Miesystäväni kutsuu lapsiani häiriötekijöiksi
Loukkaantuu Aina, jos lapsi tulee kylään yllättäen tai sovitusti. Harvemmin näin edes käy. Lapset vuoroviikot isällään ja silloin välillä poikkeavat hakemaan unohtuneita tavaroita tms.
Mies on muuten melko täydellinen, mutta tämä piirre raivostuttaa minua.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (36)
Ulkoistaisin häiriötekijän nimeltä mies.
Mun äiti seurusteli just samanlaisen miehen kanssa. Nyt valittaa, kun aikuiset lapset eivät käy tai pidä yhteyttä.
Ei kamnata miesten alkaa seurustella lapsellisten naisten kanssa. Tuollaista siitä sitten tulee.
Olen itse lapseton, mutta jos kumppanini puhuisi elämäni tärkeimmistä ihmisistä tai muista elementeistä jatkuvasti häiriötekijöinä, ja osoittaisi toivovansa niiden katoavan, suhteelle ei olisi kyllä oikein edellytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset etusijalle
Syntymä on kuolemantuomio...
Jätä se sika.
Lapsesi ansaitsevat tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi, ilman että heitä pidetään häiriönä.
Miksi se mies siellä on jos ei kestä asukkaita?
Hän sanoo, ettei seurustele lapsieni kanssa.
Ap
Jos olisin samassa asemassa kuin sinä, näyttäisin miehelle ovea.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on ihan tosi ja sanoja korostaakseen mies usein joko liukenee paikalta ennen lapsen tuloa tai jos ei ehdi pois, niin kiukuttelee sen jälkeen, kuinka "rauhaamme on rikottu".
Ap
Se on lasten koti. Totta kai ne saa kotiinsa tulla. Mies kuulostaa kakaralta.
Miehen mielestä se osoittaa arvostuksen ja luottamuksen puutetta, että lapset välillä käyvät luonani ja sen vuoksi suunnitelmat muuttuvat. Hetkeksi.
Ap
Surullinen tarina, jos on totta. Mies loukkaa naiselle tärkeimpiä ihmisiä eli lapsia. Oikeasti, löytyy niitä parempiakin miehiä, semmoisia jotka hyväksyvät myös lapsesi. Lapset muuten aistivat tuon asenteen ja saattaa olla murrosiässä ongelmia tulossa. Lapset hoksaavat, että äiti pitää miestä tärkeämpänä kuin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Provo, saman tarinan variaatiot on tuttuja palstalla. Tunnistaa tuosta "muuten tosi ihana/täydellinen"-baittaamisesta.
Kai ymmärrät ettei sinunkaan käyttämäsi sanat tai lauseet ole uniikkeja?
Onko mestarilla uusi jalkavaimo vai mikä nyt ärsyttää?