Miten ulos meno voi olla näin vaikeaa..?
Olen nyt viis tuntia jo yrittänyt saada itteeni ihan pienelle kävelylle. Mutta kaikki tyssää aina siihen - mitä laitan päälleni. Koska ihmiset (tuntemattomat) katsovat ja tuomitsevat jos en ole "korrektisti" pukeutunut, naurettavaa pelleilyä, mua ei kiinnosta yhtään mitä laittasin päälleni mutta sen takia aina mietin etten pilaa päivääni. Koska kantapään kautta oon oppinut lukuisia kertoja että random ihmiset pilaa päivän jos en ole heidän mielestään "oikeanlainen" tuntematon ihminen.🤦
Haluaisin nyt ulos mutta alan jo olla väsynyt. Ehkä huomenna.. olispahan aikaa miettiä mitä päälle laittais.
Oon 20v nuori mies.
Kommentit (53)
Miksi pitäisi miettiä mitä joku randomi ajattelee? Ketään ei takuulla kiinnosta pätkääkään, jos tosiaan edes jotain suht tavallista pistää päällensä. Eri asia jos asuvalinta on suunnilleen joku banaanipuku tai sitten ei mitään.
Mulla sama mutta kärsin sos tilanteiden pelosta. :-,/
Laita tollaset kuteet kun tuolla miehellä (tohtorilla) tuossa videossa tai tolla skottipojalla.😄 Kiltit on oikeesti ihan hyvän näkösii miehillä, miesten pitäis vaa uskaltaa käyttää kilttei..
Mä oon 18v ja käytän ain naistentakkii :D en välitä muitten mielipiteistä, en edes jos kehuisi - tärkeetä että ite on mukava olla vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 18v ja käytän ain naistentakkii :D en välitä muitten mielipiteistä, en edes jos kehuisi - tärkeetä että ite on mukava olla vaatteissa.
Ja oon siis poika.
"ihmiset (tuntemattomat) katsovat ja tuomitsevat jos en ole "korrektisti" pukeutunut, naurettavaa pelleilyä, mua ei kiinnosta yhtään mitä laittasin päälleni mutta sen takia aina mietin etten pilaa päivääni. Koska kantapään kautta oon oppinut lukuisia kertoja että random ihmiset pilaa päivän jos en ole heidän mielestään "oikeanlainen" tuntematon ihminen"
Siis miten tämä ilmenee käytännössä? Mitä he sanovat sinulle? Ja mitä sulla sitten on päällä? Nahkavaljaat? Niittikalukukkaro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat asua aika pienellä paikkakunnalla...
Meillä päin näkee tosi moneen eri tyyliin pukeutuneita ihmisiä. Eilenkin yhdellä keski-ikäisellä miehellä oli kullanväriset pitkät housut ulkona keskellä päivää. Kimalsivat auringossa. Toisilla taas voi olla esim. sandaalit ja polviin ulottuvat sortsit.
Kunhan vaatteet ovat puhtaat ja sinä itse myös, se on ok.Itseasiassa asun pk-seudulla mutta joo😅 ei kai tässä auta kun ulos uskaltautua. Näytän kyllä typerältä teiniltä, oon oikeesti 15v näköne😂
Multa kysyttiin paperit vielä neljäkymppisenä, jos halusin ostaa alkoholia. Nuorempana ravintolan poket tutki niitä aina tosi tarkkaan ja epäili väärennetyiksi. Olen pieni ja hoikka. Minkäs sille voi. Mee ulos vaan. Ei ihmisiä kiinnosta miltä näytät, etkä sä ole vastuussa ventovieraiden mietteistä. Kaikilla on omat murheensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin näkee tosi moneen eri tyyliin pukeutuneita ihmisiä. Eilenkin yhdellä keski-ikäisellä miehellä oli kullanväriset pitkät housut ulkona keskellä päivää. Kimalsivat auringossa. Toisilla taas voi olla esim. sandaalit ja polviin ulottuvat sortsit.
Kunhan vaatteet ovat puhtaat ja sinä itse myös, se on ok.Itseasiassa asun pk-seudulla mutta joo😅 ei kai tässä auta kun ulos uskaltautua. Näytän kyllä typerältä teiniltä, oon oikeesti 15v näköne😂
Pääkaupunkiseudulla töllätään eniten toisten vaattteita ja ulkönäköä.. Myös kaikki pukeutuvat samallalailla, kuin sopulilaumaa ovatkin. Milloin on naisilla muodissa beiget trenssit tai mustat ulsterit ja sama tyyli kaikilla. Pikkupaikkakkunnilla ei todellakaan ole yhtä ahdasmielistä porukkaa kuin Helsingissä. Kytätään ja töllätään kuin idiootit !!
Helsinki on todella sopulien ja moukkien kaupunki. Onneksi ei tarvitse kovin usein sillä käydä. Misään muualla maailmalla en ole haivannut samaa töllistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaatteet ovat puhtaat ja sinä itse myös, se on ok.
Ihmisillä on oikeus liikkua rauhassa myös likaisena tai sinun mielestäsi varmaankin saastaisena, vaikka olisi sattunut jäämään parin päivän suihkut väliin.
Laita pinkki naisten uimapuku ja punaiset korkkarit ja sipsuttele ulos,homo.
Nyt kuulostaa erittäin vainoharhaiselta.
Millaisissa tamineissa pitää kulkea että tuntemattomat edes kiinnittävät huomiota, saati huomauttelevat? Jossain naamiaisasussa?
Vierailija kirjoitti:
ovet lukkoon ja verhot kii kirjoitti:
Uusavuttomien ei tarvitse mennä ulos kunnollisten ihmisten ilmoille, pelottelemaan viattomia kanssaihmisiä. Järki käteen nyt ja pysy KOTONA!
Luuletko että kommentistasi olisi jotain hyötyä ?
pitäisikö olla? miksi ihmisten pitäisi auttaa sinua? oletko avun arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla töllätään eniten toisten vaattteita ja ulkönäköä.. Myös kaikki pukeutuvat samallalailla, kuin sopulilaumaa ovatkin. Milloin on naisilla muodissa beiget trenssit tai mustat ulsterit ja sama tyyli kaikilla. Pikkupaikkakkunnilla ei todellakaan ole yhtä ahdasmielistä porukkaa kuin Helsingissä. Kytätään ja töllätään kuin idiootit !!
Helsinki on todella sopulien ja moukkien kaupunki. Onneksi ei tarvitse kovin usein sillä käydä. Misään muualla maailmalla en ole haivannut samaa töllistelyä.
Ja tossut kaikilla. Ukoilla ja akoilla, iästä riippumatta.
Tuossa yksi lämpimämpi päivä tuskailin mitä laitan päälle jotain kevyempää kun piti vaan kaupassa käydä. Ihan turhaa touhua stressata mitlä näyttää kuhan jotenkin on ees suihkunraikas ja kehtaa ihmisten ilmoille mennä vaatteista viis. Pihalta ajotielle kääntyessäni ohitseni pörhälsi nainen kumisaappaat jalassaan, tuli väkisinkin hymy omasta vaatestressistäni, mikä tulee siis joka alkukesä aina.
Vierailija kirjoitti:
Laita pinkki naisten uimapuku ja punaiset korkkarit ja sipsuttele ulos,homo.
😂😂😂
- aloittaja
Olen perjantaista asti miettinyt kuinka vaikeaa elämä välillä on. Ulos en ole päässyt mutta pääsisi edes suihkuun ja saisi päivävaatteet päälle. Sohvalla istuminenkin väsyttää. Tekisi mieli mennä vain peiton alle ja nukkua aamuun asti.
Huomenna sitten taas uusi yritys.
Sama ongelma. Ne vaatteet, joilla haluaisin mennä ihmisten katseiden alle, ovat liian kuumat niinä päivinä kun ulkona on ihana sää ja "pitäisi" mennä ulos.
Laita legginssit. Valkoset tennarit ja paljaat nilkat, mee huoraan persettäs neitimäimen 20v.
Eipä tuolla ulkona ole mitään kivaa kun paleltavan kylmästä tuulesta huolimatta kaikenlaiset ötökät puree kumminkin kaikki paljaat pinnat kutisevalle ruvelle :/
Itseasiassa asun pk-seudulla mutta joo😅 ei kai tässä auta kun ulos uskaltautua. Näytän kyllä typerältä teiniltä, oon oikeesti 15v näköne😂