Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttavatko karkkimainokset "Suklaata ja toffeeta..." jne. sinuun jollain tavalla?

Vierailija
11.06.2022 |

Minä kuulin juuri sellaisen mainoksen, ja tuli mieleen, että ei kyllä kiinnosta yhtään.

Kiinnostaako teitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla helposti alkaa tekeen mieli karkkia

Vierailija
2/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä vaikuta mitenkään, hukkaan heittää mainosmies rahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun en syö makeisia muutenkaan

Vierailija
4/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässyaddikteilla varmaan vaikuttaa. Haluan ajatella että olen moisten lapsellisten mielihalujen yläpuolella.

Vierailija
5/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään karkista ja syön sitä, mutta mietin kaupassa mitä ostan. Tietenkin on kiva nähdä mainoksia uusista tuotteista, mutta usein olen jo ostanut niitä ennen kuin mainos silmiin osuu. En oikeastaan paljoa edes katso mainoksia, jotka kelaan ne yli tai keskityn muihin juttuihin, jos niitä tulee.

Vierailija
6/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mässyaddikteilla varmaan vaikuttaa. Haluan ajatella että olen moisten lapsellisten mielihalujen yläpuolella.

Enpä tiedä. Ideoita mainoksista voi saada, mutta en usko, että kukaan menee mainoksen nähtyään kauppaan.

Vierailija
7/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esim. vuoden aikana tehnyt yhden uuden makeistuttavuuden, ja se on crunchy. Se tapahtui siten, että sitä oli näkyvällä paikalla kaupassa, ja päätin kokeilla. Tästä on nyt vuosi, ja olen syönyt ehkä viisi crunchya. Mutta mikään mainos ei minuun vaikuttaisi.

Vierailija
8/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiomainokset eivät vaikuta, inhoan niitä kaikkia samalla lailla, koska ne häiritsevät musiikin kuuntelua. Ärsyttävät mainokset menevät saman tien boikottilistalle. Kuvallisista mainoksista inhoan erityisesti niitä, joissa suklaapatukka tai vastaava taitetaan kahtia ja siitä roiskuu valtava määrä suklaan, vohvelin jne. muruja ympäriinsä. En osta sellaisia karkkeja, joiden pelkään sotkevan tuolla tavalla. Samalla lailla inhottavat myös mainokset, joissa kaadetaan suklaata ihmisten päälle, kylvetään suklaassa tai muuten käsitellään ruoka-aineita ruoalle sopimattomalla tavalla. (Voitte arvata, että vihaan myös Matsmartin mainosta.)

Syön kyllä karkkeja, mutta ostan ne yleensä jostain -50 % laarista, en mainoksen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä