Lapsi pyytää että poikaystävä pääsisi yöksi.
Sanoin ei, mutta nyt poikaystävän äiti otti minuun yhteyttä ihmetellen kantaani.
Kommentit (36)
Miks ei? kyllä ne panee jokapäivä vaikkei teillä olisikaan yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma etteivät pane. Olen molemmilta kysynyt moneen kertaan ja kuulemma eivät ole edes nähneet toisiansa alasti
ap
Mitä sinä luulet saavuttavasi kieltämällä yökyläilyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma etteivät pane. Olen molemmilta kysynyt moneen kertaan ja kuulemma eivät ole edes nähneet toisiansa alasti
ap
Ja luotat siihen, että kertoisivat totuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hahahahahah, ei jessus mikä aasi, hahahahha.
Vierailija kirjoitti:
Ja lasten ikä on?
05 syntyneitä molemmat. Tytär vielä 16. En muista oliko poika jo täyttänyt 17. Seurustelleet ysiluokan lopusta saakka
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Joo niinhän sitä äidille kiltti tyttö sanoo, on varmaan viaton neitsykin vielä sun mielestä :D
Sano sille toiselle äitille, että sit käy jos poika ommellaan pussilakanan sisään yöksi niinku ennen vanhaan tehtiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja luotat siihen, että kertoisivat totuuden?
No siis aina kun ovat meillä niin usein kurkin ikkunoista ja marssin huoneeseen sisään koputtamatta jne jne, mutta aina heillä vaatteet on päällä ollut
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lasten ikä on?
05 syntyneitä molemmat. Tytär vielä 16. En muista oliko poika jo täyttänyt 17. Seurustelleet ysiluokan lopusta saakka
Ap
Miksi ajattelet, että on paha asia, jos heillä on seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Sano sille toiselle äitille, että sit käy jos poika ommellaan pussilakanan sisään yöksi niinku ennen vanhaan tehtiin :D
Munaluko ja avain ädille yöksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lasten ikä on?
Ap
Ei kuulu tuon ikäisille. Eivät kumpikaan ole edes täysi ikäisiä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lasten ikä on?
Ap
Kuin kanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lasten ikä on?
Ap
Ei kuulu tuon ikäisille. Eivät kumpikaan ole edes täysi ikäisiä
ap
Miksei kuulu?
Kysy siltä pojan äidiltä, että sopiiko, jos tyttären huoneessa on pöydällä 6 kaljaa ja 6 lonkeroa, pullo votkaa ja toinen colaa.
Ei niin, että nuoret niitä joisi, kuka sitä nyt alkoholia ottamaan. Haluat nyt kuitenkin osoittaa omalle tyttärellesi, että luotat tähän ja poikaystäväänsä niin paljon, että voit huoleti jättää juomat siihen todeten, että jos jotain on juotu, niin ei se haittaa, kaupasta saa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä pojan äidiltä, että sopiiko, jos tyttären huoneessa on pöydällä 6 kaljaa ja 6 lonkeroa, pullo votkaa ja toinen colaa.
Ei niin, että nuoret niitä joisi, kuka sitä nyt alkoholia ottamaan. Haluat nyt kuitenkin osoittaa omalle tyttärellesi, että luotat tähän ja poikaystäväänsä niin paljon, että voit huoleti jättää juomat siihen todeten, että jos jotain on juotu, niin ei se haittaa, kaupasta saa lisää.
En?
ap
Sanot että kantasi on se, että pojan muna ei sovi sinulle.