Jotain positiivista seksistä ja seksuaalisuudesta?
Mua oikeasti vähän alkaa kyllästyttää, että niin iso osa tästä palstasta on hirveän negatiivista viestiä. Miehet kertovat että naiset eivät halua tehdä sitä tai tätä, naiset kertovat että miehet haluavat tehdä vain tätä tai tuota. Ja sen perusteella sitten nimitellään, ruikutetaan ja solvataan, puolin ja toisin. Ei, ei, ei on avainsana ja hallitseva mielentila.
Osattaisko me edes yhden ketjun verran kirjoittaa seksistä positiivisesta näkökulmasta? Mikä itselle on hyvää, mikä toisen taholta on hyvää, mitä hyvää toiselle haluaa tehdä? Vältetään nyt sitä mitä ei tehdä ja sitä mitä ei saisi tehdä tai haluta.
Epäilemättä, jos kukaan tähän nyt edes mitään kirjoittamista keksii, monet kirjoitukset herättävät niitä perinteisiä ajatuksia, että ei näin. Sille ei mitään mahda, koska ei hyvä seksi tietenkään kaikille ole samanlaista ja se on hyväksyttävä. Mutta jos tällä kertaa sen voisi sanoa jossain toisessa ketjussa, ja antaa tässä ketjussa asioiden olla ihan vain niin kuin ne on sanottu?
Ja kaino mutta vilpitön pyyntö palstan puoliammattilaisille trollaajille: voitaisiinko pitää edes tämä yksi ketju provoista vapaana? Kyllä teillä hupia riittää ihan tarpeeksi kaikissa muissa ketjuissa, joten säästäisittekö ne vakiotriggeröintinne toiseen kertaan ja toiseen ketjuun? Kiitos. Arvostaisin todella suuresti tällaista pientä elettä.
Kommentit (10)
Minusta on kiihottavaa, kun vaimoni päästää tiukkoja pieruja, kun panen häntä takaapäin. Tämä on ihanaa - kiitos siitä.
Itse tulin aikoinaan saitille kirjoittamaan siksi, että aina väitettiin mitä ihmeellisempiä väitteitä tai etuja isosta kalusta. Selvästi vastoin parempaa tai omaa tietoa, saati kokemusta. Sitä toki väitetään vieläkin, että isokaluiset juokseen vieraissa, naiset hyökkää kimppuun ravintoloissa, eivät välitä naisistat jneee.. lista on pitkä. Ymmärsin jo nuorena, että kaikki muu seksissä on tärkeämpää ja yhdyntä vasta viimeisenä kliimaksina ja kirsikkana kakun päälle. Siksi eläissäni nuollut pillua varmaankin 4 X enemmän kuin ollut yhdynnöissä. Siitäkin huolimatta, että molempia on aina harrastettu samalla kerralla vaimon toiveesta. Olen yhden naisen mies, joten vaimo ollut ainoa joka kalustani ja minusta on saanut nauttia. Ei ole ollut mitään tarvetta esitellä kenellekään tai haalia egon buustatusta muista naisista. Ego on ihan tarpeeksi iso, jotta voinut nöyränä tyydyttää vaimon nautinnot. Vaimolleni suonut niin paljon orgasmeja, haleja, suudelmia, kun on ikinä halunnut. Hyvin on näyttänyt kelpaavan kun on koko ikä minua sietänyt. Itsellänikään ei ole ollut seksissä mitään asiaa, mistä valittaa. Nauttinut koko ikäni. Rakkaus ollut niin vahva, ettei seireenit ole yrityksistä huolimatta onnistuneet. Pelkkä fyysinen seksi kun ei vain ole minulle riittänyt ja vaimo taas täyttänyt myös kaiken henkisen tarpeeni. Useimmat naiset ovat sen toki aistineetkin, että turha toivo.
Seksistä aidosti puhuminen mausteena kokeilunhalu, huumori ja heittäytyminen ovat parasta. Homma siis lähtee kommunikaatiosta ja aivojen sisällä tapahtuvasta. Sitten se siirtyy muualle ja hyvin parhaimmillaan siirtyykin.
asiallista kirjoitti:
Minusta on kiihottavaa, kun vaimoni päästää tiukkoja pieruja, kun panen häntä takaapäin. Tämä on ihanaa - kiitos siitä.
Ensimmäinen.
Syötä vaimollesi papuja ja hernekeittoa, niin saat tosi mahtavan seisokin itsellesi.
Tiedätkö muuten että jotkut nauttivat sikakyöstin käytöstä seksi aikana. Voisi olla sun juttusi?
Itselle seksuaalisuudessa on positiivista se, että se on läsnä kaikkialla ja myös siellä, missä sitä ei kuvittelisi olevan. Lähinnä masturboinnin ja siihen valmistautumisen aikana tulee kuviteltua ja katseltua erinäistä tuhmempaakin materiaalia, mutta suurimman nautinnon minulle antaa tässä aihealueessa se, että hyvinkin kiltin tuntuiset asiat voivat kolahtaa omaan seksuaalisuuteen.
M34
Joskus sitä kuvitteli että tätäkö se seksi on, eli parhaimmillaan suihinotto ja yhdyntä. Eikä mulla mitään vastaan noita edelleenkään ole, mutta mieskin voi nauttia seksistä paljon enemmän. Sopiva nainen ja yhteneväiset halut ja tärkein, molemminpuoleinen kiinnostus löytää uusia tapoja saada toinen kliimaksiin. joka kuukausi tulee edelleen uusia asioita mistä huomaa nauttivansa ja sama naisella. Olemme keskustelleet asiasta ja molemmat voimme todeta, että ennen neljääkymmentä ikävuotta emme tienneet seksistä hönkäsenpöläystä. Nyt tiedämme aika paljon enemmän.
Seksuaalisuudessa, eroottisuudessa ja kiihottumisessa hienoa on se, että se on niin monitahoinen alue, joskus ihan paljasta himoa ja puhtaan fyysisissä tuntemuksissa kiemurtelua, joskus taas hyvinkin pienistä ja hienovaraisista asioista tulevaa kipinää.
Kun omaa historiaani mietin, niin yksi parhaista tuollaisista hyvin pienistä mutta järisyttävistä tapahtumista sattui joskus opiskelija-aikoina erään kaverinkaverin kotibileissä. Olin silloin aika ujo ja kokematon seksissä ja seurustelussa, hyvä kuin edes muutaman kerran olin pussaamaan päässyt. Jossain vaiheessa sitten illan emäntä, kyseinen kaverinkaveri siis, tuli ja antoi ihan vilpittömän ja aidon suudelman suoraan suulle. Sekin olisi ollut jo suurta siinä elämänvaiheessa, mutta kyseinen nainen sattui olemaan myös miss Suomi siitä vuoden tai parin takaa... Siinäpä oli nörttipojalle unohtumaton ilta 🙂 (Tunnustan, kurkkasin myös hänen pyykkikoriinsa vessassa käydessäni, mutta älkää kertoko kenellekään. Se suudelma oli kuitenkin se paljon merkityksellisempi asia silloin.)
Nyt sitten on elämänkokemusta karttunut vuosikymmeniä tuon jälkeen. Kun tuota tapahtumaa peilaa myöhempiin vaiheisiin, niin huomaa, että siltikin se ensisuudelma vaimon, ihan tavallisen naisen kanssa oli paljon paljon kipunoivampi siinä hetkessä, kun mukana oli tunne ja jännitys syntymässä olevasta ihmissuhteesta. Sänkyyn sekään suudelma ei vielä vienyt vaan oli vain sellainen hyvänyön suukko, joka kuitenkin sai pään sekaisin, että mihinkähän tämäkin on johtamassa... No, monenlaiseen on johtanut, eikä vähiten siihen seksiin 😉
Mutta jos ei ole mitään hyvää ja positiivistä sanottavaa. Tai ehkä se, että jos ennen seksi vaimon kanssa oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei ole mitään hyvää ja positiivistä sanottavaa. Tai ehkä se, että jos ennen seksi vaimon kanssa oli hyvää.
Se oli positiivisempaa kuin 90% palstan sisällöstä!
Ap:n oma kontribuutio tähän aiheeseen. Minulle seksissä on parasta heittäytyminen nautintoon, rohkaistuminen ja jännitys ja kiihottuminen sen seurauksena, avautuminen ja avoimuus, ryhtyminen sellaiseen mistä itse todella nauttii ja näkee toisenkin nautinnon.
Rakastan näyttää tai kertoa vaimolle oman kiihottuneisuuteni ja huomata miten se häneen vaikuttaa. On ihanaa painautua häntä vasten illalla sängyssä, alastomana, silitellä ja hyväillä, tuntea miten se saa erektioni heräämään ja painautumaan hänen takapuoltaan vasten lusikassa. Kun hän sen tuntiessaan kääntyy ja avaa jalkojaan jotta pääsisin paremmin hyväilemään häntä. Miten hänen kätensä tulee kokeilemaan kullini kovuutta, ja hän pian siirtää pikkareita syrjään, että saisin tuntea kuinka märäksi hänen vakonsa on jo tullut.
Vaikka oli jo myöhä ja piti mennä nukkumaan, hän silti riisuu pikkarinsa kokonaan kutsuen minut sillä tavalla nuolemaan ja hyväilemään hänen karvaista, avautunutta pilluaan. Nuollessani hän puristelee itse kovina törröttäviä nännejään, ja välillä ulottaa kätensä kullilleni, kiveksille ja siitä alaspäin kiusoitellen, niin että sormi päätyy peppureiälleni ja hieroo sitä kevyesti.
Pian hänen orgasminsa tulee ja sykkii sormissani, ja sen loputtua hän kiirehtii hakemaan pyyhkeen alustaksi ja asettuu sille odottamaan, että painun syvälle hänen sisäänsä. Kun kiihdytän tahtia, hän jännittyy ja vetää käsillään lantiotani vielä vähän lähemmäs, haluten enemmän. Hidastan kuitenkin välillä, koska en halua tämän olevan heti ohi. Toistan tätä niin monta kertaa, että hän ei enää enempää pysty tulemaan, jollin hän ottaa ohjat omiin käsiinsä ja vauhdittaa minut orgasmiin, joka saa minut haukkomaan henkeäni, kun yritän pitkittää sen kestoa. Hetken aikaa voin vain maata selälläni ja hengitellä.
Seksi on upeaa ja ihanaa, kun se saa molemmat syttymään, haluamaan ja himoamaan. Se ei välttämättä sisällä kaikkea sitä, mistä itse unelmoi, mutta jos se menee molemmilla asian ytimeen, niin se on aivan mahtavaa. Ei tuokaan kuvaus sisällä kaikkia fantasioitani, mutta minä jätin vain ne pois ja kirjoitin siitä, millä tavalla meidän seksimme on hyvää, ollut jo kolmella vuosikymmenellä.
Mikä saa sinut himosta sekaisin?