Ei miehet edes laita naiselle kovia ulkonäkövaatimuksia
Tätä naiset usein hokee, mutta oman kokemukseni mukaan tuo ei pidä kyllä paikkaansa. Tai toki hyvän kropan omaavat laittaa, mutta sehän on molemmissa sukupuolissa selvä asia. Mutta en minä kyllä tiedä ainakaan omasta tuttavapiiristäni mitään mahakkaita sinkkumiehiä, jotka vaativat naiselta jotain hoikkaa tiimalasivartaloa. Pitäähän naisenkin ymmärtää se, että jos on "ylimääräistä", niin on se nyt absurdia vaatia silloin itsekään pyykkilauta-miestä.
Kommentit (56)
Jaa. Kyllä minua exät ovat aina haukkuneet ulkonäöstä. Joko liian laiha tai liian lihava. Olen siis normaalipainoinen ja urheilen paljon.
Myös yleisesti on haukuttu rumaksi. Kas kummaa kun seurustelun alussa olin heidän mielestään kaunis. Olen edelleen täysin saman näköinen.
Ovat syystä exiä.
Jäkäjääjää. Miten sut saataisiin juttelemaan sinkuille naisille?
Av:lla käy paljon perinteisiä miehiä. Perinteiset haluaa hellarouvan mahdollisimman konservatiivisesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat ensisijaisesti miehiä, jotka asettavat naisille kovia ulkonäkövaatimuksia. Minä tykkään naisella tavallisesta muhkusta tasapaksusta vartalosta, mutta ei naisia minun näkemykseni kiinnosta.
Suomalaiset miehet vaatii priimaa.
Jospa ottaisit ja lähtisit jonnekin ulos sieltä näpyttelemästä.
Alkukesäkin kauneimmillaan.
Jatkaisit sitten, vaikka marraskuussa näitä alituisia jurnutuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat ensisijaisesti miehiä, jotka asettavat naisille kovia ulkonäkövaatimuksia. Minä tykkään naisella tavallisesta muhkusta tasapaksusta vartalosta, mutta ei naisia minun näkemykseni kiinnosta.
Suomalaiset miehet vaatii priimaa.
Vaikka ovat itse Ö-luokkaisia kaljamahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:lla käy paljon perinteisiä miehiä. Perinteiset haluaa hellarouvan mahdollisimman konservatiivisesta maasta.Katkeralle palstamammalle kiltti, mukava ja perinteisiä arvoja omaava nainen on hellarouva. Itsepäinen fmakko taas on se "normaali" tapaus.
Miten teidät saataisiin perinteisten naisten luokse? Katsos kun sen sijaan että kylvät näitä aloituksia viljelijän lailla ei tee sinusta yhtään hotimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä se vasta helppoa onkin.
Joo. Senkö menee postimyyntimorsian saitille ja lunastaa reiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:lla käy paljon perinteisiä miehiä. Perinteiset haluaa hellarouvan mahdollisimman konservatiivisesta maasta.Katkeralle palstamammalle kiltti, mukava ja perinteisiä arvoja omaava nainen on hellarouva. Itsepäinen fmakko taas on se "normaali" tapaus.
Miten teidät saataisiin perinteisten naisten luokse? Katsos kun sen sijaan että kylvät näitä aloituksia viljelijän lailla ei tee sinusta yhtään hotimpaa.
Te ootte niin sekaisin, kun kierrätte joka ketjussa kertomassa tätä samaa. Kenet luulet aloittajan olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte niin sekaisin, kun kierrätte joka ketjussa kertomassa tätä samaa. Kenet luulet aloittajan olevan?
Vuosikausia aaveella tumputtava jankkari.
No ainakin minua yrittäneet miehet ovat pääasiassa olleet sellaisia, joista ihan päällepäin näkee ettei voisi liikunta ja terveelliset elämäntavat vähempää kiinnostaa. Joko sellaisia superlaihoja joilla ei lihaksia ole ollenkaan, tai sitten vähän pullavia, jotka ovat siellä normaalipainon yläpäässä. Ja suurin osa näistä miehistä on lähestynyt minua pelkän ulkonäön perusteella. Jos mietin millainen nainen näille miehille sopisi parhaiten ulkoisesti, minä olen siitä aika kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Hämmentävä kokemus tällaiselle aloittelijalle nämä...
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Hämmentävä kokemus tällaiselle aloittelijalle nämä...
Tulet tuntemaan vakio tontun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Mies voi tilata rakkautta yhdellä klikkauksella.
10/10 neuro-epätyypillispistettä sanavalinnoista ja sisällöstä.
Miesten vakiovaatimukset:
Pituus: Lyhyempi kuin mies
Paino: Korkeintaan 45 kg, vaikka olisi 2 metriä pitkä
Jalankoko korkeintaan 36 pituudesta huolimatta
Pitkä tukka
Meikki, joka näyttää "luonnolliselta" =Muovilta, ei finnejä, ei epätasaisuuksia
Posliinikuoret hampaissa
Käteen sopivat rinnat (koko vaihtelee käsien mukaan)
Vartalo, joka vaihtuu median ilmoittamien trendien mukaan: Jättipepusta olemattomaksi ja riukujaloista fitnesslihaksistoon
Kenelle niitä vaatimuksia voi ylipäänsä lähettää? Yhteiskunnalle? Jumalalle? Omille vanhemmille? Kertoisiko joku vihdoin, mistä voi _vaatia_ itselleen naista/miestä?
Vierailija kirjoitti:
Miesten vakiovaatimukset:
Pituus: Lyhyempi kuin mies
Paino: Korkeintaan 45 kg, vaikka olisi 2 metriä pitkä
Jalankoko korkeintaan 36 pituudesta huolimatta
Pitkä tukka
Meikki, joka näyttää "luonnolliselta" =Muovilta, ei finnejä, ei epätasaisuuksia
Posliinikuoret hampaissa
Käteen sopivat rinnat (koko vaihtelee käsien mukaan)
Vartalo, joka vaihtuu median ilmoittamien trendien mukaan: Jättipepusta olemattomaksi ja riukujaloista fitnesslihaksistoon
Pituus: Ei merkitystä kunhan on sinut sen kanssa.
Paino: Kunhan on likimain terveen mitoissa (lievä ylipaino tietysti ok)
Jalankoko, hiukset, meikki: Ei merkitystä
Hampaat: Hoitaa normaalilla tavalla
Rinnat: Ei merkitystä kunhan on sinut niiden kanssa
Vartalo: Ks. kohta paino. Muuten ei merkitystä.
Ilmeisesti vaatimukseni ovat liian kovat, koska eipä ole naista löytynyt.