Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten voi ihmisellä olla näin paska mäihä ystävien suhteen!?

Vierailija
15.10.2006 |

mikä mussa on vikana!?!

Vähänkö jäi eilisestä paskat fiilikset... laitoin eilen aamulla kaverille viestiä, et lähtiskö illalla viihteelle. kaveri ilmoitti, et muuten olis ollut kiva lähtee,mut ei millään voi kun ei rahatilanne salli.

pari viikkoa aikaisemmin meidän jo oli pitänyt lähteä yhdessä,mut silloin perui viime hetkellä kun oli tullut muita suunnitelmia. no, pyysin sit toista kaveria, joka ensin vähän tuumaili,mut suostui sit vihdoin ja sovittiin et nähdään kymmeneltä baarissa. ajelin sit bussilla kaupunkiin ja lähdin käveleen kohti sovittua kapakkaa ja kas kas, tämä kaveri, jolla oli suunnaton ¿rahapula¿, käveli jonkun toisen naisen kanssa pitkään edelläni, eikä huomannut minua. kun pääsin perille, laitoin odotellessa tätä toista kaveria viestin tälle toiselle, että olisi kiva jos seuraavan kerran voisi suoraan sanoa jos on sopinut muuta, tai ei muuten seura kelpaa. no, laittoi takas viestin jossa kertoi et serkku oli saanut ylipuhuttua parille, kun oli luvannut tarjota ja sanoi (kello oli tuolloin kymmenen) että poikaystävä tulee just hakemaan hänet pois, et ei tosiaan tullut ku pikaisesti poikkeen.

no mä hyväksyin selityksen ja pahoittelin et olin ymmärtänyt väärin.

odottelin siinä sitten sitä toista kaveria.... aika kului mutta naista ei kuulunut eikä näkynyt. aloin jo huolestua ja yritin soittaa, muttei vastannut. pari kertaa kun soitin, puhelin oli painanut ¿itse itsensä¿ auki ja taustalta kuului mölinää. odottelin melkein kaksi tuntia, kunnes tuli viesti, et on jossain baaris ja pyysi mua sinne.

jonotinkin hetken kyseiseen baariin,mutta olin jo niin vittuuntunut kavereitten ohareihin et päätin lähteä kotiin. olin kävelemässä pysäkille kun kaveri soittaa, et tuu ny viel käymään ja mä menin. no siinä sitten ¿kaveri¿ alkoi avautuun oikein kunnolla ja sanoi mulle et oon muuttunut kusipääksi kun olen laihtunut ja kaikinpuolin haukkui mut maanrakoon...

et sellanen ilta. Kaiken hyvän lisäksi näin vielä tämän ensimmäisen kaverin örveltämässä viel puolenyön jälkeen tämän ¿serkkunsa¿ kanssa..

että sellaisia ¿ylimpiä ystäviä¿ mulla....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelen tätä palstaa lukiessa, että mistä ihmeestä näin törkeäkäytöksisiä ihmisiä löytyy. Itse en voisi valehdella tuolla tavoin tai jättää pitämättä sovittuja juttuja. Aika uskomatonta.

Vierailija
2/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole muita kavereita? Ovatko aikaisemminkin olleet tuollaisia? Oliko kaverin puheissa perää, siis oletko muuttunut vittumaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hyvien ystävien velvollisuus on myös sanoo niitä negatiivisiakin asioita.

Vierailija
4/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja. Minä käyn ystävieni kanssa yleensä syömässä, tai kahvilla, ja kaikki tulevat aina ajallaan. Mitä järkeä muutenkaan on lähteä juomaan, viikonlopun voi viettää paljon mukavamminkin. Ja kukaan ei jaksa kuunnella karkeaa kielenkäyttöä, tai valittavia ihmisiä. Kannattaisiko katsoa peiliin?

Vierailija
5/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutellut sun kanssa, jos joku mättää. En ite kyl tekis tollasia ohareita kellekkään kaverille.

Vierailija
6/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet heidät tuntenut?

Vierailija
7/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, itse olen 23v, tämä rahapulainen kaveri 21v (samalla luokalla,tunnettu vasta pari kk) ja sitten tämä kaveri joka antoi itseään odotuttaa,on 24v (tunnettu yli5v).

On muitakin kavereita.

olen ehkä lievästi muuttunut, mutta en ilkeäksi, lähinnä ehkä vaativammaksi itseäni kohtaan,mutta en muita.

tuo kaveri joka minut haukkui, on myös itse laihtunut reippaasti ja samoin hänestä tullut mielestäni ankarampi itseään kohtaan, mikä kai ihan suht. normaalia.

Nyt tilanne tämä, että tuon koulukaverin kanssa sovittiin. pyysi anteeksi ja annoin, mutta toisesta en ole kuullut mitään, enkä halua....

Vierailija
8/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidanhaastajaksi kännissä ? Ehkä katuu sanojaan tänään, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä

Vierailija
9/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä miesystäviensä kanssa on kyllä useasti kännissä tapellut ihan väkivaltaa käyttäenkin. mulle on tehnyt kyllä aiemminkin oharit (usein), mutta nyt teki viimeset. Mä kestän aika paljon paskaa niskaani ja annan yleensä aina anteeksi,mutta hänen kanssaan tuli nyt mitta täyteen.

Vierailija
10/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mutta tuollaisia ns. ystäviä taitaa olla maailma pullollaan.

Vierailija
11/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta viihteelle ja baariin o mitenkään erikoisia sanontoja?!?

ap:lle

mä oon kans loukkaantunu kavereiden käytöksestä just samalla tapaa. A kanssa tunnettu kakarasta b tutustuin teininä, tutustuneet toisiinsa mun kautta, ollaan 25. B kanssa pitäny mennä baariin, mut aina sillä jotain esteitä, sit on kuitenkin A kanssa käyny. Yks kerta oltii b kanssa sovittu et mennään pe tai la baariin, perjantaina tää ei mulle soitellu ni mä sitte lauantai päivällä kyselin et mihisaikoihin mennään ym. Ilmottaa et nyt vähä väsyttää kun a pirautti eilen ja pyys parille ja oliki sit menny myöhään! Vähänkö tuli paska olo! Eikä ees tajunu tehneensä tyhmästi!

A on pitäny monta kertaa tulla kylään, mut ei vaan näy, on aina töissä tai muuten kiirettä. Sit kuulen ku b kertoo et a kävi taas käymässä... Tälleen ku miettii ni mix mä vaivaudun?? B kanssa kuitenkin käydään kyläilemässä muksujen kera tai soitellaan muutaman kerran viikossa. Oonkohan mä liian kiltti..

Vierailija
12/16 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli,OLEN LIIAN KILTTI! mä olen sellainen ystävä, et haluan panostaa ystävyyteen. Olen aina valmis auttamaan kaikessa ja kuuntelemaan ystävien huolia. Tulen aina ajoissa paikalle ja pidän lupaukseni. En jätä kaveria yksin, jos ollaan sovittu et lähdetään kotiin samaa matkaa,tms... ja se, et annan helposti anteeksi. haluan aina antaa mahdollisuuden... ja mitä saan itselleni näistä " ystävyys" suhteista?! haukut että olen pinnallinen kusipää!!!!!!!!

Vierailija
13/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuitenkin olla niin, että sinussakin olisi jotain syytä? Onhan se kummallinen " sattuma" , jos usempikin ystävä alkaa samanaikaisesti tehdä ohareita.

Vierailija
14/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppautus seuraan, jos annetaan nuinki selvästi ymmärtää, että en ole toivottua seuraa. Antaa tuommosten kavereitten olla. Tuosta toisesta ap:n kaverista sen verran, että olette tunteneet 2kk, ehkä ette olekaan niin hyviä kavereita kuin luulit.. Sehän valehteli sulle monta kertaa tuon asian suhteen.

t. joku joka on myös laihtunut, mutta kukaan ei ole kusipääksi haukkunut sen takia enkä sellaiseksi ole muuttunut

Vierailija
15/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien tulisi olla hauskaa seuraa, heillä tulisi olla jokin erityistaito, laaja tietopohja eli hyötyä toiselle ihmisille. Ns. kiltit ja ehkä vähän tylsätkin ihmiset jää helposti seuran ulkopuolelle. Niin kamalalta kuin tämä kuulostaakin, niin seuratkaapa ympäristöänne. Eräskin puistotuttu kertoi epäsuorasti hakeutuvansa tasoiseensa seuraan!? Ystävyyssuhteillakin pädetään.

Vierailija
16/16 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi tarkka siitä, et jos jotain on sovittu, siitä myöskin pidetään kiinni. Mut muutama mun kaveri on sellanen, et ne usein peruu sovitut tapaamiset ja yleensä vielä viime hetkellä:(

Ei sellaisiin " ystäviin" voi oikein luottaa! Itse olen monta kertaa pettynyt, kun on jotain sovittu ja olen sitä kovasti odottanut ja sopinut lapsille hoitajat jne. niin sitten kaveri peruuttaakin eikä edes pahoittele:(. Ei ollenkaan taida ajatella, miltä toisesta tuntuu...

Itse yritän aina pitää lupauksista ja sovituista asioista kiinni ja muutenkin ajattelen eri tilanteissa, miltä toisesta mahtaa käytökseni tuntua. Välillä ajattelen toisia ihan liikaakin enkä osaa sanoa ei. Eikä sekään aina hyvä ole eli ehkä tässä pitäisi itseki ruveta vaan ajttelemaan ja toimimaan itsekkäämmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan