Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi pyytää että poikaystävä pääsisi yöksi.

Vierailija
12.06.2022 |

Sanoin ei, mutta nyt poikaystävän äiti otti minuun yhteyttä ihmetellen kantaani.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei? kyllä ne panee jokapäivä vaikkei teillä olisikaan yötä.

Olen aika varma etteivät pane. Olen molemmilta kysynyt moneen kertaan ja kuulemma eivät ole edes nähneet toisiansa alasti

ap

Ja luotat siihen, että kertoisivat totuuden?

No siis aina kun ovat meillä niin usein kurkin ikkunoista ja marssin huoneeseen sisään koputtamatta jne jne, mutta aina heillä vaatteet on päällä ollut

ap

Miksi ihmeessä marssit sisään koputtamatta? Ja kurkit?

Vierailija
22/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lasten ikä on?

05 syntyneitä molemmat. Tytär vielä 16. En muista oliko poika jo täyttänyt 17. Seurustelleet ysiluokan lopusta saakka

Ap

Kuin kanit.

Joo, jo pidempään seurustelleet 16- ja 17-vuotiaat. Tuossa ei ole sitten niin pienintäkään mahdollisuutta siihen, etteikö seksiä ole harrastettu. Ja joo, kuin kanit ja tilaisuuksia kyllä tulee, vaikka joku niuhoäiti koittaisikin kyylätä. 

Ja onhan se nyt ihan itsestään selvää, että jos äidin suhtautuminen on tuo, sille ei kerrota yhtään mitään yhtään mistään omista asioista. Eikä varsinkaan seksistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa ohjat käsiin ja ostaa tytölle kondomeita. Samalla kerrot, että harrastaa seksiä vain jos itse haluaa, eikä koskaan humalassa. Rohkaise häntä olemaan vastuullinen ja että se on luonnollinen ja hauska osa elämää. Osoita, että luotat, välität ja tuet häntä. Muistuta, että tyttäresi tietää kun hän sanoo EI, poikaystävän ja muidenkin pitää se uskoa. Ja jos sanoo KYLLÄ, niin senkin jälkeen voi sanoa EI, jos niin haluaa.

Tämä ei ole aina itsestään selvää epävarmoille nuorille, varsinkin kun vieressä on himokas ja halukas nuori poika.

Vierailija
24/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kylään, parempi se kotona on vehtailla kun kylillä ja pusikoissa. Se että kieltää yökyläilyn ei estä yhtään mitään. Samalla voit antaa kortonkipaketin lapsellesi ja sanoa, että käyttää kans niitä kun aika tulee.

Vierailija
25/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, ei sinulla ole lasta.

Vierailija
26/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lasten ikä on?

05 syntyneitä molemmat. Tytär vielä 16. En muista oliko poika jo täyttänyt 17. Seurustelleet ysiluokan lopusta saakka

Ap

Ja tuon ikäisen pojan äiti soitti? Soittaa varmasti myös sitten, kun vahinkoraskaus iskee ja sekin on varmasti jonkun muun kun hänen poikansa syy 🙄

Vierailija
27/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä pojan äidiltä, että sopiiko, jos tyttären huoneessa on pöydällä 6 kaljaa ja 6 lonkeroa, pullo votkaa ja toinen colaa.

Ei niin, että nuoret niitä joisi, kuka sitä nyt alkoholia ottamaan. Haluat nyt kuitenkin osoittaa omalle tyttärellesi, että luotat tähän ja poikaystäväänsä niin paljon, että voit huoleti jättää juomat siihen todeten, että jos jotain on juotu, niin ei se haittaa, kaupasta saa lisää.

En?

ap

Miksi et? Jos voit osoittaa lapsellesi, että seksi on OK, sitä ei ole pakko harrastaa, jos ei halua, niin sama alkoholin kanssa. Sekin on OK, ei ole pakko nauttia, mutta nyt olisi samassa huoneessa molempia tarjolla.

Vierailija
28/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies45v kirjoitti:

Nyt kannattaa ottaa ohjat käsiin ja ostaa tytölle kondomeita. Samalla kerrot, että harrastaa seksiä vain jos itse haluaa, eikä koskaan humalassa. Rohkaise häntä olemaan vastuullinen ja että se on luonnollinen ja hauska osa elämää. Osoita, että luotat, välität ja tuet häntä. Muistuta, että tyttäresi tietää kun hän sanoo EI, poikaystävän ja muidenkin pitää se uskoa. Ja jos sanoo KYLLÄ, niin senkin jälkeen voi sanoa EI, jos niin haluaa.

Tämä ei ole aina itsestään selvää epävarmoille nuorille, varsinkin kun vieressä on himokas ja halukas nuori poika.

Ja kun sanoo EI, niin poikaystävällä on oikeus jättää. Kyllä, poikaystävällä ei ole mitään velvollisuutta jatkaa suhdetta sen ein jälkeen, koska hän kokee, että tyttö ei välitä ja rakasta. Kuka haluaa olla sellaisessa suhteessa?

Toivottavasti kaikki teinitytöt ymmärtävät, että tuollainen painostava poikaystävä on todellakin ex poikaystävä.

Tyyppi panee pikasuhteilla koko kaveripiirin läpi eli kannattaa pysyä kaukana jo ennakkoon.

Vierailija
29/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma etteivät pane. Olen molemmilta kysynyt moneen kertaan ja kuulemma eivät ole edes nähneet toisiansa alasti

ap

No siis aina kun ovat meillä niin usein kurkin ikkunoista ja marssin huoneeseen sisään koputtamatta jne jne, mutta aina heillä vaatteet on päällä ollut

ap

Sinulla ei ole mitään oikeutta toimia noin. Miksi opetat lapsellesi että olisi ok rynnätä toisen huoneeseen koputtamatta?

Vierailija
30/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5,ei kukaan voi olla noin ääliö.

Vierailija
31/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinulla ei ole mitään oikeutta toimia noin. Miksi opetat lapsellesi että olisi ok rynnätä toisen huoneeseen koputtamatta?

En opeta sitä. Opetan sen että tietävät että heitä valvotaan ja että ei kannata tehdä mitään ei sopivaa

ap

Vierailija
32/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lasten ikä on?

Ap

Miksi ajattelet, että on paha asia, jos heillä on seksiä?

Ei kuulu tuon ikäisille. Eivät kumpikaan ole edes täysi ikäisiä

ap

Miksei kuulu? 

Liian varhaisesta seksistä mielialaongelmia

https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2012030515229312

Vierailija
33/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

En opeta sitä. Opetan sen että tietävät että heitä valvotaan ja että ei kannata tehdä mitään ei sopivaa

ap

Eli opetat että et luota heihin.

Vierailija
34/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mILFINÄ opettaisit pojan. Mutta lapselle tulisi paha mieli

Vierailija
35/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Opetat heille, että olet mielipuoli, jonka luota kannattaa muuttaa pois asap. 

Vierailija
36/36 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Nykyajan ääriliberaalissa yhteiskunassa monet eivät hyväksy että on meitä joiden mielestä seksi kuuluu ainoastaan aviopuolisoiden välille.