Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Mitä aktuaalista v:tä!?
Silloin menetän jo toivon....
Koirakouluttajat (=kiduttajat) "monottavat", "hapettavat" ja "sähköttävät" koiria, joskus harvoin myös "palkkaavat" koiria.
Sanat ärsyttävät ja teot suututtavat. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkka
Minua taas ärsyttää, kun jotkut sanovat punkkaa vannaksi.
Kumpikin ovat ällöttäviä. Oikea sana on AMME!
Hän oli tietoinen asiasta.
Kisutella
Hipsutella
Palastella
Musiikista vastaa (joku bändi)
Musiikissa (joku bändi)
Kupponen
Piskuinen
Minä juon kahvini kupista, enkä kuposta tai peräti kupasta. Oikeastaanhan kupponen on päätteen perusteella adjektiivi, niin ehkä jotkut sitten juovatkin kahvinsa jostain kuppaisesta.
Ja mikä helv... piskuinen, ou shit. Sillä ymmärtääkseni viitataan pieneen - miksi isosta ei sanota iskoinen?
Inspiroitua
Voimaantua
Kaikissa muodoissaan.
Armo.
Armollisuus (itselle )
Vierailija kirjoitti:
kuukkiluokkalainen
Kuk. Ei muuta tuu tästä
Ärsyttävin sana on 'nuorisolainen'. On sitten niin väkisin väännetty.
Klapi. Ikävä uudissana polttopuulle.
Juurikin. Minkä juuri myös?
Voimaannuttava / voimaantua silloin kun sitä käytetään väärässä merkityksessä (usein ).
Abiko-liitin. Abiko on vain yksi valmistaja eikä kerro liittimen tyypistä mitään.
Nelli Kulonen kirjoitti:
Kupponen
Piskuinen
Minä juon kahvini kupista, enkä kuposta tai peräti kupasta. Oikeastaanhan kupponen on päätteen perusteella adjektiivi, niin ehkä jotkut sitten juovatkin kahvinsa jostain kuppaisesta.
Ja mikä helv... piskuinen, ou shit. Sillä ymmärtääkseni viitataan pieneen - miksi isosta ei sanota iskoinen?
Kupponen kahvia, juon vain kupposen, sitten tulen. Käydään kupposella, jookos?
Kupposet kahvia ja menox, sano Annie Lennox.
Resilienssi, typerä sana jota käyttämällä televisiosta tutut konsultit voivat tulla puhumaan paskaa toisten töihin ja työnantaja maksaa.
Vähän sama kuin aiemmin mainittu parviäly jota varmaan konsultit käyttivät viitisen vuotta sitten.
Kun käytetään "pakkanen"-sanaa pakastimesta.
Esim: "Laita marjat pakkaseen". Ulosko talvipakkaseen?
Minä ainakin laitan PAKASTIMEEN.