Miesystäväni kutsuu lapsiani häiriötekijöiksi
Loukkaantuu Aina, jos lapsi tulee kylään yllättäen tai sovitusti. Harvemmin näin edes käy. Lapset vuoroviikot isällään ja silloin välillä poikkeavat hakemaan unohtuneita tavaroita tms.
Mies on muuten melko täydellinen, mutta tämä piirre raivostuttaa minua.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (36)
Poista iso häiriötekijä elämästäsi.
Olisi justiinsa entinen miesystävä. Usko pois, ei maksa vaivaa.
Provo, saman tarinan variaatiot on tuttuja palstalla. Tunnistaa tuosta "muuten tosi ihana/täydellinen"-baittaamisesta.
Heitä mies pihalle. Löydät paremman, joka arvostaa lastasi ja sinua myös lapsesi äidin roolissa. Tuosta ei tule muuta kuin onneton lapsi, joka kokee kylmän ja vihamielisen tunnelman -äitinsä luona, paikassa, jonka tulisi olla se turvallisin ja rakastavin paikka, kuten isänkin koti.
Ymmärtäisin jos vitsillä sanoisi, jos lapsi tulisi yllättäen käymään. Mutta että jatkuvasti ja myös sovituista, olisi entinen sen jälkeen.
Aika ällö mies, itsekeskeinen, ei halua minkään häiritsevän elämäänsä. Itse en haluaisi seurustella hänen kanssaan. Lasten paras aina ensin, koska he ovat minun vastuulla.
Kyseinen mies on niin kaukana täydellisestä kuin olla voi. Ei kunnioita sinua yhtään äitinä. Olisi varmaan paras lopettaa suhde nyt kun vielä voit.
Vierailija kirjoitti:
Provo, saman tarinan variaatiot on tuttuja palstalla. Tunnistaa tuosta "muuten tosi ihana/täydellinen"-baittaamisesta.
Baittaaminen sulla on housuissas
Niinhän sinun lapsesi todennäköisesti ovatkin. Aivan varmasti kiljuvat ja riehuvat ja vaativat jatkuvaa huomiota.
Mutta eikö ole hyvä että mies on rehellinen? Useimmat tuntemani miehet ovat ihan samaa mieltä, mutta pitävät sen omana tietonaan ja sietävät ne lapset.
Se hyväksyy sinusta vaan osan, jos pitää sun LAPSiA "häiriötekijänä". Kannattaa alkaa sellasen kans joka hyväksyy kumppaninsa kokonaisuutena, ei vaan osia siitä, jos siis ehdoton rakkaus on juttu mitä haluaa suhteelta.
Ap, mitä mieltä olisit siitä, että jos miehen exä tulisi käymään yllättäen. Olisiko se ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baittaaminen sulla on housuissas
Mistä tiesit? 😉
Oli baitti tai ei, näin keski-ikäistyessä ei vain kaikenlaisia kivirekiä jaksa vetää mukanaan. Lisäksi aikuiset ihmiset alkavat jo olla sillä tavalla valmiita, että korjausliikkeitä on turha odotella. Itse en enää jaksaisi miehessä katsella pieniäkään merkkejä empatiavajeesta. Nyksä ei olisi nyksä, jos olisin hänet nähnyt juttelemassa tai kirjoittelemassa rumasti kenestäkään naisesta tai lapsesta, sen mitä olen nyt kymmenen vuoden aikana nähnyt. Jos joku muu jaksaa itsekkäitä miehiä, saa vapaasti pitää hyvänään.
Mitä jos hankkisit seuraavaksi miehen jolla olisi myöskin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisit seuraavaksi miehen jolla olisi myöskin lapsia.
Sitten niitä häiriötekijöitä on tasapuolisesti kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä mieltä olisit siitä, että jos miehen exä tulisi käymään yllättäen. Olisiko se ihan ok?
Onko se mielestäsi ihan sama asia?
Tilanne on ihan tosi ja sanoja korostaakseen mies usein joko liukenee paikalta ennen lapsen tuloa tai jos ei ehdi pois, niin kiukuttelee sen jälkeen, kuinka "rauhaamme on rikottu".
Ap
Sanoisin tuommoselle häiriötekijälle että ala lähtee vetämään siitä.