Miten voisi kohteliaasti sanoa naapurille, että tiedän hänen ihastuneen mieheni?
Asumme samassa rapussa ja aluksi me ystävystyimme ja pikkuhiljaa myös mieheni liittyi kahviseuraan. Nykyään, kun tämä nainen tulee käymään hän vilkuilee pettyneenä ympärilleen ja sanoo hädissään "missä sun mies on, eikö hän olekaan paikalla"?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Sulla pitää pyytää se kimppakivaan.
Ei toimi heteroilla.
Onko se naapurin muija sinkku vai onko sillä omaa miestä?
Miksi toinen pitäisi nolata. Ihastuksia tulee ja menee, ei niillä ole mitään merkitystä.
"Hei, tapa jolla katsot miestäni on jännä. En ole varma, mutta siinä on sellaista rakastuneen tai ihastuneen katseen vivahdetta. Tiedän, että tämä on vähän vainoharhaista puhetta ja tuntuu oudolta ottaa tällaista puheeksi, mutta en vain osannut pitää tätä sisälläni."
Olen tämmöisistä kuullut ja jotkut ovat jopa onnistunut pokaamaan toisen puolison itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toinen pitäisi nolata. Ihastuksia tulee ja menee, ei niillä ole mitään merkitystä.
Mutta onko pakko ihastua varattuihin? Jotain rajaa.
eri
Mitä tuosta pulttia ottamaan, jos ei teille ole tunkemassa kutsumatta, miehen perässä kyörää tai iholle mene tyrkkynä. Jos on normiälyinen, niin pitäisi huomata, ettei miestä kiinnosta. Olkaa normaalisti, aika naurettavaa miehen luimia paikalta aina kun naapuri saapuu. Ei kai tuo ihastumisvaihe kauaa kestä, löytyy omakin jostain kenties hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämmöisistä kuullut ja jotkut ovat jopa onnistunut pokaamaan toisen puolison itselleen.
Mitä lyhempi suhde, sen helpompaa usein. Vaihtoehtoisesti jos kovin pitkä suhde, niin vaihtelu viehättää, varsinkin jos puoliso on vuosien varrella muuttunut paljon ei toivotulla tavalla. On se sitten käytös, ulkonäkö, luonne jne. Ihminen kun tuppaa muuttumaan aikojen saatossa halusi tai ei.
Minä en toistaiseksi sanoisi mitään. Kun seuraavan kerran alkaa kysellä miehesi poissaolosta, tee vastakysymys kuten Ai miten niin? Oliko sulla jotain asiaa?
Miten sinun oma miehesi suhtautuu tuohon naiseen ja tapaamisiinne?
Vierailija kirjoitti:
Hän on yh-äiti ja eronnut juoposta miehestään. Hän onkin suoraan sanonut, että "kunpa löytäisin tuollaisen työssä käyvän kunnollisen miehen kuin sulla". Silloin ajattelin, että kivasti sanottu mutta nyt olen huomannut, että ei hitto, hän suunnitteleenin nappaavat kätevästi naapurista mun miehen.
Älä avaa enää ovea moiselle tyrkylle. Ettiköön jostain vapaan miehen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on yh-äiti ja eronnut juoposta miehestään. Hän onkin suoraan sanonut, että "kunpa löytäisin tuollaisen työssä käyvän kunnollisen miehen kuin sulla". Silloin ajattelin, että kivasti sanottu mutta nyt olen huomannut, että ei hitto, hän suunnitteleenin nappaavat kätevästi naapurista mun miehen.
No ei sun miestäai kiinnosta sen matkaan lähteä. Ei kai sun miehesi sentään mikään tahdoton olio ole?
Jos et nauti naapurin seurasta niinälä kutsu sitä enää, miksi ehdoin tahdoin viettää seuraa ihmisen kanssa josta et selvästikään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nou hätä. ei kukaan mies ole kiinnostunut yh:sta. enintän käy muutaman kerran panemassa sitä. ei mies siitä kulu.
Ja sinun ressukka miehesi ajelehtii ihan holtittomana sinne tännä, mistä kuka tahansa voi napata hänet noin vaan.
kertoo aikapaljon naisesta, kun on tehnyt lapsia jännän juopon kanssa ja sitten on vielä yh
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun ressukka miehesi ajelehtii ihan holtittomana sinne tännä, mistä kuka tahansa voi napata hänet noin vaan.
kotona nalkutetaan niin paljon, että mies ihan mielellään ajelehtii johonkin parempaan
Palkkaa ykstyisetsivä loppuu se epäily
🔎🕵🕵🐾🐕
Ap kuvittelee vain. On varmaan naapurini, jonka ruma limanuljaskamies käyttäytyy kiin olisin ihastunut häneen. Miehen vaimo selvästi luulee, että olisin. Todellisuudessa harvoin olen nähnyt epäkiinnostavampaa miestä js koen ko naapuripariskunnan sila häiritseväksi.
Sulla pitää pyytää se kimppakivaan.