Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten kalalokilla on niin tarkka kasvomuisti kun olen antanut niille ruokaa eikä hyökkää minun kimppuun puolustaessaan poikasiaan?
12.06.2022 |
Olen antanut tälle lokkipariskunnalle ruokaa päivittäin niin eivät hyökkää minun kimppuun vaikka menisin parin metrin päähän poikasista. Lokit kun näkee minut niin tulevat iloisina heti viereen. Miten ne voi tunnistaa minut naamasta vaikka laittaisin lippalakkia, aurinkolasia ja eri vaatteita päälle?
Kommentit (22)
on sillä.kävin viemässä eilen roskia. pihalla oli lokinpoikanen ja emo yritti hyötä kimppuuni. aamulla menin parvekkeella, samat vaatteet, se lokki lenis ikkunaan ja kävi vielä siinä uhittelemassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eläimet luultavasti näkee ihmisen aurat ym. Niillä on monilla myös infrapunanäkö ym. kykyjä joita ihmisillä ei ole. Kommunikoivat myös telepaattisesti, myös ihmisten kesken jos ihminen osaa kuunnella. Vain harvat osaavat. Yksi ruotsalainen hevoskuiskaaja koulutti ja hoiti rikkaan arabin hevosia, ja hevonen kertoi hänelle asioita joita nainen ei tiennyt, mutta omistaja vahvisti asiat. Hevonen kertoi esim. missä oli aiemmin asunut ja minkälaisia terveysongelmia oli ollut.