Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi runkkaat parisuhteessa?

Vierailija
11.06.2022 |

Täällä on ketju naisten salaa runkkaamisesta. Se kirvoitti kysymään seuraavaa.

Miksi naiset ja miehet runkkaavat parisuhteessa?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan kun runkkaaminen on kivaa, siitä tulee hyvä olo, ja en aina runkkaa edes salaa. Ihan parasta runkkaaminen on ollut silloin kun mieheni "yllättänyt" minut runkkaamasta, ja auttanut sormiani omalla suullaan viedäkseen minut maaliin asti. 

Vierailija
42/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole avioliitossa. Siksi seksuaaliset tarpeet joutuu hoitamaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan kun runkkaaminen on kivaa, siitä tulee hyvä olo, ja en aina runkkaa edes salaa. Ihan parasta runkkaaminen on ollut silloin kun mieheni "yllättänyt" minut runkkaamasta, ja auttanut sormiani omalla suullaan viedäkseen minut maaliin asti. 

Hienoa kun nautit seksuaalisuudestasi.

Vierailija
44/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pupuvibralla orgasmin joka kerta muutamassa minuutissa mutta yhdynnässä hyvin harvoin. N43

Työnnätkö sen sisään? Vaimoni käyttää sitä klitoriksellaan yhdynnässä ja laukeaa aina.

Vierailija
45/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin, koska toisinaan miehelle iskee kausia jolloin hän ei tee aloitteita ollenkaan ja jos yhdyntää on jonain päivänä kerran, hän tarvitsee toipumisaikaa päivän tai pari. Mua haluttaa usein ja jos en hoitelisi itseäni, vaikuttaisi se jo mielialaan ja vireystilaan.

Sitten on kausia, jolloin naidaan parin viikon aikana päivittäin. Tärkeintä on kuitenkin, että se osapuoli jota ei juuri nyt paneta, haluaa kuitenkin usein osallistua tyydyttämään toista muilla tavoin kuin genitaaliyhdynnällä. Ei tarvitse ahdistua ja elää puutteessa siksi, ettei toinen aina jaksa niin villiä menoa ja suuria haluja.

Joskus masturboin myös ihan vain siksi, että panettaa liikaa ja haluan vain laueta nopeasti ja jatkaa sitten päivää. Se tuo hyvän olon.

N34

Vierailija
46/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboin, koska toisinaan miehelle iskee kausia jolloin hän ei tee aloitteita ollenkaan ja jos yhdyntää on jonain päivänä kerran, hän tarvitsee toipumisaikaa päivän tai pari. Mua haluttaa usein ja jos en hoitelisi itseäni, vaikuttaisi se jo mielialaan ja vireystilaan.

Sitten on kausia, jolloin naidaan parin viikon aikana päivittäin. Tärkeintä on kuitenkin, että se osapuoli jota ei juuri nyt paneta, haluaa kuitenkin usein osallistua tyydyttämään toista muilla tavoin kuin genitaaliyhdynnällä. Ei tarvitse ahdistua ja elää puutteessa siksi, ettei toinen aina jaksa niin villiä menoa ja suuria haluja.

Joskus masturboin myös ihan vain siksi, että panettaa liikaa ja haluan vain laueta nopeasti ja jatkaa sitten päivää. Se tuo hyvän olon.

N34

Varsinkin nämä aurinkoiset päivät saa halun heräämään.

Vierailija
47/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan pupuvibralla orgasmin joka kerta muutamassa minuutissa mutta yhdynnässä hyvin harvoin. N43

Työnnätkö sen sisään? Vaimoni käyttää sitä klitoriksellaan yhdynnässä ja laukeaa aina.

Yhdynnässä pidän värinää päällä myös klitalla mutta yksin jos teen niin työnnän sisään ja laitan molemmat vibrat päälle.

Vierailija
48/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vonkaa tai painosta vaimoani harrastamaan seksiä silloin kun minä haluan.

Se on hänen ongelmansa jos olen ehtinyt hoitaa tarpeet pois kun hän herää kyselemään josko tänään kävisi flaksi.

Runkatkoon, niin minäkin teen.

Vierailija
49/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnässä pidän värinää päällä myös klitalla mutta yksin jos teen niin työnnän sisään ja laitan molemmat vibrat päälle.

Oletko kokeillut pupua käyttäen sitä käännettynä peppua stimuloiden.

Vierailija
50/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän me missään symbioosissa eletä, vaikka parisuhteessa ollaankin. Eli tulee tilanteita, että tekee mieli, mutta kumppani on muualla. 

Vierailija
51/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo välillä pyytää, kun hänestä se on kiihottavaa ja sidontaleikeissä varsinkin hän haluaa että hänen rinnoilleen, naamalle tai suuhun lauetaan, kun hän ei pysty sitä estämään. Joskus harvoin kun hän saa dominoida minua, niin pakottaa minut katselemaan kun vibrailee itselleen useita orgasmeja vieressäni.

Kuulostaa unelma vaimolta eli hän olisi juurikin fantasioideni täyttymys. Nainen jonka saa sitoa avuttomaksi, voi naida, nuolla, dildottaa ja vibrata, sekä laueta vaikka rintojen väliin jos niin tekisi mieli tehdä 😍

Vierailija
52/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että pidät vibraa klitalla yhdynnän aikana. Ainakin itse laukean siten ja mieskin on tyytyväinen. N49

Vierailija
53/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kiihotutte, kun puoliso ei ole paikalla/lähellä?

Itse kiihotun fyysisestä läheisyydestä, joten ei paljon runkkailuta, kun silloin voi puuhailla yhdessä (vaikka sitten käsin).

Emme asu yhdessä tai samalla paikkakunnalla ja joskus harmittaa, kun huomaa kumppanin jo purkaneen paineensa nähdessämme. Jopa loukkaa. Mitä lie miettinyt edellisenä iltana hommaillessaan eikä jaksanut odottaa näkemistä... Ikinä en ole kieltäytynyt seksistä.

Vierailija
54/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan naisen puutteessa. Nainen joka meillä asuu ei halua tehdä muuta kuin halata.

En ole ylipainoinen, tukka ja hampaatkin päässä. Täällä maalla ei ole ketään vierastakaan joka voisi antaa helpotusta. M55

Vierailija
55/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei seksi kiinnosta ja aina ei ole varaa maksullisiinkaan.

Vierailija
56/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on muutaman kerran vuodessa, runkkaan lähes päivittäin. Eli siis siksi, koska ei ole seksiä.

Vierailija
57/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi runkkaat silti  jos seksiä on? Aina kun mahdollista, vähintään 2 kertaa viikossa.

Vierailija
58/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävällläni on välillä erektio-ongelmia, mutta hän haluaa antaa kuitenkin minulle. Silloin tehdään just noin, että minä hieron sormilla klittaa (kai se on siis runkkaamista?) kun mieheni nuolee mua samaan aikaan. Saan aika satavarmasti tuolloin.

Vierailija
59/63 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan koska en saa seksia tarvitsemaani kerran päivässä -tahtiin.

Puolisoni libido ei ole samalla tasolla ja perhehärdellistä johtuen aikataulutuskin on usein hankalaa.

Vierailija
60/63 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa runkataan, jotta ei kävisi kuin minulle. Saan aivan liian harvoin vaimolta seksiä. Nytkin on kolme viikkoa kulunut, eikä vonkaaminen auta. Päätin viimeisimmän yhdynnän jälkeen olla runkkaamatta. Ja juuri äsken heräsin siihen kun sain orgasmin ja siemenet lensivät yöpuvun boksereihin kivikovasta kullista vielä näin 41-vuotiaana.

Uni oli kyllä aivan upea: lukioaikaisen ihastukseni kanssa vehdattiin saunassa ja kosketeltiin toisiamme. Naisille, vaimoille ja tyttöystäville tiedoksi: miehellä on jalkovälissä lisääntymiskoneisto, joka tuottaa siemeniä 24/7. Ne ja nesteet kertyvät jonnekin tuonne ja olo muuttuu tukalaksi jos niitä ei saa päästetyksi ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan