Miten toimisitte tässä tilanteessa. Mies syyttää minua pettämisestä
Eli siis olin ollut viikon työmatkalla miespuolisten työkavereideni kanssa. Aviomieheni syyttää minua pettämisestä, ja epäilee jatkuvasti että olen ollut heidän kanssaan sängyssä tai jotain.
En ole. Olimme nimittäin yötä hotellissa (työmatkalla), ja meillä oli omat huoneet.
Miten toimisitte?
Kommentit (20)
Hohhoijaa, se olisi taas viikonloppu.
En kai tuolle voi muuta kuin miettiä onko syytä enää jatkaa yhdessä. Ehkä mies itse on pettänyt ja on varma, että sinäkin.
Käskisin miehen pitää turpansa kiinni ja sanoisin, että tekee tuolle sairaalloiselle mustasukkaisuudelleen jotain tai tämä liitto päättyy tähän.
Jälkeen päin vaikea todistaa.
Ennen reissua olisi ollut helpompi ratkaista ongelma jotenkin vaikka kännykän kautta valvonnalla.
Mutta paras ratkaisu olisi tietysti ollut erota kontrolloivasta pösilöstä jo heti kun huomasit ettei mies luota sinuun. Luultavasti itse pettää, ja luulee että olet samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kosketuksia tai muuta läheistä?
Ei.
Ap
Ap, tunnistin sinut jälleen. Miten sinä jaksat keksiä näitä?
Jättäisin suosiolla. Eksä jatkoi tota vuusi vuotta ja idioottina kuuntelin. Meni vaan pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnistin sinut.
Hahhah ap, sulla kuule nyt unohtui mitä teit mun ja parin muunkin miehen kanssa tuolla reissulla ;)
Ap, mikä sairaus sinulla on? Miksi keksit näitä typeriä provoja? Runkkatko samalla?
Sanoisin miehelle, jos nuo epäilyt ei lopu nyt, niin sitten on eron paikka. Mitään paskaa en kuuntele tästä eteenpäin vuositolkulla.
Vierailija kirjoitti:
No kuka olen :)
Ap
Kysy siltä haluaako jatkaa kanssasi yhdessä jos kerta uskoo että olet pettänyt ja vielä valehdellut siitä. Varmaan saat jotain hiljaista muminaa vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet Timo 41v
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä sairaus sinulla on? Miksi keksit näitä typeriä provoja? Runkkatko samalla?
Tietenkin runkuttelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet Timo 41v
Anniina, 29v.
Ap
Oliko kosketuksia tai muuta läheistä?