Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monessa kaupassa on laitettu vegetuotteet ja pekonit samaan hyllyyn vierekkäin?

Vierailija
11.06.2022 |

Olen yllättävän usein huomannut tuon kun olen alkanut tsekkaamaan esim. mifut jos sattuisi olemaan tarjouslapulla niin voisin ostaakin vaikka olen ihan lihan syöjä noin muuten. Niin siinä pekonipaketin vieressä on noiden hyllypaikka. Eikö vegaaneja häiritse ollenkaan? Kyllä mä pahoittaisin mieleni jos en söisi lihatuotteita että miksi on pakko laittaa noin lähekkäin. Eihän noilla kahdella tuoteryhmällä ole oikeastaan mitään tekemistä toistensa kanssakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Ei se minua mitenkään haittaa, mutta oudolle sijoittelulle tuntuu.

Vierailija
2/4 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä ja minulle ei ole väliä mistä poimin ostokseni. Ainut vaan että joskus kasvisvaihtoehtoja on hankala löytää, jos ne todella on keskellä lihatuotteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä ja en pahoita tuollaisesta mieltäni. En pahoita siitäkään, että kasvimaidot on lehmänmaitoja vastapäätä, Hälsans Kökit kalapakasteiden vieressä jne. Jos mietit tavallisen kaupan valikoimaa: he-vi, leivät, kuivatuotteet, säilykkeet, päivittäistavarat, juomat, kahvi, mausteet, makeiset suuressa tai jopa suurimmassa osassa tuotteista ei ole eläinperäisiä aineosia.

Vierailija
4/4 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen yritys saada sekasyöjä syömään pelkästään kanin ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi