Minkälainen mies lähettää dickpicin?
Kommentit (80)
Kuvittelevat että sanonta m mieheksi on jokin kehu.
Vierailija kirjoitti:
Eikai tähän mitään psykologeja tarvitse. Miehet on visuaalisempia otuksia kuin naiset ja siinä missä tykkäävät itse nähdä alastonkuvia, niin kuvittelevat putkiaivoillaan, että naiset kostuvat noista kuvista.
Todellisuus: kuten yksi vastaaja sanoi, niin mies, jolla on kamera ja penis
Toivomus: mies, jolta mahdollista kuvaa on PYYDETTY ja näin osoitettu mielenkiintoa vastaanottaa sellainen
Miehet eivät ole visuaalisempia. Harvoin edes erottavat tarkasti värejä toisistaan, toisin kuin naiset. Muuten voi kyllä pitää paikkansakin
en usko että palstapsykologit lähettelis.
Itsensäpaljasteluun taipuvainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikai tähän mitään psykologeja tarvitse. Miehet on visuaalisempia otuksia kuin naiset ja siinä missä tykkäävät itse nähdä alastonkuvia, niin kuvittelevat putkiaivoillaan, että naiset kostuvat noista kuvista.
Toivomus: mies, jolta mahdollista kuvaa on PYYDETTY ja näin osoitettu mielenkiintoa vastaanottaa sellainen
Olen tästä eri mieltä. Vaikka kuinka olisi visuaalinen ihminen, käytöstavat pitäisi olla edes jollain tavalla hallussa. Tästä aiheesta on puhuttu niin paljon, että nykypäivänä jokainen mies tietää ettei dickpicejä lähetellä jos ei ole pyydetty.
Joten samaa porukkaa ne lähettelijät on kuin trollaajat ja kiusaajat ja muuten vaan k-päät. Tai sitten vain vajaaälyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla on jotain näytettävää
Huoh. Kun edes olisi, mutta kun ne pikku, pikku nysänkin omistavat lähettelee kuviaan. Miksi? Luulis, että hävettäis kun on vaan se nysä.
Ja näitä vielä suuri enemmistö suomalaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole visuaalisempia. Harvoin edes erottavat tarkasti värejä toisistaan, toisin kuin naiset. Muuten voi kyllä pitää paikkansakin
Michelangelo oli mies ja yllättävän hyvin erotti värit toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytämilleni naisille laittelin sellaisia kuvia ja monelta sainkin sitten piparia.
Mutta sitten äiti herätti
Sellainen joka olisi 20 vuotta sitten piileskellyt pensaassa trenssitakki päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä väreillä on sen kanssa, että tykkää katsoa pillua?
Väreillä ja visuaalisuudella on tekemistä keskenään. Miehet eivät ehkä ymmärrä sitä koska eivät ole kovinkaan visuaalisia yleensä. He eivät sisusta, eivät panosta vaatteisiin, eivät välitä kukista tai ympäristön esteettisyydestä. Siksi on hullua sanoa että miehet olisivat visuaalisempia. Se näkyy dick piceissäkin, yleensä ne ovat aina huonosti tai liian kirkkaasti valaistuja eikä taustaa ole mietitty yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ylivertaisella päättelytaidollani tulin johtopäätökseen: sellainen jolla on penis ja kamera.
En todellakaan käsitä haluasi normalisoida tätä. Kyseessä on ekshibitionismi eli seksuaalisen käyttäytymisen häiriö. Kaikki miehet eivät todellakaan kärsi tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä eri mieltä. Vaikka kuinka olisi visuaalinen ihminen, käytöstavat pitäisi olla edes jollain tavalla hallussa. Tästä aiheesta on puhuttu niin paljon, että nykypäivänä jokainen mies tietää ettei dickpicejä lähetellä jos ei ole pyydetty.
Joten samaa porukkaa ne lähettelijät on kuin trollaajat ja kiusaajat ja muuten vaan k-päät. Tai sitten vain vajaaälyisiä.
Kiusaamistahan se on, siitä ne kiksit just revitään että se on loukkaavaa. Ei näiden päässä tosiaan enää mitään liiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylivertaisella päättelytaidollani tulin johtopäätökseen: sellainen jolla on penis ja kamera.
En todellakaan käsitä haluasi normalisoida tätä. Kyseessä on ekshibitionismi eli seksuaalisen käyttäytymisen häiriö. Kaikki miehet eivät todellakaan kärsi tuosta.
Voisko näille ekshiippareille perustaa ihan omat sivustonsa missä saavat esitellä elimiään just niin paljon kuin haluavat? Olis reilut pelisäännöt.