Oli kuuma päivä. Mitä teitte?
Kommentit (40)
Paneskeltiin poikkixen kans puistossa XD XD
Kävin huvikseni ajelemassa autolla, polttomoottorisella naapurikylällä enkä edes ostanut mitään.
Olin ystäväni hautajaisissa. Kotiin tultuani olin hirveän väsynyt. Söin ja menin nukkumaan pariksi tunniksi. Nyt olen yksin kotona, on apea olo. Löysin cmoresta sopivan sarjan, jota voin tuijottaa loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli muka kuuma päivä tänään? Ei ainakaan täällä Varkaudessa. Mutta joo kirjoitan tällä hetkellä yhtä avoimen psykologian kurssin juttua ja oon käyny äitini takapihalla istumassa auringossa tänään ja puhunut puhelimessa mun vanhimman isosiskon kanssa. Odotan kanajauhelihapakkauksen jäähtymistä tällä hetkellä että tosta vois tehä jotain ruokaa.
Täällä Kehä kolmosen sisällä.
Täällä Helsingissä oli max 22 astetta tänään. Mukavan lämmintä, mutta ei missään nimessä kuuma.
Laitoin kesäkukat ruukkuihin, kävin kaupassa, tein ruoan, laitoin haudalle kesäkukat, kävin rautakaupassa ja ajoin mökille. Kaikki tuo ennen klo 12.
Mökillä terassin tekoa ja saunan lämmitystä. Nyt istun saunan terassilla ja nautin kylmää siideriä. Kohta saunaan. Olen täällä ihan omineni ja nautin rauhasta ja kauniista kesäillasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli muka kuuma päivä tänään? Ei ainakaan täällä Varkaudessa. Mutta joo kirjoitan tällä hetkellä yhtä avoimen psykologian kurssin juttua ja oon käyny äitini takapihalla istumassa auringossa tänään ja puhunut puhelimessa mun vanhimman isosiskon kanssa. Odotan kanajauhelihapakkauksen jäähtymistä tällä hetkellä että tosta vois tehä jotain ruokaa.
Täällä Kehä kolmosen sisällä.
Täällä Helsingissä oli max 22 astetta tänään. Mukavan lämmintä, mutta ei missään nimessä kuuma.
Eipä keravallakaan hiki tullut. Vähän yli +20.
Ei minusta täällä
Espoossa kovin lämmin päivä ollut. Käytiin aamupäivällä
kaupassa ja sen jälkeen lenkillä. Ei
edes tullut hiki.
Nythän on lauantai eli nukutaan viikon univelka pois.
Annoin vanhemmalle flesulleni kunnon kyydit!
-Reijo
Eipä onneksi ole helteitä ollut, viime yönä oli +2, tänäänkin +18 ja raikas tuuli. Riittää hyvin kunhan on alle +20 että jaksaa muutakin kun maata, eikä ole nuupahtanu olo.
Sopivan lämmin oli, ei edes kuuma. Päivä meni töissä n. 12h. Töiden jälkeen kävin kaupassa, terassilla oluella ja kohta suihkuun, syön ja menen nukkumaan.
Olin katsomassa Samba-karnevaaleja. Helsingissä siis.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ulkona.
Ilmankos syreenipuska heilui.
Kiersin kaupungin pihakirppikset . Tein löytöjä. Kävin parissa muussa paikassa ja tein ostoksia. Ei varsinaisia löytöjä, mutta hyviä ostoksia. Mietin muuttoa ja tavaroiden paketointia pahvilaatikoihin. Ihan pieneksi hetkeksi vaivuin epätoivoon, mutt elämä voittaa taas.
Aamulla lähdin koiran kanssa lenkille heti kuuden jälkeen, kahdeksalta tultiin takaisin ja join aamukahvit. Aamupäivän olin pihahommissa, kastelin kasvimaan, kitkin kukkapenkkejä ja niitin vähän pihan laitamilla, mutta oli jo niin kuuma että jätin kesken. Pesin pari mattoa ja sen jälkeen kuumuutta pakoon sisälle, tein ruuan, söin ja otin ruokalevot. Sitten vain odottelin ilman viilenemistä, alkuillasta taas kitkin vähän ja sen jälkeen lenkille koiran kanssa, lämmitin saunan ja kävin saunassa, istuin ulkona mäkäröiden syöttinä kunnes tulin palstalle.
Odotin koko ajan, milloin hellehullu tulee tänne ulvomaan, ettei alle 35 asteen lämpötila ole länmin ja että Suomen normaali kesä on vähintään sen 35 astetta ja nyt on niin kylmä.
Aamulla kävin pelaamassa tennistä. Sitten kävin kaupat, tein ruoat ja söin ja kohta aion panna. Sen jälkeen istutaan terassilla ja myöhemmin grillataan.