Onko pyöreäpeppuisenä törkeää liikkua ihmisten ilmoilla?
Mulla on valitettavasti aika erottuva peppu hoikassa kropassa. Häpeän kehoani ja pyrin pukeutumaan kesälläkin siten, että lantion seutu olisi peitettynä (mieluiten takki tai pitkä paita edessä). En saa peppuani pienemmäksi edes aerobisella pitkäkestoisella treenillä. Miten tottuisin taas siihen, että ollaan kesävarusteissa ja kevyesti pukeutuneina, vaikka kehoni on nolo?
Jos mulla edes olisi mies, niin sellaisen seurassa olisi turvallisempaa liikkua, mutta nyt olen vain sellainen epämiellyttävän näköinen friikki yksinäni. Ideoita?
Kommentit (30)
Katsoo vaan että ei oo liian riettaan näköiset pöksyt.
Tykkäisin katsella tuollaista vähän pyöreämpää peppua.
Kun ei junttaa/ kiilaa ahterillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä aloitteentekijät ihan i*iootteja? Meinasitko sitten muumioitua kotiisi sen vuoksi että joku jossain saattaa ajatella sinusta jotakin?? Aina löytyy joku jonka mieleen sinä et ole, ja mitä sitten?? Ei se ole sinun ongelmasi vaan sen toisen.
Luulen, että aloite on vain nolo provo.
(Vrt. viime päivien keskustelu tiettyjen ihmisten pepuista julkisilla paikoilla... )
Vierailija kirjoitti:
🙂 Ajattelin jättää aiemmin suunnittelemiani menoja väliin, kun lantio ei ole riittävän tarkkaan verhoiltu peittävin vaattein.
Ap
No niin, paljastuit! Mietin jo, onkohan tämä provo. Toki oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni olisi kivaa päästä hyödyntämään sitä vartaloani s*ksissä, mutta hukkaan jää, kun ei ole kumppania. :( Treenataan sitten vain omaksi iloksi jälleen... Ehkä sitten seuraavassa elämässä on toisin.
Pääasia, että on elämässä tavoitteet korkealla.
Ap oletko teini? Aikuista naista ei tuollainen häiritse - ei ainakaan minua naisena, joka elää ja tekee kuten haluaa. Nuorena ja nuorempana minulle sanoivat miehet, että onpa sinulla herkkuperse. Ai, että otti päähän - nyt iäkkäänä nauran asialle. Nythän ollaan kovasti kehopositiivisia, miksi ihmeessä käyttää jotain pitkiä kauhtanoita kesällä. Bikinit päälle vaan ja uimarannoille. Näin tein minäkin. Mitä väliä jos joku katsoo...
Naisen keho on aidon heteromiehen temppeli. Ei siinä ole mitään häpeämistä. On erittäin viehättävää, kun naisen lantion kaari kävellessä hieman keinahtaa. Kaikilla on pakarat, joillakin naisilla ne vaan on hieman "herkullisemmat". Ole ylpeä naisellisuudestasi.
Meinasin! 🙂 Ajattelin jättää aiemmin suunnittelemiani menoja väliin, kun lantio ei ole riittävän tarkkaan verhoiltu peittävin vaattein.
Ap