Miksi mies johon olen ihastunut välttelee minua?
Mistä kertoo?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pyysi yksi työpaikan mies treffeille. En ole lainkaan kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Nyt välttelen häntä Ahdistaa kun nyt tiedän hänen katsovan minua sillä silmällä.
Miehet eivät kohtele naisia samalla tavalla kuin naiset kohtelee miehiä. Miehet kun kunnioittavat naisia mutta naiset ei miehiä
Sun mielestä hänen olisi varmaan pitänyt antaa mahdollisuus, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa. Mielellään alkaa suhteeseenkin. Uhrata itsensä jonkun itselleen yhdentekevän ihmisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kerron sinulle.
Jos mies välttelee naista, mies kokee tämän naisen rumaksi.
Sori, mutta näin se vain menee.
Totta. Miestä ei haittaa kauniin ja puoleensavetävän naisen ihastus, päinvastoin se imartelee. Ruman ja epäkiinnostavan naisen ihastus vaivaannuttaa.
Syitä on ,on paljon ,että hän on ujo, voi olla syynä myös että hänellä on pelkoja , traumoja joista hän ei ole sitten käynyt puhumassa Ammatti auttajan luona. ( traumateraputin tai muun Terveyden hoidon alan ammattilaisella ,jolla on tähän pätevyys.)
Vaan jättänyt ne hautumaan , päähänsä , ne asiat sitten kummittelee aina hänen mielessään, eli ei välttämättä johdu sinusta.
Syitä on paljon , voi olla että häntä ei kiinnosta on jo varattu
Oletteko keskustelleet Hänen kanssaan Kahden missään ilman mitään häiriötekijöitä ulkopuolisia ?
Jos olet miten hän käyttäytyy seurassasi.
Oletko huomioinut miten hänen katsettaan( katsekin kertoo paljon).
Onko hän rento, hermostunut , ahdistunut..
n !
Olet niin ihana sen mielestä että haluisi painaa sut seinää vasten ja hoidella...
Kyllä nämä naiset tietävät miten saada mies ihastumaan itseensä. Ja sitten on aika aloittaa pelaaminen joilla satuttaa miestä.
Mitähän pahaa näille naisille on tehty että pitää käyttäytyä tuolla tavalla?
Itselläni sama tilanne. Ihastuminen ja rakastuminen tuntuu niin vierailta tässä ikää. Pidän naisesta, joka on ihastunut, mutta aiemman elämän karaisemana en ole valmis luopumaan siitä mukavuudesta ja omasta päätäntävallasta mikä mulla nyt sinkkuna on. Silti mietityttää ajoin. No. Ainakin vielä kupissa painaa oma vapaus enemmän.
M50
Oletkohan näitä jotka sanoo että jees jees kavereita ollaan mutta kuitenkin joka käänteessä vihjailee muuta. Se käy vähän raskaaksi ellei tosiaankaan itse tunne samoin ja tekee mieli alkaa välttelemään.