Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaaehtoisesti lapsettomille pitää tunkea lapsia lähelle

Vierailija
12.06.2022 |

Naapurin mummo tänä aamuna oli lapsenlapsensa kanssa koiraa ulkoiluttamassa ja minä omaani ulkoiluttamassa. Toki mummo oli heti selittämässä että PirkkoElsa tulee selittämään Nallea kun Nalle on niin kiltti koira.
Ja kun sanoin että tämä ei käy niin sain sättimistä niskoilleni siitä kuinka olen ankea ja lapsi vihamielinen.
Miksi meidän velojen lähelle pitää tunkea lapsia. Me emmekä meidän omaisuus ole sitä varten että lässytämme ja annamme lääppiä omaisuuttamme lasten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naapurin mummon olisi pitänyt tietää että olet vela?

Tosin olen siinä mielessä sun puolella, ettei kukaan voi sanoa että vierasta koiraa voi silittää ja "ei" tarkoittaa ei, eikä siihen jäädä mussuttamaan. Jopa mun alle kouluikäiset osaa ensin kysyä saako silittää ja hyväksyä sen että kaikkia koiria ei saa.

Vierailija
2/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon mummon pitäisi tietää että me vihaamme lapsia. Olemme satoja kertoja tehneet valituksia paikalliseen fb ryhmään ja mummo aina niihin jotain kommentoi lapsivihamielisyydestä niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Et siis ole vela vaan lastenvihaaja. Käytäppä oikeaa termiä. Ei kaikki velat lapsia vihaa vaikkei niitä itselleen haluakaan. En mäkään koiria vihaa vaikken sellaista jaksaisi ottaa omaksi.9

Vierailija
4/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se lapsi on ihminen, eikä muitakaan ihmisiä kielletä menemästä jonkun lähelle. Sinun pitäå varmaan laittaa joku tunniste, että tietävät, ettei lähelle saa tulla.

Vierailija
5/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia naapurin mummoja oikeasti olemassa? Oliko se tyyppi selvin päin vai lääke ottamatta?

Jokaikisen pitäisi tietää,ettei lapsia saa tunkea edes tutun koiran eteen silittelemään. Koira voi olla kiltti naapurin mummolle, mutta voikin olla vihamielinen lapsille yms. 

Tietysti asian voi selittää asiallisesti kuin tylysti.

Vierailija
6/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varokaa vihaista velaa" =D 

Voithan aina sanoa, että koirasi on arvaamaton, joten lasten kannattaa pysyä kaukana. 

En minäkään juuri pidä lapsista tai koirista, mutta joskus vaan tulee tilanteita jolloin joutuu vähän aikaa sietämään näitä olentoja. Suhtaudun neutraalisti enkä lepertele turhia, jolloin lapset ja koirat kyllä jättävät mut rauhaan aika nopeasti.

Vierailija
7/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muka olis vela.Lasu,lösy ymym.Selviää miettimällä. Mutta miks näitä näppäimiä pitääs säästää? Kirjoittakaa koko sana, ettei tult tyti.

Vierailija
8/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisia naapurin mummoja oikeasti olemassa? Oliko se tyyppi selvin päin vai lääke ottamatta?

Jokaikisen pitäisi tietää,ettei lapsia saa tunkea edes tutun koiran eteen silittelemään. Koira voi olla kiltti naapurin mummolle, mutta voikin olla vihamielinen lapsille yms. 

Tietysti asian voi selittää asiallisesti kuin tylysti.

On vaikka kuinka paljon. Meilläkin melkein puolet taloyhtiön mummoista on tuollaisia.

Vierailija
9/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että te muistaisitte, miksi olette lapsettomia ja miltä kaikelta säästytte.

Vierailija
10/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se lapsi on ihminen, eikä muitakaan ihmisiä kielletä menemästä jonkun lähelle. Sinun pitäå varmaan laittaa joku tunniste, että tietävät, ettei lähelle saa tulla.

Eikö pitäisi olla selvää että ketään ei lähestytään ellei siihen ole kummankin osapuolen myötämielisyyttä.

Vierailija
11/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin vela-vihaaja eli Ap on oksettava ja kuvottava. Inhoan.

Vierailija
12/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon mummon pitäisi tietää että me vihaamme lapsia. Olemme satoja kertoja tehneet valituksia paikalliseen fb ryhmään ja mummo aina niihin jotain kommentoi lapsivihamielisyydestä niihin.

Tää kommentti viimeistään paljastaa, et ap satuilee.

Tai jos hän on oikeasti tehnyt "satoja" valituksia, hänellä on päässä jotain vikaa.

Vierailija
13/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä koirassa oli vihamieliselle lapselle selittämistä?

Vierailija
14/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos hän on oikeasti tehnyt "satoja" valituksia, hänellä on päässä jotain vikaa.

Kirjoitamme aina valituksen paikalliseen fb ryhmään kun tonttimme läheltä kuuluu lasten pitämää ölinää ja mölinää.

Lapsista ei pidä lähteä ääntä joka kuuluu muiden tonteille ja koteihin saakka. Leikkiä ja jutella voi hiljaisella äänellä.

Vierailija
15/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tykkää koirista ja niitä on täällä omakotitaloalueella kaikilla muilla. En kuitenkaan vihaa niitä. Annoin pienenäkin lapseni silittää koiraa, kun eräs mummo halusi. Aina voi ap käyttäytyä hyvin.

Vierailija
16/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitamme aina valituksen paikalliseen fb ryhmään kun tonttimme läheltä kuuluu lasten pitämää ölinää ja mölinää.

Lapsista ei pidä lähteä ääntä joka kuuluu muiden tonteille ja koteihin saakka. Leikkiä ja jutella voi hiljaisella äänellä.

Oot vaan kyylä. Ei liity velauteen.

Tällä pihalla asuu lisääntynyt mummo. Kyylää kaikkia ja kirjaa ylös.

Vierailija
17/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en tykkää koirista ja niitä on täällä omakotitaloalueella kaikilla muilla. En kuitenkaan vihaa niitä. Annoin pienenäkin lapseni silittää koiraa, kun eräs mummo halusi. Aina voi ap käyttäytyä hyvin.

Minä käyttäydyn hyvin. Lapset ei käyttäydy hyvin hymyilevät, keräävät pääsiäisenä karkkia, mölisevät ja ölisevät naapurustossa, käyvät kauppaamassa makeispakkauksiin pakkaamista ulosteita muka urheiluseurojen varainkeruuta jne. Eihän kukaan anna epähygieenisen paskakasaa muistuttavan tunkion myydä elintarvikkeita.

Vierailija
18/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyttäydyn hyvin. Lapset ei käyttäydy hyvin hymyilevät, keräävät pääsiäisenä karkkia, mölisevät ja ölisevät naapurustossa, käyvät kauppaamassa makeispakkauksiin pakkaamista ulosteita muka urheiluseurojen varainkeruuta jne. Eihän kukaan anna epähygieenisen paskakasaa muistuttavan tunkion myydä elintarvikkeita.

Edelleen. Vihaat ihmisiä.

Hae apua.

Vierailija
19/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mummo ulkoiluttaa lapsenlapsiaan ja lapset pelkää koiria.

Joudun aina isoon ääneen selittämään lapsille,

että kun emme katso koiraa, vaan kävelemme rauhallisesti ohi. Niin koirakaan ei huomio meitä.

Isoon ääneen siksi, että koiran ulkoiluttaja ottaisi vinkistä vaarin ja jättäisi meidät rahaan.

Jotku ihan tosissaan luulevat, että heidän turrinsa on niiiiiiin sopö, että kaikki lapset haluaa silittää ja puhutella.

Lisäksi inhoan koiran 💩niin paljon, etten voi nykyisin sietää koiria laisinkaan.

Vierailija
20/27 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae hei apua, sulla ei ole kaikki ihan kunnossa pään sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä