Miksi mies johon olen ihastunut välttelee minua?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi ihastunut, hän tekisi kaikkensa jotta pääsisi näkemään sinut.
Noinhan se naisten haaveissa ja päiväunissa menee että mies elää vain naista varten ilman omaa elämää. Sinunkin kannattaisi opetella haaveen ja todellisuuden ero
Totta, ihastunut mies ei halua nähdä missään nimessä.
Ei vaan miehillä on muutakin elämää kun nainen oli sitten ihastunut tai ei. Miehet kun eivät anna tunteille läheskään niin paljon arvoa kuin naiset. Moni mies on oppinut että tunteista ei ole kun haittaa koska hyvin, hyvin harvoin niille saa vastakaikua
Miehenä kerron sinulle.
Jos mies välttelee naista, mies kokee tämän naisen rumaksi.
Sori, mutta näin se vain menee.
Joko yrittää kertoa, ettei kiinnosta. Tai sitten on varattu, eikä halua antaa siimaa houkutuksille. Voi siis hyvin pitää sinusta takaisin/olla ihastunut, mutta on kunnon mies eikä lähde rikkomaan parisuhdettaan. Ihastuksia tulee ja menee. Tällainen tyyppi kyllä aluksi hakeutuu lähelle ja näköetäisyydelle ja juttelemaan, mutta lopulta alkaa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kerron sinulle.
Jos mies välttelee naista, mies kokee tämän naisen rumaksi.
Sori, mutta näin se vain menee.
Mutta entä jos ensin tekee tikusta asiaa ja hakeutuu seuraan.. Ei kai huomannut ensin että nainen on ruma kuin riihipiru kun sitten alkaa vältellä.
Mies voi luulla että olet varattu.
Kertoo siitä, että syystä x miestä ei kiinnosta.
Ei taida mies edes tietää että tämä nainen on ihastunut mieheen. Naiset kun eivät suostu tämmöisiä asioita suoraan sanomaan vaan pelaavat jotain epämääräisiä silmäpelejä ja antavat jotain näkymättömiä hienovaraisia vihjeitä kun kyllähän miehet osaa ajatuksia lukea
Miestä ei kiinnosta ap. On varmaan huomannut, että ap on ihastunut häneen, ja se on hänestä noloa.
Huvittavaa, miten täällä aina keksitään syitä, miksi mies on 'varmasti' ihastunut mutta käyttäytyy kuin ei kiinnostaisi... kun syy on oikeasti yksinkertainen: ei ole ihastunut, eikä kiinnosta. t: nainen
Bongaa tälle viikonlopulle toinen mies Serbiasta. Kuulen ruudun läpi roihuavan panetuksen. Etsi oikeasti kiimainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mies edes tietää että tämä nainen on ihastunut mieheen. Naiset kun eivät suostu tämmöisiä asioita suoraan sanomaan vaan pelaavat jotain epämääräisiä silmäpelejä ja antavat jotain näkymättömiä hienovaraisia vihjeitä kun kyllähän miehet osaa ajatuksia lukea
Panetus näkyy silmistä. Älä viitti valehdella.
Pistetään sutkin kahdestaan väh. 8/10 naisten seuraan niin olisit eri mies.
Kokematon mies. Mitä luulet jos joku todella hyvännäköinen nainen näyttää kiinnostusta miehelle joka ei koskaan ole seurustellut. Jännittäähän se.
Ei ap kukaan ole sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Joko yrittää kertoa, ettei kiinnosta. Tai sitten on varattu, eikä halua antaa siimaa houkutuksille. Voi siis hyvin pitää sinusta takaisin/olla ihastunut, mutta on kunnon mies eikä lähde rikkomaan parisuhdettaan. Ihastuksia tulee ja menee. Tällainen tyyppi kyllä aluksi hakeutuu lähelle ja näköetäisyydelle ja juttelemaan, mutta lopulta alkaa vältellä.
Kuulostaa pelottavan tutulta, mulle on käynyt juuri noin. Mies ei käyttäydy johdonmukaisesti. Kerro lisää tästä tyypistä? Miksi käyttäytyy näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä toisaalta vähän kateellinen kuinka naiset pystyvät yhden viestin perusteella määrittelemään millainen mies on tietää mitä mies haluaa. Mutta totuus on tarua ihmeellisempää ja yleensä paljastuu että naiset vain luulevat tietävänsä kun sitä itse haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauniimpi ulkokuori sitä rumempi sisältö
Minuakin on yksi nainen stalkannut. Yritin aluksi sanoa kohteliaasti ei mutta lopulta en vastannut sen viesteihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelottavan tutulta, mulle on käynyt juuri noin. Mies ei käyttäydy johdonmukaisesti. Kerro lisää tästä tyypistä? Miksi käyttäytyy näin?
Kun tutustuttiin, mies hakeutui lähelle, teki tikusta asiaa, hymyili, suki hiuksiaan, oikoi vaatteitaan, takelteli sanoissaan, jatkuvat katseet, pitkätkin katsekontaktit, kuunteli mun puhetta kun puhuin muille, kyseli turhista asioista...ihastuin itse häneen mutta tiesin että oli varattu. Ujostelin, vetäydyin, en halunnut olla lähellä kun en halunnut vaikeita tilanteita. Tuskin hänkään mitään enempää olisi halunnut, olipahan vaan mukavasti ihastunut kun hänellä pitkä ja vakiintunut suhde..
Noh, tilanne eteni välttelyksi, piilokatseiksi, puhumattomuudeksi, hymyttömyydeksi, suoranaiseksi ignooraamiseksi molemmin puolin. Turhautunut elekieli, väkinäiset keskustelut, teennäiset hymyt. Naurettavaa todella... Omalta puoleltani tunsin/tunnen edelleen surua, pettymystä, turhautumista, lämpöä, halua, tunnetta että olisimme olleet toisillemme sopivat. Mutta mies meni tahollaan naimisiin, eikä meistä mitään tullut.
Mä vahvasti veikkaan ap:lle, että on jotain kiinnostusta mutta ei jostain syystä halua sitä tuoda ilmi. Miksi vältellä yhdentekevää ihmistä?
Hänellä on jo eukko, ja läjä päin muksuja tai jos ei ole emäntää tyttöystäväää, sitten hän Kyllä osaa taitavasti sen sinulle päin naamaa tähän tyyliin"
Mitä helvettiä sä oikein meinaat, mulla on Tyttöystävä"!
Tai olettaa, että sä ymmärrät " yskän " ettei ole kiinnostunut Sinusta.
Kyllä nämä tälläset osaavat olla ovelia ja ilkeitä pistävät hirveästi partavettä leukaansa, ja
pukeutuvat maantainakin hienosti, ja puhuvat oudosti.
Käskevät suksia sitten suolle, voivat valheellellakkin että heillä on tyttöystävä ( vaikka ei olisi!)
.eli ovat kieroja!
Ilkeitä hyväksi käyttäjiä! , Jotka leikkii toisen tunteilla!
Tulee mieleen 3 vaihtoehtoa.
1. Hän ei halua sinun saavan väärää käsitystä, koska hän ei ole kiinnostunut sinusta ja aavistaa sinun olevan kiinnostunut hänestä.
2. Hän ei halua sinun saavan oikeaa käsitystä, koska hän on kiinnostunut sinusta mutta olet syystä tai toisesta kielletty hedelmä.
3. Hän ei oikeasti välttele, vaan kuvittelet vain.
Yhdestä ääripäästä toiseen. Tollon logiikkaa.