Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärilahjoista...meillä oli juuri pojan 7v synttärit

Vierailija
19.08.2008 |

ja jännityksen/kauhunsekaisin tuntein odotin mitä paketeista löytyy. Sanoin pojalle, että muistaa kiittää nätisti ja olla iloinen vaikka lahja ei olisikaan niin mieleinen. Ja ihan hyvin meni siinä suhteessa: mummi osti 7-veelle puuha pete paidan ja poika vain hymyili nätisti, tunnusti vasta illalla minulle, että ei halunnut sanoa mummille että ei hän enää puuha petestä välitä..;)

Mutta entäs sitten kun tulee sellaisia lahjoja, joita lapsella on jo ennestään? Vähän noloa lahjanantajan puolesta kun nytkin poika sai yhden lasten dvd:n joka hänellä on jo, samoin spiderman pussilakanasetin, kirjan..Siinä sitten äkkiä vien lahjat sivuun ja kiitän kauniisti antajaa -toivoen ettei lapsi möläytä, että mulla on jo nuo!

Onko yhtään tuttua muille nämä tilanteet..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sanota, jos jokin tavara on jo. Ettei tulis paha mieli lahjan antajalle.

Vierailija
2/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan voi antaa joskus eteenpäin tai kysyä lahjan antajalta, josko kuitti olisi tallessa ja lahjan vaihtaa. Normaaliälyinen ihminen kyllä ymmärtää olla loukkaantumatta.

Itse olin kuopukselle pyytänyt vauvakirjan tietyiltä vierailta lahjaksi. Anoppi ostikin toisen. Pyysin anoppia vaihtamaan sen, koska ei tehdä mitään kahdella vauvakirjalla. Tilalle saatiin tosi kiva laulukirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pahoita lahjan antajan mieltä. Itse tosin aina laitan tekstaria ja kysyn etukäteen, mitä toivoisivat (useampi vaihtoehto, jos ei löydy) tai että onko heillä jo ajattelemani lahja.

Vierailija
4/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kirjat just on tuossa suhteessa huono lahja, pussilakanoitahan taas voi useampi samanlainen mennäkin. Tai sitten askartelujuttuja, legoja... Niitähän voi nyt olla vaikka kuinka paljon.

Vierailija
5/5 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanoita voi olla vaikka kuinka monet. Ja jos tulee sama kirja, joka on jo, vie toisen mökille tai laittaa kiertoon. Me saatiin viime jouluna neljä painosta Tatua ja Patua...

Sehän se vanhemman tehtävä on, että kasvattaa lapsensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme