Miten kukaan voi pitää Lapista?
Kauhea takapajula, josta puuttuu kaikki palvelut ja kaikki on kaukana. Kesällä sietämätln määrä hyönteisiä ja talvella liian kylmä. Paikalliset töykeitä ja viinaanmeneviä.
Kommentit (26)
Lappi on hyvä paikka kun pysyt poissa sieltä.
Ei sinne mennäkään ihmisten ilmoille. Vaan vaeltamaan erämaahan.
Lappi olisi muuten ihan mukava maakunta, mutta siellä on aivan liikaa lappilaisia.
Palveluiden vähäisyys ja pitkät välimatkat ovat osa Lapin vetovoimaa.
Helsingin junttien ei kannata lähteä kehä III koska te ette pärjää hetkeäkään ilman kaupunkien "mukavuuksia". Valitatte koko ajan kaikesta. Talvellakin palelette koko ajan vaikka muualla Suomessa on paljon enemmän pakkasta. Ei ei ei, meri ei vaikuta siihen mitenkään. Muuallakin tuulee. Te helsingin juntit olette vain niin nössöjä.
En ikinä matkustaisi moiseen pakastimeen.
Ai niin kun sinä et niin ei kukaan muukaan. Minä olen se napahan tuijottaja...
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi pitää baareista tai aurinkolomista turistirysissä?
Helsingin juntithan niistä pitävät koska eivät tiedä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin junttien ei kannata lähteä kehä III koska te ette pärjää hetkeäkään ilman kaupunkien "mukavuuksia". Valitatte koko ajan kaikesta. Talvellakin palelette koko ajan vaikka muualla Suomessa on paljon enemmän pakkasta. Ei ei ei, meri ei vaikuta siihen mitenkään. Muuallakin tuulee. Te helsingin juntit olette vain niin nössöjä.
Mitä tarkoittaa eka lauseesi: "Helsingin junttien ei kannata lähteä kehä kolme koska te ette..."?
Lappiin kannattaa mennä alkukesästä niin ei niitä ötököitä ole juurikaan. Ihanaa kun on valoisaa ja luotno kaunista <3 Kohta lähdetään taas sinne reissuun, maltan tuskin odottaa!
Sitten kun saat elämään riittävästi perspektiiviä niin eiköhän tämäkin avaudu. Ihmiset pitää eri asioista.
etelän veteliä jopa kiellettiin menemästä. me kyllä uskomme emme todella mene häiritsemään krääsä kauppiaita.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi pitää lapsista?
Mä luin aloituksen ensin noin, ja ajattelin että ihan mahtavaa! Harmi että oli freudilainen lukuvirhe
Miten kukaan voi asua kupungissa? Kerrostalot kuin tuotantoeläinten häkkejä, päällekkäin kasattuja kuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, hyvin olen pärjännyt ympäri suomea. Kesät talvet. Ei olla kaikkia samanlaisia. Älä yleistä. Mitä sä rupeet haukkumaan muita?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi asua kupungissa? Kerrostalot kuin tuotantoeläinten häkkejä, päällekkäin kasattuja kuutioita.
En viitsi kadullakaan asua. Mä olen koko ikäni asunut kaupungissa kerrostalossa.
N52
Vierailija kirjoitti:
Lappiin kannattaa mennä alkukesästä niin ei niitä ötököitä ole juurikaan. Ihanaa kun on valoisaa ja luotno kaunista <3 Kohta lähdetään taas sinne reissuun, maltan tuskin odottaa!
Hyvää matkaa, me mennään vasta syyskuun alussa.
Espaanja on paljon mukavampi paikka. En tule toiimeeen suomalaisten kanssa. Lähinnä pelkäään.
Miten kukaan voi pitää baareista tai aurinkolomista turistirysissä?