Mistä löydätte kauniita kesämekkoja?
Kaupoissa on järjestään vaan tosi rumia mielestäni. Silti kaduilla tulee kauniita mekkoja kantavia naisia vastaan. Kirppistenkin tilanne pääasiassa huono.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta löytyy tyylikkäitä, siis jos olet weeeteee ihminen
Itse asiassa siellä on ihan kivojakin vaatteita. Ostan sieltä mm. perustoppeja yms. ja joskus jonkun mekonkin tai ihan tavalliset, yksiväriset sortsit. Käyn myös Stokkalla, mutta polyesterikolttuja sielläkin paljon on tarjolla.
Zalando? Siellä on montaa merkkiä. Löytyy kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupat? ebay?
Hankalaa kun ei voi sovittaa, mutta tähän kai se on opeteltava. En ymmärrä mikä himo kaupoilla on myydä rumia mekkoja.
Jonkun mielestä sun maun mukaiset mekot ovat rumia. Itse asiassa kiinnostaa tietää millaista mekkoa etsit, jos mistään kaupasta ei löydy?
Heleän ja kauniin värinen, mielellään kukkakuosi, myöskin kukat mustalla pohjalla käy. Ryhdikäs leikkaus ja vähän hihaa, esim. ryhdikäs pikku pussihiha. Pussihihat taisivat mennä jo muodista joten se ei ole ehdoton.
https://www.zalando.fi/naisten-mekot/?pattern=kukallinen
Siitä. :D Lisäfilttereillä voit etsiä haluamaasi helman/hihanpituutta, hintaa, väriä, kokoa...
Olen ostanut suurimman osan kesämekoistani ulkomailta.Harvoin Suomessa edes on tarpeeksi lämmin että niitä voisi käyttää joten ihan ymmärrettävää ettei niitä hirveästi ole Suomessa myynnissäkään.
Onkohan se bonprix luotettava verkkokauppa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se bonprix luotettava verkkokauppa
On luotettava :) Itse olen monta kertaa tilannut.
Heleän ja kauniin värinen, mielellään kukkakuosi, myöskin kukat mustalla pohjalla käy. Ryhdikäs leikkaus ja vähän hihaa, esim. ryhdikäs pikku pussihiha. Pussihihat taisivat mennä jo muodista joten se ei ole ehdoton.