Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset naiset kiihottavat...

Vierailija
12.06.2022 |

Olen koko aikuisikäni käynyt kuumana pitkähiuksisiin naisiin. Nyt olen 50-vuotias mies. 30-vuotiaalla vaimollani on pitkät hiukset. Järkeni ihan sumenee, kun hän makaa alasti sängyssä hiukset levällään ja levittää reitensä. Laukean aina ennen aikojaan. Vasta kiihkon laimennettua pystyn työntämää kaluni vaimon sisään ja naimaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kouluvuosina ihailin erästä tyttöä, jolla oli todella kauniit, pitkät ja runsaat kastanjan väriset hiukset, jotka peittivät hänen koko selkänsä. Hänellä on yhä ne tänä päivänä. Omalla vaimolla on myös pitkät yli nelikymppisenä. Ovat molemmat naiset muutenkin nuorekkaita ja niin kauniita.

Jotenkin tuo mieltymys piirtyi mieleeni nuorena ja ehkä jo lapsena, enkä osaa päästää siitä irti. Rakastan.

Vierailija
2/9 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varmaan tykkäävät, kun heidän ei tarvitse viettää sekuntiakaan elämästään pitkien hiusten pesuun, hoitoon, kuivattamiseen, kampaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet varmaan tykkäävät, kun heidän ei tarvitse viettää sekuntiakaan elämästään pitkien hiusten pesuun, hoitoon, kuivattamiseen, kampaamiseen.

On meitä pitkähiuksisia miehiäkin.

Vierailija
4/9 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään auttaa mun tyttöystävää hiusten hoidossa. Hänellä on niin pitkät ja kauniit tummanruskeat. Yhteissuihkut lähentää meidän suhdetta ja koen, että myös se, että letitän hänen tukkaansa kiihottaa ja sellainen kosketus tuo sitä ihanaa läheisyyttä myös.

Vierailija
5/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet ovat myös kivat ja naiselliset. Oon aina ihaillut naisia, joilla on luonnostaan hyvin kasvavat kynnet.

Vierailija
6/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kokenut hommaa vaivalloiseksi silloin, kun oli metrin verran tukkaa. Väittäisin, että paskamaisempaa on pitää partaa ees jonkinlaisessa mallissa, sitä kun saa lahnuttaa jaksaessaan vaikka kolme kertaa päivässä.

Vierailija
7/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka ponnarilla on myös kiva takaapäin naidessa. Siitä voi pitää kiinni ja vähän vetää samalla. 90% naisista pitää sitä kiihottavana.

Vierailija
8/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä lyhyhiuksisuudesta tuli mun juttu

Vierailija
9/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittimeni jäykistyy ja laukean pelkästä ajatuksesta, että olen sängyssä naisen kanssa. Naisella ei ole vaatteita ainoastaa pitkät hiukset yöpaitana.