Mistä löydätte kauniita kesämekkoja?
Kaupoissa on järjestään vaan tosi rumia mielestäni. Silti kaduilla tulee kauniita mekkoja kantavia naisia vastaan. Kirppistenkin tilanne pääasiassa huono.
Kommentit (28)
Mä löysin kerrankin kauniin ja sopivan mekon erään suuren kaupan outletista. Näin saman mekon täällä kotikaupungissa 30 euroa kalliimmalla ja kokoani ei enää ollut. Täytyy muistaa tuo merkki ja katsoa jatkossa netistäkin ajoissa mekkotarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Makkarin lattialta..
Ai Mäkkärin lattialta xD
Ostan usein mekkoja kankaiden perusteella ja muokkaa niistä sitten mieluisia. Liian isot pienennän, liian pitkät lyhennän, teen laskoksia, lisään nauhoja ja mitä nyt keksinkin.
Meni hermot niin tein itse. Kaikki kauppojen mekot ovat joko hemulimallia / huonoa materiaalia / läpinäkyviä / liian lyhyitä / rumaa kuosia / rintamus jotenkin huono.
Halosella on nättejä kesämekkoja.
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Halosella on nättejä kesämekkoja.
T. mies
Mutta ovatko ne juhlakolttuja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupat? ebay?
Hankalaa kun ei voi sovittaa, mutta tähän kai se on opeteltava. En ymmärrä mikä himo kaupoilla on myydä rumia mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Meni hermot niin tein itse. Kaikki kauppojen mekot ovat joko hemulimallia / huonoa materiaalia / läpinäkyviä / liian lyhyitä / rumaa kuosia / rintamus jotenkin huono.
Hemulimallia 😂
Tuolta olen katsellut, mutta en ole vielä tilannut.
https://www.bonprix.fi/kategoria/5268/mekot/
Kaupasta, siis taviskaupoista en löydä mekkoja ollenkaan.
Itse isokokoisena olen löytänyt pari kivaa mekkoa Cellbesiltä. Tilaan netistä yleensä paria kokoa ja palautan heti sovituksen jälkeen epäsopivat vaatteet.
Tehnyt itse tai ostanut tarpeeksi ison, jota olen sitten muokannut itselleni sopivaksi. Kaunis mekko on hyvin istuva. Kaupan mekkojen ongelma on se että ne on tehty yhdellä muotilla, joka ei sovi kaikille.
ulkomailta, etelä-Euroopassa hyviä ja edullisia kauppoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupat? ebay?
Hankalaa kun ei voi sovittaa, mutta tähän kai se on opeteltava. En ymmärrä mikä himo kaupoilla on myydä rumia mekkoja.
Jonkun mielestä sun maun mukaiset mekot ovat rumia. Itse asiassa kiinnostaa tietää millaista mekkoa etsit, jos mistään kaupasta ei löydy?
Tokmannilta löytyy tyylikkäitä, siis jos olet weeeteee ihminen
Mä oon tilannut paljon vaatteita tuolta bonbrixilta. Siellä on paljon kaikkea kivaa.
Verkkokaupat? ebay?