Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei miehet edes laita naiselle kovia ulkonäkövaatimuksia

Vierailija
11.06.2022 |

Tätä naiset usein hokee, mutta oman kokemukseni mukaan tuo ei pidä kyllä paikkaansa. Tai toki hyvän kropan omaavat laittaa, mutta sehän on molemmissa sukupuolissa selvä asia. Mutta en minä kyllä tiedä ainakaan omasta tuttavapiiristäni mitään mahakkaita sinkkumiehiä, jotka vaativat naiselta jotain hoikkaa tiimalasivartaloa. Pitäähän naisenkin ymmärtää se, että jos on "ylimääräistä", niin on se nyt absurdia vaatia silloin itsekään pyykkilauta-miestä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset luulevat itsestään liikoja. Ja kun mies iskee faktat tiskiin ja pudottaa naisen maan pinnalle, niin se on kova paikka naisen egolle. M27

Eli juuri todistit, että vaatimuksia on ja niitä ei suominaiset täytä.

Vierailija
42/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäkäjääjää. Miten sut saataisiin juttelemaan sinkuille naisille?

Av:lla käy paljon perinteisiä miehiä. Perinteiset haluaa hellarouvan mahdollisimman konservatiivisesta maasta.

Katkeralle palstamammalle kiltti, mukava ja perinteisiä arvoja omaava nainen on hellarouva. Itsepäinen fmakko taas on se "normaali" tapaus.

Miten teidät saataisiin perinteisten naisten luokse? Katsos kun sen sijaan että kylvät näitä aloituksia viljelijän lailla ei tee sinusta yhtään hotimpaa.

Varmaan siinä vaiheessa perinteinen nainen ja mies kohtaavat, kun se kutosen-seiskan tason nainen lakkaa haaveilemasta niistä ysin miehistä.

Vaikutat asiantuntijalta. Onko alin taso 0 vai 1?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset luulevat itsestään liikoja. Ja kun mies iskee faktat tiskiin ja pudottaa naisen maan pinnalle, niin se on kova paikka naisen egolle. M27

Eli juuri todistit, että vaatimuksia on ja niitä ei suominaiset täytä.

Totta. Suominaiset eivät vain kestä. M27

Vierailija
44/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle niitä vaatimuksia voi ylipäänsä lähettää? Yhteiskunnalle? Jumalalle? Omille vanhemmille? Kertoisiko joku vihdoin, mistä voi _vaatia_ itselleen naista/miestä?

Pääasia on se, että etsii itselleen sopivaa seuraa, eikä se, että yrittää muuttaa seuraansa sopivaksi. 

Vierailija
45/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vakiovaatimukset:

Pituus: Lyhyempi kuin mies

Paino: Korkeintaan 45 kg, vaikka olisi 2 metriä pitkä

Jalankoko korkeintaan 36 pituudesta huolimatta

Pitkä tukka

Meikki, joka näyttää "luonnolliselta" =Muovilta, ei finnejä, ei epätasaisuuksia

Posliinikuoret hampaissa

Käteen sopivat rinnat (koko vaihtelee käsien mukaan)

Vartalo, joka vaihtuu median ilmoittamien trendien mukaan: Jättipepusta olemattomaksi ja riukujaloista fitnesslihaksistoon

Pituus: Ei merkitystä kunhan on sinut sen kanssa.

Paino: Kunhan on likimain terveen mitoissa (lievä ylipaino tietysti ok)

Jalankoko, hiukset, meikki: Ei merkitystä

Hampaat: Hoitaa normaalilla tavalla

Rinnat: Ei merkitystä kunhan on sinut niiden kanssa

Vartalo: Ks. kohta paino. Muuten ei merkitystä.

Ilmeisesti vaatimukseni ovat liian kovat, koska eipä ole naista löytynyt.

Jos olet vakavissasi, niin on ihme ettet ole löytänyt. Tosin noi oli vaatimuksia pelkälle ulkomuodolle, entäs ne muut vaatimukset?

Niin no olen kyllä löytänyt, mutta kukaan nainen ei ole "löytänyt" minua. Toki löytyy vaatimuksia myös mm. samasta koulutustasosta, mutta en vaadi mitään sellaista mihin en itse kykene.

Vierailija
46/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni naisen luonne on kaikista tärkein kriteeri. Vartalo kutakuinkin normaali, eikä pieni ylipaino haittaa yhtään. Rinnat kuten tuolla aikaisemmin jo kirjoitettu, jos niiden kantaja on itse niiden kanssa sinut, niin kaikki on ok. Samoin kuin kaikki muutkin ulkoiset olemukset.

Siinä on ne oleellisinmat vaatimukset, ja luulen että nämä riittää hyvin monelle miehelle.

Vierailija
47/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vakiovaatimukset:

Pituus: Lyhyempi kuin mies

Paino: Korkeintaan 45 kg, vaikka olisi 2 metriä pitkä

Jalankoko korkeintaan 36 pituudesta huolimatta

Pitkä tukka

Meikki, joka näyttää "luonnolliselta" =Muovilta, ei finnejä, ei epätasaisuuksia

Posliinikuoret hampaissa

Käteen sopivat rinnat (koko vaihtelee käsien mukaan)

Vartalo, joka vaihtuu median ilmoittamien trendien mukaan: Jättipepusta olemattomaksi ja riukujaloista fitnesslihaksistoon

Pituus: Ei merkitystä kunhan on sinut sen kanssa.

Paino: Kunhan on likimain terveen mitoissa (lievä ylipaino tietysti ok)

Jalankoko, hiukset, meikki: Ei merkitystä

Hampaat: Hoitaa normaalilla tavalla

Rinnat: Ei merkitystä kunhan on sinut niiden kanssa

Vartalo: Ks. kohta paino. Muuten ei merkitystä.

Ilmeisesti vaatimukseni ovat liian kovat, koska eipä ole naista löytynyt.

joo, nimittäin toi "sinut sen kanssa". harva nainen on. melkein kaikilla tosi pahoja itsetunto-ongelmia ulkonäön suhteen.

Vierailija
48/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on niin kauan ok kunnes ollaan parisuhteessa ja sitten ei muuta olekaan kuin vikoja ulkonäössä.

Vierailija
49/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatimukset:

Tissit ja peppu tyrkyllä koko ajan

Tekotukka, värjätty

Irtoripset

Tatuointeja

Överi meikkki

Tyhjä katse, huulet törröllä

H&M:n halpis vaatteet

Vierailija
50/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei ansaitse muuta kuin tämän:

https://youtube.com/playlist?list=PL6XGVkytik7CiR6hfU4vZOiInl_mAhgUN

Vierailija
51/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ap. Et kiinnosta siltikään. 

Vierailija
52/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä minua exät ovat aina haukkuneet ulkonäöstä. Joko liian laiha tai liian lihava. Olen siis normaalipainoinen ja urheilen paljon.

Myös yleisesti on haukuttu rumaksi. Kas kummaa kun seurustelun alussa olin heidän mielestään kaunis. Olen edelleen täysin saman näköinen.

Ovat syystä exiä.

Eli kyseessä on v**tumainen luonteesi joka muuttaa sinut seurustelun aikana kauniista rumaksi. Moni kakku on päältä kaunis.

Vierailija
53/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä luonnevikaisten päivitykset omista "vaatimuksistaan" ovat aina yhtä surkuhupaisia. Miten voi joku kuvitella VAATIMALLA JA EHTOJA ASETTAMALLA pääsevänsä siihen etuoikeutettuun tilanteeseen, että joku rakastaisi juuri häntä?

Hemmetin pinnallista, etten sanoisi täysin aivotonta höpinää. Ja vuodesta toiseen.

Vierailija
54/56 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ulina aina ja iankaikkisesti, mutta jatkuvasti taantuvalla logiikalla, heikkenevällä suomenkielellä ja yhä supistuvalla sanastolla esitettynä. 

Luin jostain ehkä 1980-luvulla, että ihmiskunnan älykkyys laskee. Huolestuin, mutta pakko on myöntää että laskenut on.

Miehet ovat romahtaneet sekä kielellisesti, emotionaalisesti että muutenkin. Voisi melkein kysyä, mikä vika siinä sukupuolessa on kun se ei sopeudu tietoyhteiskuntaan.

Vierailija
55/56 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten vaan pitää näyttää koko ikänsä barbilta.. ei  ole kovin pahoja vaatimuksia ei

Vierailija
56/56 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minua yrittäneet miehet ovat pääasiassa olleet sellaisia, joista ihan päällepäin näkee ettei voisi liikunta ja terveelliset elämäntavat vähempää kiinnostaa. Joko sellaisia superlaihoja joilla ei lihaksia ole ollenkaan, tai sitten vähän pullavia, jotka ovat siellä normaalipainon yläpäässä. Ja suurin osa näistä miehistä on lähestynyt minua pelkän ulkonäön perusteella. Jos mietin millainen nainen näille miehille sopisi parhaiten ulkoisesti, minä olen siitä aika kaukana.

Ehkä halusivat vain aloittaa tavalliselta tasolta ja myöhemmin lähestyä kaltaisiaan uljaita naisia tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä