Mitä olette tänään syöneet?
Minä lohta ja jauhelihaperunavuokaa. Illalla otan varmaan vielä jogurtin.
Entä te?
Kommentit (32)
Kolme grilled cheese leipää. Olen kipeä enkä jaksa miettiä mitä syön enkä jaksa tehdä kunnolla ruokaa. Noi on helppo pistää pannulle pariksi minuutiksi, että juusto sulaa ja tulee rapea paistopinta leipään.
Kylläpä te syötte vähän. Omat tämän päivän sapuskat:
Aamulla (oikeastaan jo lounasaikaan) kuppi kahvia, sämpylä meetvurstilla ja kananmunalla, kaurapuuro mansikkahillolla ja raejuustolla.
Päivälliseksi lohkoperunoita, kebabia ja salaattia.
Illalla ehkä vielä jotain, todennäköisesti marjasmoothie.
Aamulla kaurapuuroa ja pari kupillista kahvia. Päivällä grillattua broileria ja salaattia (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku, vesimeloni, fetajuusto, kevätsipuli). Iltapäivällä kupillinen kahvia + kanelikorppu. Illalla pari palaa Reissumies ruisleipää, päällä kalkkunaleikettä ja tomaattia, juomana Rooibosteetä.
Jogurtti, mysli, marjoja
Lihakeitto
Viikon kalorit tuli eilen täyteen. Tänään paastopäivä. Vettä, vissyä, sitruunavettä, teetä, kahvia. Iltapalaksi syön jotain pientä teen kaveriksi.
Tein tänään pitsaa pari pellillistä ja sitä nautiskeltu ähkyyn asti 🤪
Pari kuppia kahvia
Marjasmoothie ja pähkinöitä
Kalaa, perunaa ja salaattia
Vihersmoothie
Teetä ja pari lämpöistä voileipää
Aamulla kahvia, puolikas täysjyväpatonki, kasvisrasvaa ja kurkkua, välipalaksi melonin siivu. Lounaaksi fusillipastaa ja tomaattikastiketta ja 1 rkl raastettua juustoa. Jälkkäriksi mansikkajäätelöä. Illalliseksi pinaattia, kurkkua, oliiveja, caesar kastiketta (jämiä). Myöhemmin pannullinen vihreää teetä jonne pistän inkiväärin jämät ja mintunlehtiä.
Alku sadonkorjuupuuro mansikkamehukeitolla.
Kookos-maapähkinäkastike, jossa papuja, porkkanaa ja kukkakaalia. Riisin kanssa.
Puolikas kurkku.
Kolme Mr.Freeze mehujäätikkua.
10 saarioisten lihapullaa ja majoneesia.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä te syötte vähän. Omat tämän päivän sapuskat:
Aamulla (oikeastaan jo lounasaikaan) kuppi kahvia, sämpylä meetvurstilla ja kananmunalla, kaurapuuro mansikkahillolla ja raejuustolla.
Päivälliseksi lohkoperunoita, kebabia ja salaattia.
Illalla ehkä vielä jotain, todennäköisesti marjasmoothie.
Sinulta puuttuu tuosta yksi lämmin ruoka.
Olen syönyt vasta aamupalan eli mansikoita, rahkaa ja maustamatonta jogurttia. Kun mies tulee kotiin, syömme
lehtipihvejä ja parsaa.