Minä en suostu ajamaan perheen yhteistä autoa.
Ainainen kestoriidan aihe kotona. En vain kerta kaikkiaan uskaltaudu enää rattiin, kun olen viimeksi ajanut 11 vuotta sitten autoa, eli silloin kun lähdin opiskelemaan kotipaikkakunnaltani. En ymmärrä, miksi miestäni nyppii tämä asia niin helkutisti. Hän ei tajua miten pelottavaa minulle on yrittää ajaa autoa epävarmana ison kaupungin liikenteessä eikä tajua, että olen todellinen riski tuolla liikenteessä. Hänestä minä vain olen hankala ja yritän käyttää häntä hovikuskina.
Enkä minä HALUA todellakaan mennä mihinkään ajokurssille, inssi ja kirjalliset ja ajo-opetus jo aikoinaan oli niin pelottavia, ettei todellakaan kiinnosta pistää rahoja sellaiseen, mitä en halua tehdä.
Kommentit (59)
Haloo vaan pahvi itsellesi. Tuo on muuten ihan väärä asenne liikenteeseen tuo aggressiivisuus.
Vihaan yli kaiken tuota naisten vallankäyttötapaa ja pompottamistyyliä, että heittäydytään avuttomaksi ja passuutetaan itseään. Se on manipulointia ja vallankäyttöä PUHTAIMMILLAAN.
Häpeän tuollaisia naisia syvästi.
Aikuistu ja uhkailutkin voit lopettaa.
Olen varmasti monta kertaa reippaampi ja hyötyliikunnallisempi kuin te, joilla on auto perseenne alla jokaisella lyhyelläkin matkalla.
kyllä se sinäkin energiaasi hukkaan heität, raukka.
olet uskomaton misukka. voi voi minä avuton naisrukka, en osaa enkä kykene, voi voi, olen niin pelokas, voisiko joku kun minä en pysty, kun olen tällainen pikkuruinen nainen, mutta niin onneton, voisitko sinä ISO JA VAHVA MIES, kun sinä osaat ja pystyt ja olet niin taitava.
tsiisus ja tuo ei ole itsekkyyttä
Veikkaanpa että paremmin olen maailmassa pärjännyt kuitenkin kuin moiset piipittäjät!
Enkä muuten ymmärrä mikä ihmeen nimittelyvimma sinulla on.
sinä olet sellainen JÄTKÄ, joka saa toisia kyykyttämällä ja mollaamalla pärjäämisen tunteen maailmassa. Mutta omapa on häpeäsi.
Etkö helvetti tajua, että harva oikeasti nauttii autoilusta, mutta ne ajaa, koska tämä yhteiskunta rakentuu autoilun varaan.
Jos sinä vastustat autoilua niin vastustat ja se on ok, mutta silloin perheessänne EI ole autoa tai jos on sinä et siihen istu. ja sen lisäksi olet espalla mukana kun vietetään autotonta päivää ja osallistut muutoinkin niihin toimiin, jossa yhdyskuntien suunnitteluun vaikutetaan niin että autoilu ei ole sellainen pakko kuin se nyt on.
Maailmassa voi pärjätä myös sillä, että nainenkin on älykäs ja itsenäinen. Ei tarvitse pomottaa piipittämällä, eikä kyykyttämällä, vaan voi käyttäytyä kuin aikuinen. SUOSITTELEN.
Vierailija:
liikenteessä mieskuskit mudostaa sen vaaratekijän, ei huolelliset ja arat nasikuskit. Tämä näkyy kaikista tilastoista.
epävarmana, säikkynä ja kokemattomana tuonne kaupungin liikenteeseen? Haluatteko? Voinhan minä lähteä, mutta mitä jos jotain sattuu, ehkä törmään juuri sinun autoosi tai aiheutan hidastelullani myöhästymisesi lääkäristä tai palaverista? Sitäkö te haluatte? Vai onko parempi, että hyppään bussiin tai istun etupenkillä mieheni kyydissä? Minusta ainakin on.
ap
Katopa mitä miehet joutuu maksamaan vakuutuksista ja mitä naiset.
minä haluan että jos kerran olet itsekäs ja pomputat muita niin sinulla olisi edes sen verran ymmärrystä että pitäisit suusi kiinni asiasta etkä rasittaisi ympäristöä ruikutuksellasi ja tymillä uhkaliluillasi.
älykkyydellä ja itsenäisyydellä on mitään tekemistä tämän asian kanssa tai laajemmin pärjäämisenkään, et ainakaan kuulu ensimmäiseen porukkaan. Autolla ajoon ei ainakaan pahemmin älyä tarvitse.
Älykäs ymmärtää, että piipittämisen ja avuttomuudn taustalla saattaa olla pelko tai jopa trauma, eikä ala isottelemaan ja kerskailemaan tuolla tavalla.
uhkailu ja uhittelu. Olet todella säälittävä ja naurettava. Toivottavasti miehesi tajuaa lähteä!
ja huomaa manipuloinnin. Tyhmä lähtee suojelemaan piipittäjää ja suostuu siis manipuloitavaksi.
En todellakaan ole tästä asiasta tehnyt numeroa. En koskaan puhunut ääneen siitä kun minulla ei ollut korttia. Välttelin koko aihetta kun tiesin mikä valitus siitä syntyy kun sitä asiaa aletaan oikeen porukassa miettimään. Ja nyt kun on se kortti niin en sanallakaan puhu mitään koko autoilusta. Ja aina joku ääliö alottaa taas saman keskustelun ja jankutus alkaa. Siis niin ärsyttävää kuin olla ja voi!!!
Pitäiskö tehdä niin että alkais jokaisella kerralla kun joku näistä valittajista avaa suunsa niin alkaisin itse valittaa heidän tekemisistään. Sanoisin vaikka että miksi sinä aina teet niin taikka näin. Miksi et tee elämässäsi niin kuin minä ja me muut jne. Aina ottaisin saman asian esille, vuodesta toiseen!!! On paljon asioita jotka tekisin toisin, järkevämmin kuin moni muu mutta siltikään en heitä ala syyllistämään taikka arvostelemaan...
Asia on aivan toinen jos tästä autottomuudesta tulee muille ongelmia! Siis että he joutuvat kuskaamaan " pelkäävää" kuskia paikasta toiseen jne.
Minä en muutenkaan tajua sinua. Minä olen riski liikenteessä, tajuatko sen? Minä en uhkaile, vaan olen tosissani sen suhteen, että minun ei kannata lähteä riskeeraamaan ketään tuonne liikenteeseen. SE on epäitsekkyyttä, suojella muita ihmisiä.
SInusta kaikki huonot ja arat kuskit kuuluvat liikenteeseen. MInusta sinun perheesi kuuluisi hajota, koska olet noin vastuuton.
jos siihen ei oikeasti ole kunnon syytä, mm. pelko, ahdistus, trauma.
Luulisi itsekkään ihmisen vain ottavan auton ja häipyvän menoilleen. Ainakin meillä on juuri tällainen ongelma kotona.
ihan joka paikkaan. Eikä takuulla ole mitään traumaa, ihan silkkaa laiskuutta ja pompotuksen halua vain! Lähikauppaan on 300 metriä, mutta sinnekin pitäisi pojan käydä kuskaamassa hyväkuntoinen kuuskymppinen.
Haluatko, että runttaan sinun autosi parkkipaikalla, tai kalautan apukuskin puolelta vauvasi kuoliaaksi? Haloo pahvi!!!! ap