ellei ole syksy tai kevät.
Eilen viimeksi olin etelän reissulla kaupunkilomalla pari tuntia, jo riitti vähäksi aikaa. Matkaakin 37km suuntaansa.
Ilman muuta etelään. Heinäkuussa ollaan menossa.
Keväällä Lappiin, ehkä myös alkusyksystä. Talvella kuukausi etelässä. Ei Lapissa ole hyttysiä kuin jokusen viikon vuodessa, silloin niitä kyllä riittää.
Suomen kesä on niin lyhyt, ettei tulisi mieleenkään silloin lähteä mihinkään ulkomaille. Mennään sinne silloin kun täällä vihmoo räntää, on pussipimeää ja auto on umpijäässä kun koitat sitä käynnistää.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaat. Koska voi valita kohteen ja mitä haluaa sieltä. Lapissa hyttysiä, ellei ole syksy tai kevät.
Onko ne hyttyset todella vaarallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne hyttyset todella vaarallisia?
Ei nyt ihan vaarallisia mutta olen niin allerginen että nilkat turpoavat pölkyiksi kun syövät aina sieltä. Jos söisivät hengitysteiden läheisyydestä niin voisi ollakin vaarallista. Ja kyllä ne mua varmaan ilman allergiaakin ärsyttäisivät, jo ääni pelkästään.
Kesällä Lappiin ja syyslomalla etelään. Jouluksi taas Lappiin ja ehkä myös pääsiäisenä. Näin on menty pari vuosikymmentä.