Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi runkkaat parisuhteessa?

Vierailija
11.06.2022 |

Täällä on ketju naisten salaa runkkaamisesta. Se kirvoitti kysymään seuraavaa.

Miksi naiset ja miehet runkkaavat parisuhteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan, koska koska pidän fantasioimisesta. Nytkin usein ajattelen avopuolisoni kaveria, jota pidän fantasioissani ihan lutkana ja nussin häntä miten itse tahdon. Nytkin taas hyviä rintsikka/naama kuvia lataillut someen, joita katsoessa runkkaan ja kuvittelen nussivani häntä, koska hän ei voi vastustaa minua.

Vierailija
22/39 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan noin kerran viikossa, koska nautin sillä tavalla omasta yksityisestä ajasta ja saan itsekseni erilaisia orgasmeja.

Seksiä miehen kanssa on 3-4 kertaa viikossa ja noista noin kerran viikossa runkataan vierekkäin.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkku runkku, hoh hoijaa

Vierailija
24/39 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkku runkku, hoh hoijaa

Joko tulit

Vierailija
25/39 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka joutuu runkkaamaan salaa? Mikä parisuhde se sellainen on että salassa pittää runkkailla?

Sellainen jossa samassa kodissa juoksee lapsia.

Vierailija
26/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne lapsetkin joskus nukkuu?

Ihan on asennekysymys tuokin taas

Vierailija
27/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan, koska mieheni jaksaa harrastaa seksiä 1-2x viikossa. Ei vaan jaksa enempää. Itse haluan seksiä (orgasmin) useammin. En myöskään aina saa miehen kanssa.

N34

Vierailija
28/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaimon kanssa on seksiö vain muutaman kerran vuodessa

Vierailija
29/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan, koska sillä tavalla saan erilaista nautintoa ja erilaisen orgasmin kuin yhteisessä seksissä. Tykkään edgetellä hitaasti ja oikein pitkään ennen kuin annan tulla, ja vaikka se tuottaakin minulle voimakkaan orgasmin, niin vaimolle touhu olisi toivottoman tylsää, siksi masturboiden. Hauskaa kyllä, vaimo sanoo itsekin huomanneensa, että hän tuntee miten orgasmini ovat voimistuneet ja pidentyneet näiden treenien ansiosta, joten tyytyväinen hänkin on.

Toinen syy on, että vaimolle kerta viikkoon on juuri sopivan tyydyttävä tahti. Minäkin tarvitsen useamman kuin yhden orgasmin viikkoon, mutta en pysty ottamaan kuin yhden per sessio, siksikin tyydytän itseni ainakin kerran viikossa loppuun asti, ja ilman orgasmia hieroskelen voisi sanoa melkein päivittäin.

Ja jos ei tuosta käynyt selväksi, niin salaa en tätä harrasta, vaan olen nuo asiat selvittänyt hänellekin. Usein myös lähettelen hänelle viestejä, jos minulla on puuhat kesken tai suunnitteilla ja hän on muualla.

Sä oot ällöttävä.

Vierailija
30/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerta viikkoon vaimollesi 

EI TYYDYTÄ, 

ei tyydytä vaimoasi eikä varsinkaan kanssasi.

Hän ei saa siitä mitään.

On pillunreikänä auki sulle.

Vierailija
31/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pupuvibralla orgasmin joka kerta muutamassa minuutissa mutta yhdynnässä hyvin harvoin. N43

Vierailija
32/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pupuvibralla orgasmin joka kerta muutamassa minuutissa mutta yhdynnässä hyvin harvoin. N43

Täytyypä ostaa vaimolle tuollainen.

Vierailija
33/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo välillä pyytää, kun hänestä se on kiihottavaa ja sidontaleikeissä varsinkin hän haluaa että hänen rinnoilleen, naamalle tai suuhun lauetaan, kun hän ei pysty sitä estämään. Joskus harvoin kun hän saa dominoida minua, niin pakottaa minut katselemaan kun vibrailee itselleen useita orgasmeja vieressäni.

Vierailija
34/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? 

Vierailija
35/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? 

Nimenomaan. Helppo, hauska ja terveellinen harrastus oli suhteessa tai ei.

Vähemmän tosin tuli runkattua silloin, kun oli vielä seksiä suhteessa

Vierailija
36/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä homma pääosin hoidetaan. Yhdessä. 

Myös silloin (erikseen), kun toisessa maakunnassa asuva puolikas ei ole paikalla. 

Vierailija
37/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? 

Nimenomaan. Helppo, hauska ja terveellinen harrastus oli suhteessa tai ei.

Vähemmän tosin tuli runkattua silloin, kun oli vielä seksiä suhteessa

Musta tuntuu, että jotkut ovat sitä mieltä, että parisuhteessa ei tarvitse runkata koska voi aina runkata itseään siihen toiseen osapuoleen. Mutta eihän se näin mene.

Vierailija
38/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa ja nautin siitä. Pidän kuitenkin huolta ettei runkkailuni häiritse seksielämäämme ollenkaan. Eli runkkaan vain kun ei ole mahdollista vaimon kanssa touhuta.

Vierailija
39/39 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään runkata. Voisin edes teoriassa rajoittaa vain jos se kovasti loukkaisi puolisoa ja hän sitten tarjoaisi minulle vähintään yhden seksisession päivässä ja siinä useamman orgasmin. 

Olen siis masturboinut sellaisessakin suhteessa, jossa seksiä oli päivittäin. Nälkää kasvaa syödessä, mutta sen silloisen miehen mielestä masturbointini oli myös tosi kiihottavaa ja samoin minusta oli kiva kuulla jos hän oli runkkaillut ja että mille. Eli ei ollut ongelmaa tai salailua. 

Mutta nykyään on myös vähän pakko, koska saan seksiä noin kahden kuukauden välein. Joskus tosi harvoin voi olla niinkin kova tahti että samalle kuulle osuu kaksi seksikertaa........

Ja olen saanut orgasmin mieheni toimesta viimeksi varmaan joskus yli vuosi sitten. Ettäh. 

Jostain täysin tieteelle ja tavallisille kuolevaisille tuntemattomasta syystä masturbointini myös loukkaa miestäni niin pyrin tekemään sen salaa etten haasta riitaa. 

N36