Onko nyt jotenkin muotia että nuoret miehet yrittävät
keski-ikäistä naista vai huijataanko mua?
Avioeron, työuupumuksen, masennuksen ja työttömyyden takia olin monta vuotta poissa ihmisten ilmoilta. Olen 45-vuotias nainen eikä minulla ole enää voimia tutustua ihmisiin, olen hyväksynyt sen etyä elän loppuelämäni yksin. Sain äskettäin uuden työpaikan ja muutin sen takia etelä-Suomeen isompaan kaupunkiin. Kävin kampaajalla ja nyt on jo 4 kertaa parin viikon aikana tapahtunut, että 25-30-vuotiaat nuorukaiset ovat niin töissä kuin vapaa-ajallakin osoittaneet (esittäneet?) kiinnostusta, pyytävät puhelinnumeroa ja sanovat että haluaisivat tutustua. Minusta tämä on omituista käytöstä. Olen vanha täti heihin verrattuna. Pelkään, että minua huijataan ja että tässä on joku juoni takana tai haluavat multa rahaa tms. enkä uskalla vastata heidän viesteihinsä. Onko muilla käynyt vastaavaa?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä hävettää, kun kolmekymppisenä pidän Timothee Chalameeta hottiksena..
Haha! Ymmärrän.
Vanna White oli minulla vastaava
Vierailija kirjoitti:
40+ naisissa on nykyään paljon hyvinsäilyneitä, tottakai nuoremman kiinnostuu. Ei miehet katso ikää noin negatiivisesti, kuin naiset itse. Osa ei välitä ikäeroista mitään, jos muuten sopii yhteen.
Juuri näin. Naisilla on joku outo pakkomielle iästä.
Nuori mies on poikasi ikäinen. Mitä sitten? Eihän hän ole poikasi vaan vieras ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin itseäni niin onhan se ( ehkä) hienoa jos vielä keski-ikäinen saa kiinnostuksen osoituksia nuoremmilta. Itse olen taas nuorehko nainen ja minusta ei ole oikeastaan koskaan ollut kukaan kunnolla kiinnostunut. Ehkä joskus lukiossa viimeksi ja sekin jotain ihan pientä. Seurustellut en ole koskaan. Näin tuntuu jopa hassulta, että miksi olisin sitten vanhempana kiinnostava jos en nytkään. Ymmärrän toki myös sen, ettei tuollainen kiinnostus ole välttämättä toivottua. Itsekin häkeltyisin varmaan jos joku lähestyisi.
Nuoremmista ajatellaan, että ei ne anna kuitenkaan. Kannattaa tutustua miehiin, että löytyy se kumppani. Ihan turhaan toivot suurta jonoa vonkaamaan pillua. Olet arvokas noin ja valitse mieleisesi mies.
Ensinnäkin en kirjoittanut todellakaan, että kaipaan mitään mieslaumaa ympärilleni. Se olisi jo painajainen. Lähinnä mietin vaan miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on. Samoin ehkä toivoisin joskus jotain huomiota silti etten olisi näkymätön. En myöskään ajattele silti etten olisi arvokas ns ilman miehiä ja heidän huomiotaan. Tuo kirjoittamasi valitse mieleisesi mies on vähän hauska. Ei se ihan noin helppoa ole. Asun itse maaseudulla, mutta pitää varmaan kaupungissa taas käydessäni mennä jonkun itseä miellyttävän miehen eteen ja sanoa, että valitsen sinut. Katsotaan miten käy. Ei ihmistä niin vaan voi valita. Ainakaan minusta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naisissa on nykyään paljon hyvinsäilyneitä, tottakai nuoremman kiinnostuu. Ei miehet katso ikää noin negatiivisesti, kuin naiset itse. Osa ei välitä ikäeroista mitään, jos muuten sopii yhteen.
Juuri näin. Naisilla on joku outo pakkomielle iästä.
Nuori mies on poikasi ikäinen. Mitä sitten? Eihän hän ole poikasi vaan vieras ihminen.
Just näin. Aivan kuten siinä ei ole mitään vikaa että naisystävä on tyttären lukiokaveri.
Voihan 50+ nainen tapailla 35-45v miehiä. Mikäs tässä? Ei ne mitään teinejä ole. ;)
Vierailija kirjoitti:
Voihan 50+ nainen tapailla 35-45v miehiä. Mikäs tässä? Ei ne mitään teinejä ole. ;)
Ja vaikka olisikin niin entäs sitten? Kaikki yli 16 on ok.
13 jos olet syntynyt oikeassa maassa!
Kohta 44v nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 44v nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju missä vanhat naiset yrittävät pönkittää itsetuntoaan valehtelemassa.
Olet yhtä haluttava noille miehille kuin se 50v mies on kampissa farkkuja katselevalle teinitytölle.
Miksi sitten tulevat lähelle, hymyilevät leveästi, esittelevät hauistaan jne?
Miksi ne nuoret tytöt tulee lähelle, keinuttaa treenattua puppuaan, puree alahuultaan pyöritellen sormillaan hiuksiaan.
Niinpä. Eli ihan hyvin vanhempi nainen voi olla nuoremman miehen mielestä hyvännäköinen. Joidenkin vain on vaikea uskoa sitä. Me ihmiset kuitenkin olemme erilaisia ja vanhenemme eri tahtia jne.
Ei kai tässä ole mitään vaikeaa. HYvin monenikäiset ja näköiset voivat olla noh, käyttäkäämme sanaa hyvännäköinen. Mutta eihän se ITSESSÄÄN tarkoita vielä mitään! Jotkut tykkäävät flirtatakin ilman että se tarkoittaa yhtään mitään. Osa tykkää jopa tietoisesti provosoida ulkonäöllään mutta ei silti lähde kaupan kassajonosta panolle. Tai jokin huolimaton pidempi katsekontakti ei tarkoita automaattisesti seksiä.
Vai tarkoittaako oikeasti teidän mielestä?!
Vierailija kirjoitti:
En usko että kukaan tuommoista oikeasti arvosteleekaan.
Eikä kaikki parikymppisetkään ole ns kakaroita, tosin nykyään taitaa olla harvinaista. Tai että "ikä on vain numero" ajattelu yllyttää viis veisaamaan iästä. Jotain kummallista tuossakin on, samanlaista potaskaa kuin "rakastuin ihmiseen, en sukupuoleen". Ideologista shittiä, jolla hämärretään sukupolvirajoja, jotta kenenkään ei tarvitsisi kantaa aikuisuuden vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näe nuoremmissa miehissä mitään seksuaalista.
Silti maailma on täynnä "romanttisia draamoja" joissa vanhempi nainen päätyy harrastamaan seksiä esimerkiksi poikansa ystävän kanssa, ja koko avioliitto on uhattuna tuon pienen hairahduksen jälkeen.
Täynnä? En muista yhtäkään tuollaista draamaa nähneeni. Vai onko tämä jokin viime vuosien tematiikka, siitä en yllättyisi? Tämähän on ideologista syöttöä, että kaikki haluaa panna lastensa ikäistä, ja siitä täytyy tehdä normaalia, hyväksyttyä ja arkista.
Kokonaan eri asia, edistääkö se oikeasti ihmisten mielenterveyttä, syvällisiä ihmissuhteita tai sukupuolten välistä kunnioitusta. Minusta se ei edistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät ettei 30+ nainen voi tulla raskaaksi ilman hedelmöityshoitoja joten olette turvallinen valinta.
Kunhan pysytte terveinä, ettehän halua että tautinne leviävät myös tyttökavereillenne?
Roskaa, itseasiassa hyvin iso osa ensisynnyttäjistä (ainakin paremmin koulutetuista) on nykyään 30+. Tiedänpä jopa yhden 48-vuotiaan ensisynnyttäjänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät ettei 30+ nainen voi tulla raskaaksi ilman hedelmöityshoitoja joten olette turvallinen valinta.
Kunhan pysytte terveinä, ettehän halua että tautinne leviävät myös tyttökavereillenne?
Roskaa, itseasiassa hyvin iso osa ensisynnyttäjistä (ainakin paremmin koulutetuista) on nykyään 30+. Tiedänpä jopa yhden 48-vuotiaan ensisynnyttäjänkin.
Kaiken takana on hedelmöityshoidot
Joku tiktok-haaste. Pääset vielä nettimeemiksi 😅
Moni nelikymppinen nainen on paremmassa kunnossa kuin nykyinen 20-30 vuotias. Ysärillä ihannoitiin hoikkuutta ja se on nelikymppisillä mielessä eikä anneta repsahtaa 👍
Liz Hurley 55v ja sisko 57v tässä kuvassa 🤗
https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/cpu0P7MqpR8wv74o_dxR.A--/YXBwaWQ9aGln…
Saisivat miehen kuin miehen sormia napsauttamalla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa vaan kokeilla homehtunutta löysää pilllua. N39
Vanhaa herjaavaa tietoa, vielä elää jonkun mielikuvissa. -sivusta
Lähinnä hävettää, kun kolmekymppisenä pidän Timothee Chalameeta hottiksena..