Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv13, koko ajan nälkä ja väsy, muita?

15.10.2006 |

Siinäpä tuo pulma tulikin. Andina kyseli omassa ketjussaan unen määrästä alkuraskaudesta ja sinne jo kirjoittelin unesta ja nälästä:

Olen rv13 enkä muista et oisin esikoiselta tässä vaiheessa näin väsyny ollu!!! Yöllä saan (kiitos Relaxant-jalkavoiteen!) nukuttua suht hyvin mut aamuyön vessareissun jälkeen uni tulee tosi huonosti ja saatan pyöriä tunnin, parikin. Nukun yöllä n 23-7/8, riippuu monelta esikoinen herättää. Päivällä torkahtelen tuon tuostakin jos sohvalla istun ja kattelen ku esikoinen touhuaa tai kattoo telkkaa... Ajattelen vaan koko ajan et pääsispä nukkumaan. En tiijä oisko hemppari alhaalla.

Toinen " vaiva" on alituinen nälkä: koko ajan on semmonen tunne et ne tunti sit syödyt leivät ja jugut on jo kulunu, lisää on saatava. En himoitse erityisesti mitään, on vaan nälkä. Yölläkin. Ja aamulla se nälkä vasta onkin. Esikoiselta yöllistä nälkää oli vasta puolessa välissä. Mitenhän suureksi ehdinkään kasvaa toisella kierroksella... Välillä ei kyllä maistunu mikään eikä tuota painoa oo vielä erityisemmin tullu et sikäli ei hätää.

Ois kiva kuulla miten muilla suunnilleen näillä viikoilla?!?!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa rv 15, mutta kyllä vielä pari viikkoa sitten väsytti IHAN HIRMUSTI! Töissä haukotuttaa koko ajan ja odotan vaan että pääsen kotiin. Huomaan että kun pääsen jumppaan töiden jälkeen, ei väsytä niin paljon ja unikin tulee illalla sitten paremmin. Vaikka välillä olen tosiaan uuvahtanut jo klo 20-21 sohvalle - aikaisemmin olen aina ollut iltakukkuja.. Viime yönä nukuin kuin tukki ja näin itse asiassa unta että meille syntyi vauva - tyttö! :) Oisko enneuni? hih!

Syön kyllä aika tasaisesti, eli melkein parin tunnin välein.. Jugurtteja, viilejä, rahkoja jne kuluu ja hedelmäsalaatti on ollut mun suosikki. Olen myös jemmannut itselleni kurkkua ja " baby-porkkanoita" joita mutustelen sitten dippikastikkeen kera kun tekee mieli jotain herkkuja. Nyt jo tuntuu itse asiassa sille että pahin väsymys ja nälkä olisivat helpottaneet - tosin voi osittain johtua siitä että olen ollut sairaslomalla 10pv flunssan takia ja pötköttelyä on harrastettua oikein kyllästymiseen asti..

Jaksamista! :)

Mammanalku + tiitiäinen 15+2

Vierailija
2/2 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin väsyttää ihan hirveästi, enkä ole jaksanut töiden jälkeen tehdä muuta kuin pakolliset kotihommat ja touhuta esikoisen kanssa. Nyt kyllä päätin, että ensi viikolla raahaudun uimaan vaikka mikä olisi, liikunta virkistää ainakin mieltä... Unta riittäisi varmaan niin paljon voisi nukkua, mutta nyt nukun 8-9 tuntia yössä.

Samoin nälkä on koko ajan, ja huono olo tulee heti jos verensokeri laskee. Tällä kertaa onneksi säästyin rankalta pahoinvoinnilta. Sitähän kyllä sanotaan, että energia tarve lisääntyy vain voileivän ja maitolasin verran päivässä, mutta kertokaapa se mun elimistölle, joka huutaa ruokaa tunnin välein. 2 lämmintä ruokaa on pakko syödä joka päivä. Vielä ei ole onneksi paino noussut, eikä tarvisi tällä kertaa niin mahdottomasti noustakaan.

Ehkä tämä on nyt rankempaa, kun töiden jälkeen pitää jaksaa touhuilla myös esikoisen kanssa; esikon kohdalla töiden jälkeen pystyi levähtämään niin paljon kun teki mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla