Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaari perhe tai siihen liittyvät sanat, hyi he....ti, miksei voi olla lespo tai homo perhe, suoraan ja rehellisesti
Miksi kirjoitit sateenkaaren yhteen, jos kaikki muut yhdyssanat jätit erilleen?
Workshop sitä ja workshop tätä.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaari perhe tai siihen liittyvät sanat, hyi he....ti, miksei voi olla lespo tai homo perhe, suoraan ja rehellisesti
Koska oletettavasti kaikki perheenjäsenet eivät ole "lespoja" tai homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkka
Minua taas ärsyttää, kun jotkut sanovat punkkaa vannaksi.
Mitä?! Kuka näin sanoo, missä ja miksi?
Ranut ja ranet. Molemmat yhtä v* tun hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Metukka on hyvää! Ja ranut!
Silloin tällöin.
Mikä on metukka? Kertokaa nyt samalla, mitä inhokkisananne tarkoittavat suomeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin.Mikä on metukka? Kertokaa nyt samalla, mitä inhokkisananne tarkoittavat suomeksi!
Metamfetamiinia.
Chillailu
Coolia!
Isossa kuvassa.
Näillä mennään.
1/5 ,ihan 5/5 jne.
Tomsku/tomsu, broisku/broitsu, voikkoleipä, resonoida, sanoittaa.
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin.Mikä on metukka? Kertokaa nyt samalla, mitä inhokkisananne tarkoittavat suomeksi!
Meetvursti tai meta.
Tuo metukka on kyllä outo sana, arvaan että se tarkoittaa kai viiniä tai siideriä ehkä? Ja resonointi on jonkinlaista värähtelyä. Tahtotila ehkäpä myös vähän kulunut termi. Mutta yleisesti ottaen pyrin olemaan ärtymättä mistään sanoista, niin elämäkin on vähän helpompaa!
Minä olen autistinen ja minusta käytetään joskus nimitystä assburger. Vaikka minulla on itsellä tämä vamma, minkä takia minulla on omat vaikeuteni niin en kuitenkaan rupeaisi pilkkaamaan ketään toista ihmistä. Varsinkaan vamman tai sairauden vuoksi.