Miksi runkkaat parisuhteessa?
Täällä on ketju naisten salaa runkkaamisesta. Se kirvoitti kysymään seuraavaa.
Miksi naiset ja miehet runkkaavat parisuhteessa?
Kommentit (25)
Ei halut kohtaa, vielä harvemmin pitkässä liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei kohtaa?
Päästinkiin heti alussa kiinni varmaan kaikkein suurimpaan ongelmaan.
Jos alkaa panettaa eikä pillua ole sillä hetkellä saatavissa.
Runkkaan, koska sillä tavalla saan erilaista nautintoa ja erilaisen orgasmin kuin yhteisessä seksissä. Tykkään edgetellä hitaasti ja oikein pitkään ennen kuin annan tulla, ja vaikka se tuottaakin minulle voimakkaan orgasmin, niin vaimolle touhu olisi toivottoman tylsää, siksi masturboiden. Hauskaa kyllä, vaimo sanoo itsekin huomanneensa, että hän tuntee miten orgasmini ovat voimistuneet ja pidentyneet näiden treenien ansiosta, joten tyytyväinen hänkin on.
Toinen syy on, että vaimolle kerta viikkoon on juuri sopivan tyydyttävä tahti. Minäkin tarvitsen useamman kuin yhden orgasmin viikkoon, mutta en pysty ottamaan kuin yhden per sessio, siksikin tyydytän itseni ainakin kerran viikossa loppuun asti, ja ilman orgasmia hieroskelen voisi sanoa melkein päivittäin.
Ja jos ei tuosta käynyt selväksi, niin salaa en tätä harrasta, vaan olen nuo asiat selvittänyt hänellekin. Usein myös lähettelen hänelle viestejä, jos minulla on puuhat kesken tai suunnitteilla ja hän on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei kohtaa?
Päästinkiin heti alussa kiinni varmaan kaikkein suurimpaan ongelmaan.
Todennäköisesti eivät kohtaa täydellisesti, koska ihmiset on niin erilaisia. Meillä vaimo haluaa vähemmän, en edes muista milloin viimeksi olisi tehnyt aloitetta seksiin. Kerrat on nyt niin harvassa että pääosin hoidan itse itseni.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan, koska sillä tavalla saan erilaista nautintoa ja erilaisen orgasmin kuin yhteisessä seksissä. Tykkään edgetellä hitaasti ja oikein pitkään ennen kuin annan tulla, ja vaikka se tuottaakin minulle voimakkaan orgasmin, niin vaimolle touhu olisi toivottoman tylsää, siksi masturboiden. Hauskaa kyllä, vaimo sanoo itsekin huomanneensa, että hän tuntee miten orgasmini ovat voimistuneet ja pidentyneet näiden treenien ansiosta, joten tyytyväinen hänkin on.
Toinen syy on, että vaimolle kerta viikkoon on juuri sopivan tyydyttävä tahti. Minäkin tarvitsen useamman kuin yhden orgasmin viikkoon, mutta en pysty ottamaan kuin yhden per sessio, siksikin tyydytän itseni ainakin kerran viikossa loppuun asti, ja ilman orgasmia hieroskelen voisi sanoa melkein päivittäin.
Ja jos ei tuosta käynyt selväksi, niin salaa en tätä harrasta, vaan olen nuo asiat selvittänyt hänellekin. Usein myös lähettelen hänelle viestejä, jos minulla on puuhat kesken tai suunnitteilla ja hän on muualla.
Voi löytyipä mies joka tykkäisi edgetellä yhteisessä seksissä. Mua kiihottaa älyttömästi se kun mies on aivan reunalla ja voisin kiusoitella vaikka tuntitolkulla miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi löytyipä mies joka tykkäisi edgetellä yhteisessä seksissä. Mua kiihottaa älyttömästi se kun mies on aivan reunalla ja voisin kiusoitella vaikka tuntitolkulla miestä.
Mun vaimolleni taas tuottaa lähinnä tuskaa katsella kun pidän itseäni reunalla. Jos en päättäväisesti estä, niin hän hoitelisi minut loppuun että piina päättyisi.
Miestä ei seksi enää kiinnosta, oisko vaihdevuodet?
Itse runkkaan yleensä sen takia, että kun taas saa pimperoa niin kestää vähän kauemmin kuin sen minuutin kaksi. Tosin usein jää aika vähälle kun yleensä teen sen suihkussa tai ennen sitä ja kun koskaan ei voi tietää milloin vaimolla on sopiva tuuli seksin suhteen. Eikä monesti jaksa siinä vaiheessa lähteä enää runkkaamaan kun on jäänyt luu käteen ja vaimo menee nukkumaan.
Vaimo taasen vaikuttaa saavan runkkaamalla parempaa tyydytystä kuin paneskelemalla. Hänellä varmaan sopisi, että molemmat hoitaa omat orgasminsa mutta ilman ulkopuolisia henkilöitä.
Vaimo ei enää halua seksiä kun lapset on tehty. Ei auta kun runkata vielä hetki ja sitten erota.
Kuka joutuu runkkaamaan salaa? Mikä parisuhde se sellainen on että salassa pittää runkkailla?
Puoliso vie lapset pois jaloista, sillä aikaa otan ilon irti. Harvoin saan olla yksin kotona, enkä lasten ollessa kotona kehtaa runkkailla. On se terveellistä touhua välillä yksinkin nauttia kehostaan.
Äiti35
Runkkaan, koska siitä saa aivan erilaista tyydytystä, kuin seksistä. Se on omaa aikaa. Saa rauhassa hyvällä penistä, käydä aivan reunalla ja jatkaa taas. Mielelläni kyllä laukeaisin useammin syvälle pilluun, mutta ruuhkavuosina halut eivät aina kohtaa! Siispä käsi käy toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka joutuu runkkaamaan salaa? Mikä parisuhde se sellainen on että salassa pittää runkkailla?
Niin, me runkataan yhdessä toisiamme. Se on kivaa.
Koska se 1 kerta per kk ovulaation aikaan ei piisaa mulle.
Pienehkö asunto ja lapset menee aika myöhään nukkumaan.
Harvakseltaan osuu yksiin vaimon kanssa valvomisinto samana iltana.
Useimmiten mielummin kiskaisen ohimennen tumppuun vessassa tai suihkussa ja nukun hyvät yöunet.
Voin tehdä asioita mihin vaimo ei ikipäivänä suostuisi. Olen aina pitänyt anaalihommista joten sen hoidan itse. Pidän tappia tuntikausia ja samalla vehkeeni sidottuna pakettiin josta vain terska näkyy paisuneena ja kosketusarkana. Toisinaan laukean ihan kaluun koskematta. Upean vaimon kanssa hienoa seksiä mutta tämä on omaa kivaa
Vaimo avaa toosan nykyään vain 2-4 kertaa vuodessa ja silloinkin se tuntuu sääliseksiltä. Runkkaamisella jaksaa eteenpäin.
m47
Tarvitsen orgasmin vähintään kerran päivässä. Puolison kanssa tahti olisi kerran kuukaudessa
Seksi mieheni kanssa ja masturbointi ovat minulle aivan eri asioita ja saan niistä erilaista tyydytystä. Masturbointi ei korvaa kahdenkeksistä seksiä koskaan mutta silti harrastan sitä jos esim olen yksin kotona tai töissä alkaa panettaa. Masturbointi vain lisää minulla kiihotusta ja haluan seksiäkin enemmän silloin. N31