Onko täällä ketään joka tehnyt sekä Mensan nettitestin että oikean testin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
On eroa. Nettitesti 156, oikea virallinen 139.
Se virallinen testi oli paljon rankempi. Siinä on useita tehtävävihkoja jotka aina jaetaan ja kerätään pois, siis kellosta otetaan aika ja se pitää tehdä siinä ajassa. En aina ehtinyt tehdä kaikkia tehtäviä.
Okei, eli siinä on vähemmän aikaa tehdä tehtävät. Nettitestissä oli mielestäni runsaasti aikaa. Jäi vielä parisen minuuttia lopussa, enkä kiirehtinyt tekemisessä. Jos ero on noin suuri, niin sitten tuskin ainakaan itselläni olisi asiaa Mensaan. Oikeastaan se ei edes kiinnosta, mutta vähän kiinnostaisi kyllä tietää oma älykkyysosamäärä, jos se on kerran mahdollista helposti selvittää. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain oikeasta testistä tuloksen yli 135 ja nettitestistä 125. Nettitestissä en jaksanut keskittyä niihin pariin viimeiseen vaikeaan ja arvasin, vaikka aikaa olisi ollut vielä reilusti. Oikeassa testissä on enemmän kysymyksiä, mut suurin osa on ihan yhtä helppoja.
Okei, että sulla meni noin päin. Onko siinä oikeassa testissä siis vähemmän aikaa tehdä ne tehtävät?
Oikeassa testissä on vähemmän aikaa per tehtävä, en kyllä muista kuinka pitkä se käytettävissä oleva aika oli. Oltiin silloin porukalla testissä, ja kaikki eivät tosiaankaan ehtineet vastaamaan jokaiseen kysymykseen. Mä ehdein palaamaan takaisin pohtimaan muutamaa vaikeinta, mutta helpot piti kyllä ruksittaa menemään melko intuitiolla eikä jäädä varmistelemaan jotta aika riitti. Nettitestissä mulla jäi kelloon vielä yli 10min kun lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se virallinen testi oli paljon rankempi. Siinä on useita tehtävävihkoja jotka aina jaetaan ja kerätään pois, siis kellosta otetaan aika ja se pitää tehdä siinä ajassa. En aina ehtinyt tehdä kaikkia tehtäviä.Mutta nettitestistä ei edes pysty saada noin korkeaa tulosta?
Ei edes pysty SAAMAAN! Ei saada!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se virallinen testi oli paljon rankempi. Siinä on useita tehtävävihkoja jotka aina jaetaan ja kerätään pois, siis kellosta otetaan aika ja se pitää tehdä siinä ajassa. En aina ehtinyt tehdä kaikkia tehtäviä.Mutta nettitestistä ei edes pysty saada noin korkeaa tulosta?
Ei edes pysty SAAMAAN! Ei saada!
Pahoitteluni, äidinkieleni on englanti.
148 netissä, 120 oikeassa testissä. Nettitestit antaa hyvän tuloksen, jotta ihmiset uskoisivat olevansa älykkäitä ja lähtevät hakemaan siitä diplomin. Minä ainakin kävin.
Silloin kun itse tein testin, sain numeron tulokseksi. Molemmista sama tulos joka oikeutti jäsenyyteen.
Kymmenisen vuotta sitten ainakin sai vielä tulokseksi numeron, kun itse kävin.