Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko laskemaan kaupassa euroja ja senttejä, että saatko jonkun tuotteen, että riittääkö tilillä raha

Vierailija
12.06.2022 |

Vai ostatko huolettomasti mitä tarvitset/haluat ruokakaupasta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun laskemaan. Tällä hetkellä tilillä on 15 velkarahaa. Aion ostaa ruokaa.

Vierailija
2/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfileet vaan kärryyn, ei tarvii miettiä

Vierailija
4/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi unelma kun ei tarttis laskea..itselläni on summa x ja aloitan ostamisen niistä mitä ihan pakko saada ja sitten jos jää rahaa ostan jotain ylimääräistä..esim.hedelmiä tai vihanneksia

Vierailija
5/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "tilipäivä" alkukuusta. Silloin ostan kaiken ja vähän päälle, tuodaan kotiin. Sitten jos jotain tarvitsen, haen lähikaupasta. En laske pennejä mutta olen tarkka, mitä ostan.

Vierailija
6/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja varsinkin kun tilipäivä lähestyy.

Vierailija
7/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette menneet korkeakouluun että olisitte saaneet työn jonka palkalla voi ostaa mitä huvittaa?

Vierailija
8/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette menneet korkeakouluun että olisitte saaneet työn jonka palkalla voi ostaa mitä huvittaa?

Olen käynyt korkeakoulun ja sain hyvää palkkaa.

Mitä tekemistä sillä on säästäväisyyden kanssa.

Tai, mitä tekemistä sillä on sen kanssa että rahat on aina loppu, joutuu venyttämään penniä.

Ei mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
9/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en, mutta huom. olen 40v ja vasta 1.5 vuoden ajan on meidän perheen taloustilanne ollut niin hyvä että voidaan ostaa ruokakaupasta mitä vaan. Siihen saakka olen joutunut miettimään hyvin tarkkaan, että mihin rahat riittää.

Vierailija
10/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu voi tienata vähemmän kuin amiksen käynyt esim. vertaa putkimies-kirjastonhoitaja.

Vierailija
11/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan joudun: en aina muista siirtää rahaa ns. kauppa/ostostililleni.  Harvemmin kuitenkin, sillä usein on toinen korttikin mukana, tai sitten käteistä. Luottokorttien kanssa en jaksaviitsi vekslailla, tykkään, että se mitä käyttää on heti pois tililtä.

(ostosten loppusumman laskeminen ei siis ole ainoastaan köyhien ongelma)

Vierailija
12/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut hintoja katsella, juuri eilen ostin kivat kengät heräteostoksena, 539,90 oli hintaa mut tosi kivan näköiset ja hyvät jalassa 😁

Vierailija
13/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan ostaa mitä halutaan, enkä laske euroja, mutta syödään kasvispainotteisesti aika tavallista ruokaa ja 2 hlö taloudessa ostokset/kk noin 250 e.

Vierailija
14/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu rahaa miettimään mutta mietin

Onko järkevää ja tuleeko käytettyä / syötyä

Onko järkevän hintaista - ei mitään kallista turhaa

Ei herkkuja liian usein jne

Näin on vara ostaa se mitä tarvitsee

Vierailija
15/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ruokakaupasta sen minkä haluan. Kaikessa muussa säästän. Vesi tulee kaivosta, sähkö aurinkopaneelista, polttopuu omasta mehästä omilla hartia voimilla, kala tulee järvestä. Leikkaan hiukseni itse. En käy ravintoloissa. En tarvitse viihde-elektroniikkaa tai mitään muita turhakkeita.

Vierailija
16/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hinnat nousee ! Sähkön ja polttoaineen myötä , ensitalvena perse aukee muiltaki kun eläkelläisiltä. Hyvä hallitus , miettikää ketä äänestätte ! Vihreet saa tämän maan ainakin konkurssiin .

Vierailija
17/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina joutunut laskemaan ja nyt kun kaikki on kallistunut niin paljon niin on oltava entistä tarkempi.

Vierailija
18/18 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laskea, voin ostaa mitä haluan. Viikon ostokset kahdelle aikuiselle on yleensä noin 200 eur

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän