Miksi vapaaehtoisesti lapsettomille pitää tunkea lapsia lähelle
Naapurin mummo tänä aamuna oli lapsenlapsensa kanssa koiraa ulkoiluttamassa ja minä omaani ulkoiluttamassa. Toki mummo oli heti selittämässä että PirkkoElsa tulee selittämään Nallea kun Nalle on niin kiltti koira.
Ja kun sanoin että tämä ei käy niin sain sättimistä niskoilleni siitä kuinka olen ankea ja lapsi vihamielinen.
Miksi meidän velojen lähelle pitää tunkea lapsia. Me emmekä meidän omaisuus ole sitä varten että lässytämme ja annamme lääppiä omaisuuttamme lasten.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en tykkää koirista ja niitä on täällä omakotitaloalueella kaikilla muilla. En kuitenkaan vihaa niitä. Annoin pienenäkin lapseni silittää koiraa, kun eräs mummo halusi. Aina voi ap käyttäytyä hyvin.
Minä käyttäydyn hyvin. Lapset ei käyttäydy hyvin hymyilevät, keräävät pääsiäisenä karkkia, mölisevät ja ölisevät naapurustossa, käyvät kauppaamassa makeispakkauksiin pakkaamista ulosteita muka urheiluseurojen varainkeruuta jne. Eihän kukaan anna epähygieenisen paskakasaa muistuttavan tunkion myydä elintarvikkeita.
Hae hei apua, sulla ei ole kaikki ihan kunnossa pään sisällä.
Noilla ölisevillä ja mölisevillä losiivilla ja kerjäävillä psykoåaattilapsilla on vakavia mielenterveysongelmia ja kuuluvat laitokseen josta eivät pääse enää pois. Minussa ei ole vikaa.
Jos nämä kirjoitukset pitää paikkaansa, niin onhan tuo ap vähän mt-tapaus. Mahtava naapuri
Älkää ruokkiko näin ilmiselvää trollia. Täällä on taas pyörinyt tyyppi joka tehtailee kaikkia vela- ja aborttialoituksia.
Minä tiedän, koska olen päivystänyt täällä koko viikonlopun.
T. Leikkauksesta toipuva palstapoliisi
Tää on Alba. Päästetiinkö sut ulos suljetulta?
Saman sanot asianomaiselle itselle suoran heti ,niin loppuu ja aina kun joudut vastaavan tilanne sama asia!.Tuskin he joita asia koskee, ovat tällä mielipiteitä lukemassa?
Lasten tehtävä on olla hiljaa ja puhua vain jos aikuinen antaa luvan. Aikuista pitää kohdella aina nöyrästi ja kunnioittavasti. Miksi tällaisia perus käytöstapoja ei enää opeteta lapsille.
Olemme myös yrittäneet saada poliisit paikalle tuon örinän ja mäkinen takia. Eivät tee mitään kun kyllähän lasten kuuluu öistä ja mökistä.