Reippaasti ylipainoa ja korona, oireet?
Oletko huomattavan ylipainoinen ja sairastanut koronan tämän vuoden puolella, millaiset oli oireesi?
Lähipiirissä nyt koronaa ja itse läskinä pelkään että kuolenko tuohon tautiin jos se tarttuu..
Kommentit (13)
Täällä yks läski jolla myös astma. Mulle nousi korkea kuume ja oli kova pää ja silmäsärky. Lievä yskä ja nuha. En tehnyt muuta kuin lepäsin ja alle viikossa alkoi elämä voittaa. Koin, että sairastin jopa lievänä taudin.
Oli oireeton, löytyi sattumalta. BMI 31, 0 rokotetta.
Toivottavasti niin päästään yhdestä läskistä eroon.Inhoan lihavia ihmisiä
Hyvin lievin oirein sairastin, bmi 48 ja rokotukset on.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti niin päästään yhdestä läskistä eroon.Inhoan lihavia ihmisiä
Ootpas sä ihana ihminen. Kannattaisiko miettiä mitä puhuu? -sivusta
Kannattaa väkerrellä testamentti varmuuden vuoksi valmiiksi. 10% mahdollisuus kuolla. Itse olin sairaalassa 8pv (en teholla) Bmi on 33 ja lääkäri sanoi että kuoleman riski on noin 20 kertainen normaalipainoisiin cerrattuna.
Jos kaikki läskit siihen kuolis niin sehän ois suomalaisista puolet. Että sellasta.
Hyvin pieni osa läskeistäkään kuolee.
Marraskuussa oli. Sairaalloinen ylipaino. Järkyn kova kuume nousi(en tiedä paljonko, mutta koko sänky tärisi kun kuume nousi). Pieni yskäisy tuntui kuin keuhkot olisi haljenneet, mutta onneksi se loppui yön aikana ja vain muutaman kerran yskäisin ennen kuin nukahdin. Haju- ja makuaisti meni. Kipuja. Pahin ohi vuorokaudessa, mutta lähes viikon jaksoin vain maata ja senkin jälkeen voimaton olo. En ole ottanut rokotuksia.
Kyllä, kyllä ja lievät oireet.
37,5 C oli korkein lukema, syke oli kyllä välillä tosi korkealla kävellessä. Nenä vuoti kovasti, mutta ei mitään dramaattisia oireita. Väsymystä oli noin kuukauden ajan sairastamisesta.
Vähän tuuripeliä on mitä kohdalle sattuu. Tiedän myös huippukuntoisia samanikäisiä himourheilijoita, joilla ollut kova tauti. Ollaan siis nelikymppisiä.
Lievät oireet. Pari päivää pientä kuumetta ja nuhaa. Noh, oli haju -ja makuaisti kuukauden poissa mutta en pitänyt pahana oireena.
BMI noin 30. Minulla on diagnosoitu diabetes ja käytän myös verenpainelääkkeitä. Parisen kuukautta sitten sairastuin koronaan. Oireena oli muutaman päivän kestävä flunssa, ehkä jopa normaalia lievempi kuin "tavallinen" flunssa. Sellainen lievä tukkoisuus kesti vielä pari viikkoa sen jälkeen. Ei rokotteita. Ikää 38.
Tuon takia olen laihduttanut kahden viime vuoden aikana 25kg.