Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte kauniita kesämekkoja?

Vierailija
12.06.2022 |

Kaupoissa on järjestään vaan tosi rumia mielestäni. Silti kaduilla tulee kauniita mekkoja kantavia naisia vastaan. Kirppistenkin tilanne pääasiassa huono.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupat? ebay?

Hankalaa kun ei voi sovittaa, mutta tähän kai se on opeteltava. En ymmärrä mikä himo kaupoilla on myydä rumia mekkoja.

Jonkun mielestä sun maun mukaiset mekot ovat rumia. Itse asiassa kiinnostaa tietää millaista mekkoa etsit, jos mistään kaupasta ei löydy?

Heleän ja kauniin värinen, mielellään kukkakuosi, myöskin kukat mustalla pohjalla käy. Ryhdikäs leikkaus ja vähän hihaa, esim. ryhdikäs pikku pussihiha. Pussihihat taisivat mennä jo muodista joten se ei ole ehdoton.

Vierailija
22/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta löytyy tyylikkäitä, siis jos olet weeeteee ihminen

Itse asiassa siellä on ihan kivojakin vaatteita. Ostan sieltä mm. perustoppeja yms. ja joskus jonkun mekonkin tai ihan tavalliset, yksiväriset sortsit. Käyn myös Stokkalla, mutta polyesterikolttuja sielläkin paljon on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando? Siellä on montaa merkkiä. Löytyy kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Vierailija
24/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupat? ebay?

Hankalaa kun ei voi sovittaa, mutta tähän kai se on opeteltava. En ymmärrä mikä himo kaupoilla on myydä rumia mekkoja.

Jonkun mielestä sun maun mukaiset mekot ovat rumia. Itse asiassa kiinnostaa tietää millaista mekkoa etsit, jos mistään kaupasta ei löydy?

Heleän ja kauniin värinen, mielellään kukkakuosi, myöskin kukat mustalla pohjalla käy. Ryhdikäs leikkaus ja vähän hihaa, esim. ryhdikäs pikku pussihiha. Pussihihat taisivat mennä jo muodista joten se ei ole ehdoton.

https://www.zalando.fi/naisten-mekot/?pattern=kukallinen

Siitä. :D Lisäfilttereillä voit etsiä haluamaasi helman/hihanpituutta, hintaa, väriä, kokoa...

Vierailija
25/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut suurimman osan kesämekoistani ulkomailta.Harvoin Suomessa edes on tarpeeksi lämmin että niitä voisi käyttää joten ihan ymmärrettävää ettei niitä hirveästi ole Suomessa myynnissäkään.

Vierailija
26/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lightinthebox verkkokauppa

Vierailija
27/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se bonprix luotettava verkkokauppa

Vierailija
28/28 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se bonprix luotettava verkkokauppa

On luotettava :) Itse olen monta kertaa tilannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä